Mikä on pelottavin peli jota olet pelannut?
Kommentit (35)
Kerrostalon katolla kiipeilypeli alle kouluikäisenä.
Visage. En ole pelannut pariin kuukauteen koska en uskalla. En paljoa päässyt eteenpäin kun riitti. Ehkä joskus yritän uudestaan.
Kyllä se on noi parisuhdepelit. Ei koskaan voi tietää minkälaisen suohirviön vierestä aamulla herää.
Nainen päällä tonnikeijukaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Visage. En ole pelannut pariin kuukauteen koska en uskalla. En paljoa päässyt eteenpäin kun riitti. Ehkä joskus yritän uudestaan.
Ja on ainoa peli joka jäänyt kesken sen takia etten uskalla ja olen pelannut kaikki tunnetut ja monet vähemmän tunnetut kauhupelit läpi myös VR:nä.
Mä oon tosi vähän pelaillut pelejä ja pelottavin peli jonka löysin joskus kauan sitten netistä oli Lordi peli. Täsmällistä nimeä en muista, mutta euroviisuvoittajastamme oltiin saatu kammottava peli aikaiseksi. Mä pelasin sitä hetken teininä. Vain hetken, kun veinasin paskoa housuuni sitä pelatessa.
Jokinorsun hyökkäystä suljetussa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Jokinorsun hyökkäystä suljetussa tilassa.
Vältä Korkeasaarta!
Kylllähän tottakai liittyy aina pimeyteen ja mystisyyteen. Muiistan kaverin olohuoneessa istuttiin ja siellä oli sellainen takka huone jossa oli betonia ja kynttilöiitä ja ikkunoita niiin ja kaveri siinä kertoi siitä että täällä muuten on kummituksia ihan oikeasti.
Kellopeli-Ananas