JARI SILLANPÄÄN harmaat hiukset
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Fanit-huolestuivat-Jari-Sillanpaasta-Julk…
Miksi hiukset ovat harmaat ja kengännauhat auki?
Kommentit (115)
Minä olen kyllä hirveän pahoillani Sillanpään puolesta. En puolusta pätkääkään tekemisiään, mutta on vaan kurja olo kun itsekin kuuntelin aikoinaan biisejään tosi paljon. Joku tommonen kuva, missä on sairaalloisen lihava vatsastaan ja arvaus mikä on siihen syynsä tuntuu tosi pahalta. Ei hänellä kyllä hyvä olo ole, ei ollenkaan. Toivoisi, että jaksaisi nousta tuosta.
Kuinkahan kauan tuo pysyy hengissä?
Ja miksi sen miesystävä pysyy paremmassa kunnossa, samat harrastukset kuitenkin.
Onpa täällä paljon joilla on Huono itsetunto!
Hiusten harmaantuminen on VÄISTÄMÄTÖN ilmiö iän karttuessa. Sillä on itse asiassa niin suuri merkitys monen ihmisen
miehellä harmaat hiukset
Hiukset saavat värinsä melaniini-nimiseltä pigmentiltä, jonka rooli on suojata ihoa auringon UV-säteiltä ja kaikelta
MELANIININ PUUTTUESSA IHMISELLE ILMAANTUU sitten HARMAITA HIUKSIA.
tähän vaikuttaa ihmisen ikä, ja geenien aikaan saannosta!
HIUSTEN HARMAANTUMINEN: Alkaa solujen lisääntymisellä
. , sillä hiusten harmaantuminen alkaa solujen ikääntyessä.
Ajan kuluessa ja kehon vanhentuessa melanosyytit tuottavat VÄHEMMÄN MELANIINIA.
Tämä prosessi alkaa päässä olevista hiuksista, ja myöhemmin se etenee muualle kehoon.
MYÖS NAISTEN HIUKSET:
Iän myötä rupeaa Harmaanttumaan , kun melanosyytit Tuottavat vähemmän
MELANIINIA!
Se on pikmentti väriaine, joka antaa Ihmisen hiuksille värin.
Vaaleiden ihmisten hiukset rupeavat , aikasemmin harmaanttumaan kun taas Aasiassa, ja muissa Maissa.
IHMISEN BIOLOLOGIAA VIELÄ:
Vain naiset voivat tulla raskaaksi, ja synnyttää lapsia.
Ihmisen suurin solu, on muuten munasolu!
Sinäkin vsnhenet!
Et ole ikuinen nuori/ teini
Samalla lailla hiukissassi tapahtuu, luonnollisia muutoksia iän myötä.
Kuinka moni 56 v. nainen ei olisi harmaahiuksinen jos lopettaisi värjäämisen? Emme saa tietää, koska suurin osa värjää.
Ne jotka keskittyvät amfetamiiniin eivätkä juo, ovat aina laihoja. Viina lihottaa.
XDdd