Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noniin, lupaavalta vaikuttava parisuhde töksähti miehen takia.. Ylireagoinko?

Vierailija
29.09.2015 |

Ollaan tapailtu noin 2kk. Ollu ihan pirun kivaa ja tuntui, että tää on se jätkä joka kolahtaa ja jonka kanssa vois tulla jotain syvempää.
Eilen illalla oltiin sen luona ja katseltiin leffaa. Juteltiin siinä kaikenlaista ja tuli puhe meidän molempien edellisistä suhteista.
Sen verran taustatietoa, että hänen kaksi exäänsä ovat molemmat pettäneet häntä joiden takia suhteet kariutui..
Jätkä laukas eilen mulle, että "ihanaa kun oot auttanu mua pääsemään niistä edellisistä yli!".
Ajattelin samantien, että mitä helvettiä. Laastariko mä oonkin ollut? Menin vessaan ja tärisin siellä. Kokemusta on aikaisemminkin mulla siitä, että mua on käytetty laastarina.
Jätkä tuli pyytämään anteeksi tajuttuaan itse, mitä tuli sanottua ja sanoi, ettei tarkoittanut asiaa yhtään niin. Ei kuitenkaan osannut selventääkään, mitä olisi pitänyt sanoa?
.
Lähdin pois koska tuli niin paha mieli eikä tänään oo tehny mieli jutella tai viestitellä. Tää sankari laitto äsken viestin, että oon liian herkkä eikä mun pidä ottaa tollasta kommenttia niin tosissaan..... Onko näin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pettäjää joita seuraa vielä tuollainen hemmoteltu prinsessa. Miesparka.

Vierailija
22/26 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan tarkoittanut pahalla. Ymmärrän että reagoit entisten kokemusten takia. Jos joku olisi mulle laastari en tos.sanoisi sitä sille.

M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:03"]

Ei varmaan tarkoittanut pahalla. Ymmärrän että reagoit entisten kokemusten takia. Jos joku olisi mulle laastari en tos.sanoisi sitä sille. M28

[/quote]

juuri näin. Siksikin on hoopoa ylitulkita toisen sanoja: jos joku on toiselle pelkkä ylimenosuhde, hän tuskin kertoo sitä tälle.

19 (skandit taas näppiksellä)

Vierailija
24/26 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten mahdotonta, että laastarisuhde jatkuu laastarittomana ylipääsemiskauden jälkeen?

t. salveqvick vai hansaplast?

Vierailija
25/26 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän tarkoitti, että kun oli tavannut sut, ei enää muistanutkaan entisiä.

Vierailija
26/26 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Saitte mut ajattelemaan! Ylireagoin ehkä pikkusen... Mutta osa noista teidän syytöksistä ei pidä paikkaansa. En todellakaan pulttaa joka asiasta, toi vaan kolautti jännällä tavalla ehkä just niiden entisten kokemusten takia..
Ap