häiritseekö sinuakin selkeästi ylipainoiset ihmiset?
Tänäänkin aamulla viereeni istui bussissa n. 30-50 kg ylipainoinen keski-ikäinen nainen. Siinä kun hän puuskutti ja änkesi liian pienelle penkille, niin se sai minut miettimään että kun suurin osa väestöstä tulee olemaan tuon kokoisia niin veronmaksajilla uppoaa aivan tuhottomasti rahaa ylipainon mukana tuleviin sairauksiin ja muuhun sälään! Ja muutenkin Minusta on hyvin itsekästä kerryttää noin paljon ylipainoa ja sitten siirretään nämä läskit omille lapsille... surullista. Lapsetkin sitten syövät samaa roskaa kuin vanhemmat ja bmi rajat paukkuu jo taaperona.
Kommentit (15)
Keksi joku uusi aihe! Vaikka anorektikot.....
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:36"]Keksi joku uusi aihe! Vaikka anorektikot.....
[/quote] no miksi? Ylipaino on kuitenkin isompi ongelma ja se koskettaa suurinta osaa väestöstä tällä hetkellä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:36"]Keksi joku uusi aihe! Vaikka anorektikot.....
[/quote] :-D:-D
T. Avmamma 94kg
Nytkään ei kuule häiritse kukaan. Tulisi vaan joku ylipainoinen häiritsemään minuakin, on niin hiton tylsää sairastaa kotona yksin. Mulla ois jäätelöä ja kahviakin. Tulkaa ylipainoiset tulkaa. Tulkaa laihatkin samoin.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:36"]Keksi joku uusi aihe! Vaikka anorektikot.....
[/quote] no miksi? Ylipaino on kuitenkin isompi ongelma ja se koskettaa suurinta osaa väestöstä tällä hetkellä.
Ap
[/quote] ihan niinkuin typeryys, jota sinäkin edustat!
Minä maksan enemmän veroja kuin sinä, joten kättä lippaan ja turpa rullalle!
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:36"]Keksi joku uusi aihe! Vaikka anorektikot.....
Ap
[/quote] ihan niinkuin typeryys, jota sinäkin edustat!
[/quote] osui ja uppos. :-D
Miksi tätä läskihullua ei saada palstalta pois, vaikka rasistit saatiinkin? Mode hoi?
Ei häiritse.
Läskiprovot ovat niiiiiiiiin toissapäiväisiä että keksi uusi aihe. Työttömyysprovotkin alkavat olla jo aika vanhoja eli älä viitsi niitäkään yrittää.
Ei häiritse. Toki mullakin on 20kg ylimääräistä, mutta en puuskuta, haise ja mahdun hyvin istumaan penkille kuin penkille. No linja-autoissa on ongelma, kun polvet osuu edessä olevan penkin selkänojaan.
Häiritsee. Sen lisäksi säälittää, harmittaa ja inhottaa samaan aikaan. Lihavuus on yhteiskunnalle aivan liian iso ja turha menoerä, joka olisi helposti poistettavissa.
Ei häiritse. Äitini, moni sukulaiseni ja tuttuni on ylipainoinen.
Muuten, lihavuus ei ole mitenkään "helposti poistettava" menoerä, ei todellakaan. Mitä enemmän tutkimusta lihavuudesta tulee, sitä monimutkaisemmaksi asiaksi se paljastuu.
Äh..... Ei ees vastata tähän... Porvoossa on tylsä päivä, onkohan joku meistä lädeistä vienyt tonkin miehen;)
Miksi minua häiritsisi muiden läskit? Ei todellakaan häiritse.
Välillä töissä katson tosi ylipainoista työkaveriani vähän säälien, kun tosiaan puuskuttaa pienimmästäkin. Vetää vielä röökiä kun korsteeni ja on todella monella tapaa sairas. Ei hänen ylipainonsa silti mua varsinaisesti häiritse, ihmettelen vaan, miten paha olla hänellä täytyy olla.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:36"]
Keksi joku uusi aihe! Vaikka anorektikot.....
[/quote]
Mä tiedän: maahanmuuttajat!!!!!!!!!!!!