Kuulen parasta aikaa, kun kissani
nuolee likaisia astioita tiskipöydällä. En välitä. Olen niin monta vuotta juossut sinne, kieltänyt sitä kovaan ääneen ja nostanut alas pöydältä, silti aina, kun silmä välttää, se on tekemässä milloin mitäkin pahuuksiaan. Nyt yritän vain ajatella, että astiat peseytyy pian tiskikoneessa ja seuraavaa ruokailua varten voin ottaa uuden, puhtaan astiaan kaapista. Ei hyödytä mitään stressata itseään juoksemalla sinne kieltämään siitä tällä kertaa, kun satun kuulemaan, mitä se tekee. Nyt vain kuuntelen ja totuttelen rauhassa tuohon raivostuttavaan ääneen. Ei mulla muuta.
Kommentit (7)
Kissa nuolee likaista lautasta. Mikä siinä on ongelma?
Kyllähän teillä kai pestään lautaset ennen käyttöä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 16:53"]Kissa nuolee likaista lautasta. Mikä siinä on ongelma?
Kyllähän teillä kai pestään lautaset ennen käyttöä.
[/quote]
Se ääni. Se on vaan jotain niin raivostuttavaa. Lähinnä kai siksi, kun sitä on niin monta kertaa kieltänyt, eikä kiellot koskaan jää mieleen kissalle.
Ap
Ja ei, ei ole koskaan käynyt mielessä laittaa astioita heti käytön jälkeen tiskikoneeseen.
Ap
Kissat on siitä ärsyttäviä lemmikkejä, kun niiden pitää olla koko ajan suunnilleen vapaana. Mulla on kani, joka ei tietenkään ole mikään häkkieläin, mutta sen voi laittaa sen omaan, suureen (Todella isoon) häkkiin kun ei haluta että se sotkee mitään.
Up