Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OC:n Täydelliset Naiset 9-kausi alkaa Suomessa

Vierailija
29.09.2015 |

Katsoin että nyt Beverly Hillsin 5-kauden jälkeen tällä viikolla jatkuu OC 9-kauden jaksoin Avalla.

Mukana Vicki, Heather, Tamra ja uusina Shannon ja Lizzie. Alexis ja Gretchen eivät siis ole enää mukana.

Jenkeissä menossa 10-kausi juuri nyt, alkaa olla lopuillaan.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mymmeli kirjoitti:

"Terryn tekemät kasvot" :D :D :D

Ja hyi helvetti toi Tamra on kiero!

Vierailija
62/80 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamra on karsee! Siis tulee mieleen, et onko Tamralla jotain mt-ongelmia kun noin käyttäytyy?! Miten edes kehtaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamra on kyllä kunnon käärme. Vääristelee, valehtelee ja manipuloi muita riitelemään keskenään. Illallispöydässä silmät kiiluen seurasi aiheuttamaansa toraa. Sitten viekkaasti supattelemaan vielä nurkan taakse. Vaikeaa kuvitella, että kyseessä on aikuinen ihminen ja vielä äiti.

Vierailija
64/80 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tamra on karsee! Siis tulee mieleen, et onko Tamralla jotain mt-ongelmia kun noin käyttäytyy?! Miten edes kehtaa??

Tamrahan on suorastaan maltillinen nykyään verrattuna aikaisempiin kausiin.

Pyytää jopa anteeksi. :D

Vierailija
65/80 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamra tulee uskoon ensi kaudella ja hänet kastetaan! Ensin haukkui kristittyä vapaakirkkolaista Alexista tekopyhäksi Jeesusbarbiksi ja Jeesustissiksi ties kuinka pitkään, ja nyt tekee itse saman uskovuuden ja tekopyhyyden hänen perässä! :DDDD

Vierailija
66/80 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Shannonkin aika kamala. Jotenkin hirveän kireä ja huumorintajuton. En sano, etteivätkö muut olisi tehneet väärin, mutta iso osa tapahtumilla on ollut siinä, että Shannon on selvästi aivan hajalla ja masentunut. On ihan liian yliherkkä, ei osaa ottaa rennosti vaan pyrkii koko ajan kontrolloimaan kaikkea ympärillään (ei siis vain ihmisiä). Shannon ei kestä, että hänestä ajatellaan jotain pahaa koska ei ole onnellinen. Se miten juttelee miehelleenkin, on mielestäni hieman passiivis-aggressiivista. Itse en luultavasti tulisi toimeen Shannon kanssa koska olen rento enkä jaksa puuttua joka asiaan. 

Vierailija
67/80 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Terry jotenkin akkamainen kun kyttää aina lähistöllä mairea ilme naamalla, kun vaimonsa väittelee tai riitelee jonkun kanssa ja läksyttää ihmisiä silleen ilkeän ja alentuvan oloisesti mustanruskeilla silmillä vihaisesti tapittaen? En tiedä, tulee sellainen tunne etten välttämättä menisi hänen luokseen jos pitäisi tehdä jotain plastikkakirurgista toimenpidettä jos asuisin tuollapäin. Mieluummin menisin Losiin ja sen Beverly Hillsin rouvien Adriennen ex-miehen Paulin luokse leikeltäväksi. Hänhän teki Mauricion äidin kasvoista todella upeat ja hienostuneet ilman ylileikeltyä ilmettä ja poistatti Kylen jenkkakahvoja laserilla. Terry ei ole tainnut leikellä muuta kuin Tamralta sen Simon-tatuoinnin nimettömästä sormesta? Vai onko tehnyt OC-sarjassa jotain toimenpiteitä rouville tai näiden sukulaisille tai tutuille?

Vierailija
68/80 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän juttu toi oli, ku torstain jakson lopussa näytettiin, ku Tamra keuhkoo Vickylle, että Vicky on kateellinen koska Brooks himoitsee Tamraa... :D Jännityksellä odotan oliko vaan leikattu hassusti vai oliko tosissaan juttunsa kanssa.

Vierailija
69/80 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän juttu toi oli, ku torstain jakson lopussa näytettiin, ku Tamra keuhkoo Vickylle, että Vicky on kateellinen koska Brooks himoitsee Tamraa... :D Jännityksellä odotan oliko vaan leikattu hassusti vai oliko tosissaan juttunsa kanssa.

Eei, kunhan valehteli taas :D

Vierailija
70/80 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Terry jotenkin akkamainen kun kyttää aina lähistöllä mairea ilme naamalla, kun vaimonsa väittelee tai riitelee jonkun kanssa ja läksyttää ihmisiä silleen ilkeän ja alentuvan oloisesti mustanruskeilla silmillä vihaisesti tapittaen? En tiedä, tulee sellainen tunne etten välttämättä menisi hänen luokseen jos pitäisi tehdä jotain plastikkakirurgista toimenpidettä jos asuisin tuollapäin. Mieluummin menisin Losiin ja sen Beverly Hillsin rouvien Adriennen ex-miehen Paulin luokse leikeltäväksi. Hänhän teki Mauricion äidin kasvoista todella upeat ja hienostuneet ilman ylileikeltyä ilmettä ja poistatti Kylen jenkkakahvoja laserilla. Terry ei ole tainnut leikellä muuta kuin Tamralta sen Simon-tatuoinnin nimettömästä sormesta? Vai onko tehnyt OC-sarjassa jotain toimenpiteitä rouville tai näiden sukulaisille tai tutuille?

Tuo Terry on kyllä naurettava tyyppi. Sillonkin kun Shannon meni kyselemään Heatherilta niiden asioiden levittämisestä ja siinä vaiheessa kun alkoi äänensävyt korottumaan niin Terryhän se siellä taustalla silmät pullottaen ja virne naamallaan kyttäsi. Nauttii enemmän vissiin noista draamailuista kun suurin osa naisista. :D

Vierailija
71/80 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuko Lizzie totta? Shannonille kertoo koko ajan asioita mitä muka Tamra on sanonut hänestä ja ne jutut ovat kyllä niin övereitä. Kuten se peräsuolen puhdistusjuttu. 

Vierailija
72/80 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kauden reunion-jaksot ovat nyt menossa, Meghan on taas siellä räksyttämässä kuin pieni laiha koira. Toivottavasti ei ole enää mukana ensi kaudella.

Seiskakauden Lydian ihana 70-vee pössyäiti saisi tulla tilalle! :DDD

Vierailija
73/80 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko googlata Meghan, mutta en siltikään muistanut häntä. Milloin hän on ollut sarjassa?

Vierailija
74/80 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko aiemmissa kausissa oli se lauttamatka jonnekin rannikon lomapaikkaan (Catalina?) jossa Tamra tarttui Brooksin käteen ja kouri sillä kädellä omaa silikoniaan? Eddie suuttui tuosta, Tamra rääkyi kännissä, Brooks ja Vicki olivat ihan hiljaa ja ihmeissään. Tosi wt tuo Tamra mutta eikö se olekin suurin piirtein kotoisin jostain peräseutujen asuntovaunupuisto-olosuhteista?

Vierailija
75/80 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääristääkö telkkari vai onko mulla vain outo maku, kun mun mielestä Lizzie ei ole kaunis? Vartalo upea, mutta naamasta mieluummin erikoisen kuin kauniin näköinen. 

Tamra tosiaan on aika huonoista oloista ja hänelle tapahtunut kaikenlaista jo lapsena. Sen takia hänen käytöstään ymmärtää paremmin ja hänhän yrittää parantaa tapojaan, aina ei vain onnistu niin hyvin. 

Vierailija
76/80 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olette katsoneet 10 kautta?

Vierailija
77/80 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olette katsoneet 10 kautta?

Netin kautta, nyt taisi loppua 10-kausi koska reunion-jaksot tuli just.

Vierailija
78/80 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vääristääkö telkkari vai onko mulla vain outo maku, kun mun mielestä Lizzie ei ole kaunis? Vartalo upea, mutta naamasta mieluummin erikoisen kuin kauniin näköinen.

Mun mielestä sen naama on jotekin "sammakkomaisen irstas" jonka suu liian leveä ja lähes sirkuspellemäinen etenkin tosi meikattuna, ja kroppa on kuin maatalon emännällä riippareineen. Vickillä ja Shannonillakin kin on paremmat kropat minun mielestä, ja kun ajattelee vielä että he ovat yli viiskymppisiä eikä silti mikään roiku. Tuo Lizzie on vasta jotain kolmekymppinen.

Lizzie sanoo että on italialaista syntyperää mutta minä en näe hänessä mitään italialaista ja tunnen paljon italialaisia, näyttää enemmän eteläamerikkalaiselta, ja ei ihme että Vicki luuli häntä meksikolaiseksi koska Vickillähän on vanhempiensa kymmeniä vuosia sitten ostettu talo siellä Meksikon Puerto Vallartassa ja tuntee paikallisia ja ajatteli heti että hei onko tää uus tyttö alunperin Meksikosta. Siitähän tuo Lizzie hermostui.

Vierailija
79/80 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo Lizzie vastaa minun mielestä mitään Miss USA-karsintastandardia, yleensähän ne Amerikan missit on todella upeita ja näyttäviä, virheettömine nukenkasvoineen.

Minusta tämä hänen misseilynsä on jopa huonompaa tasoa kuin kukaan Miss Suomikisassa koskaan kilpaillut.

http://www.pageantupdate.info/uploads/5/3/4/4/53444789/5982167.jpg

Onkohan Kentyckyn osavaltiossa haluttu valita mahdollisimman etnisen näköinen, jos ovat saaneet kritiikkiä siitä että kun useimmat missit olleet vaaleita? Tai sitten on voittanut suhteilla?

Vierailija
80/80 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamra on narsisti. Sekoittaa pakkaa ja nauttii toisten riitelystä minkä saanut tse aikaan. Kaveraa vain ja ainoastaan silloin, kun itse hyötyy siitä jotenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä