Lue keskustelun säännöt.
Miksi Sipilä leikkaa lomarahoja?
29.09.2015 |
Työnantajahan ne maksaa ja saisihan valtio niistä verotulojakin. Miksi niitä kannattaa edes vähentää?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muuten ei voida käyttää pakolaisia suunnitelman mukaan orjatyöhön. Pitää purkaa työntekijää suojaavat rakenteet. Koskee toki meikäläisiäkin.