Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Sipilä leikkaa lomarahoja?

Vierailija
29.09.2015 |

Työnantajahan ne maksaa ja saisihan valtio niistä verotulojakin. Miksi niitä kannattaa edes vähentää?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei voida käyttää pakolaisia suunnitelman mukaan orjatyöhön. Pitää purkaa työntekijää suojaavat rakenteet. Koskee toki meikäläisiäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi