käyttävätkö pikkutytöt enää pitkiä aluspöksyjä, pitkiksiä?
Kommentit (16)
Ne on muuttuneet päällysvaatteiksi ne kalsarit...
Leggingsit on sama asia kuin pitkikset. Materiaaleissa saattaa olla vähän eroja.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:31"]Leggingsit on sama asia kuin pitkikset. Materiaaleissa saattaa olla vähän eroja.
[/quote]
Legginssien alla pidetään alkkareita, pitkikset ovat alkkarit.
Sillä kysyn, kun meinasin lapsenlapselle ostaa.. on 7v. Tyttö.
A.p
Kyllä pitkiä kalsareita läyttävät niin pienet kuin suuretkin. Legginssit ovat keinokuituisia eivätkä lämmitä nimeksikään kylmillä ilmoilla. Silloin on mukava vetäistä jalkaan puuvillaiset pitkät kalsarit. Ei kai niitä yleensä pelkkina alkkareina käytetä, vaan alla on tavalliset pikkualkkarit. Ovat muuten kiva kotiasu, kun heittää paksut ulkovaatteet pois. Pitkä t-paita vaan päälle tai tunika ja värikkäät kalsarit. Ja kun kalsarit ovat jo haalistuneet ja virahtaneet, niin toimivat vielä hyvin t-paidan kanssa yöpukuna. Ei siellä lakanoitten välissä tartte olla niin muodikas.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:31"]Leggingsit on sama asia kuin pitkikset. Materiaaleissa saattaa olla vähän eroja.
[/quote]
[/quote]
Kyllä minä ainakin pidän aina pitkiksien alla alushousuja, samoin tyttäreni. Miten niihin pitkiksiin kiinnität esim menkkasiteen näin aikuisena?
Mun tyttö ainakin käyttää. Vihaa sukkahousuja yli kaiken.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:38"]Kyllä pitkiä kalsareita läyttävät niin pienet kuin suuretkin. Legginssit ovat keinokuituisia eivätkä lämmitä nimeksikään kylmillä ilmoilla. Silloin on mukava vetäistä jalkaan puuvillaiset pitkät kalsarit. Ei kai niitä yleensä pelkkina alkkareina käytetä, vaan alla on tavalliset pikkualkkarit. Ovat muuten kiva kotiasu, kun heittää paksut ulkovaatteet pois. Pitkä t-paita vaan päälle tai tunika ja värikkäät kalsarit. Ja kun kalsarit ovat jo haalistuneet ja virahtaneet, niin toimivat vielä hyvin t-paidan kanssa yöpukuna. Ei siellä lakanoitten välissä tartte olla niin muodikas.
[/quote]
Oot varmaan tosi kuuma
Niitä on kahdenlaisia.... legginseiksi käyvät siistit ja paremmista materiaaleista ja kalsareiksi tarkoitetut esim urheilu- /villa- /silkkikerratot ja cittarin kuvioidut pitkät kalsarit.
Miten 2 ei ole edes kuullut... itse olen 42v ja lapsesta asti käyttänyt kalsareita mieluummin kuin sukkahousuja? Toki siinä 80-luvulla oli aika kun oli muodikkaampaa paleltua pillifarkkuihin kuin laittaa alle lämmikettä, mutta silti.
Ostin nyt h&m:tä kahdet mukavan näköiset puuvillalegginsit, toiset mustina ja toiset My Little Ponyn kuvilla. Toivottavasti neiti tykkää :-)!
A.p
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:41"]
Ostin nyt h&m:tä kahdet mukavan näköiset puuvillalegginsit, toiset mustina ja toiset My Little Ponyn kuvilla. Toivottavasti neiti tykkää :-)! A.p
[/quote]
Eiköhän :)
Osta THERMOlegginssit älä tavallisia leggareita. Niitä meidän tyttö on käyttänyt jo vuosia. Kestävät kauemmin kuin sukkahousut ja mustina sopivat kaikkien vaateiden kanssa. Tänä vuonna tosin myynnissä näytti olevan myös muitakin värejä. Myynnissä ainakin Tokmannilla, Citarissa ja Seppälässä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:31"]Leggingsit on sama asia kuin pitkikset. Materiaaleissa saattaa olla vähän eroja.
[/quote]
[/quote]
Täh?! Minä kyllä pidän AINA alushousut jalassa, olipa seuraavien housujen nimi mikä vaan.
Olen 44v enkä ole koskaan tiennyt, että joku käyttää pitkiäalushousuja... Enemmän on tainnut olla miespuolesten juttua talvella, eikä edes kaikki.