Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa lakkotunnelmia! Hoitajat, opettajat ja muut!

Vierailija
07.04.2022 |

Itse olen vaka-ope Vantaalta ja toivon pääseväni lakkoon lepäämään. Voimat ja rahat loppu.... taas pitää venyttää penniä ja toivoa, ettei autoon tule vikaa tai mikään kodinkone hyydy. Lasken päiviä lapsilisäpäivään, kuten joka kuukausi. Onhan tämä aivan helvetillistä paskaa. Nyt ne palkat ylös!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös väsynyt ope. Yläkoulun erkkaluokka.

Asuminen vie täällä pk-seudulla hirveän siivun palkasta. Onhan se järjetöntä. Viime kuussa autonremppa vei just ne "pahan päivän säästöt".

Oppilaat ovat rajattomia ja usein hyvin raskaita, vaikka rakkaita ovatkin. Monella on rankka tausta ja lastensuojelun kanssa olen tottunut jo asioimaan säännöllisesti.

Vierailija
2/13 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös väsynyt ope. Yläkoulun erkkaluokka.

Asuminen vie täällä pk-seudulla hirveän siivun palkasta. Onhan se järjetöntä. Viime kuussa autonremppa vei just ne "pahan päivän säästöt".

Oppilaat ovat rajattomia ja usein hyvin raskaita, vaikka rakkaita ovatkin. Monella on rankka tausta ja lastensuojelun kanssa olen tottunut jo asioimaan säännöllisesti.

Toivon todella pääsebäni myös hetkeksi lepäämään lakon vuoksi. Vaikkei palkat nousisi, olisi edes viikko ilman jäätävää stressiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään Oulusta tai Rollosta?

Vierailija
4/13 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi sairaalan erityistyöntekijä. Lakkoa takana nyt viikko. Jäin, vaikka työtilanne tulee olemaan lähes mahdoton, kun täältä aikanaan töihin palaan. Työ kun on luonteeltaan sellaista, että sitä ei ole mikään tiimi hoitamassa, vaan kaikki työt ovat vain omalla vastuulla eikä niitä kukaan muu hallitse. Korvaamaton ei ole kukaan, mutta jos nyt lähtisin niin työpaikalla oltaisiin hoitamieni tehtävien osalta aivan pulassa. Nyt on todella se hetki, että arvostus tehdään näkyväksi palkassa.

Vierailija
5/13 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt jumankauta antako periksi!

Vierailija
6/13 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ja viimeinen päivä lakkoa. Olen lähinnä nukkunut ja maannut nämä kaksi päivää. Töissä on hirveää ja olen ihan loppu. Lakon ansiosta jaksan ehkä pääsiäiseen. Sen jälkeen en tiedä mitä teen.

Vierailija
7/13 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla kulkee bussit hyvin. Miks sulla auto on? Pitkän kesän saatte levätä. Ei ne tulot, vaan ne menot. Minne me lapset laitetaan jos opettajat lakossa?

Vierailija
8/13 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä! Hyvää tosiaan tekee lepo. Ei ole kiire töihin.

Vierailija
9/13 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja täällä moi,

Tunnelmat on huonot, ihan oksettaa, hirveetä työnantajan valehtelu. Mulla on niin vähän jäljellä, että lopetan työt, jos luu käteen jää.

-anestesiahoitaja 55 vee

Vierailija
10/13 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vantaalla kulkee bussit hyvin. Miks sulla auto on? Pitkän kesän saatte levätä. Ei ne tulot, vaan ne menot. Minne me lapset laitetaan jos opettajat lakossa?

No ei kuule kulje, jos ja kun vuoro alkaa klo 06.00.

Vierailija
11/13 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kuule kulje, jos ja kun vuoro alkaa klo 06.00.

Tämä siis vaka-opelta. Jäätävän paska palkka, karseat asumiskulut jopa täällä vähän kauempana Helsingistä ja työvoimapula. En taida tälle alalle jäädä.

Vierailija
12/13 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajana Helsingissä. Palkka 2700€ brutto eli keskivertoa parempi. Ei lisiä. Vuokralla asutaan, eikä ole autoa, eikä toivoakaan omistusasunnosta lähialueilla. Lapsen ystävät asuu täällä, harrastus on lähellä, joten muutto ei ole ensimmäisenä mielessä.

Vierailija
13/13 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan kesä kuule ihan työttömyyskortistossa me tuhannet määräaikaiset. Siksi menee taas säästöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä