KELA = ilmainen tulostuspalvelu
Huomasin että Kelasta on myös mulle hyötyä. Aino jos minulla on isompi eri papereitä mitkä pitäisi tulostaa niin käyn Kelan toimistolla. Siellä on hyvä tulostin ja paras on että ei maksaa mitään.
Tänäänkin kävin tulostamassa 123 sivuisen pdf tiedoston ja kelan työntäkijä oli vielä niin ystävällinen ja antoi lisää paperia...
Laskin että olen jos tulostanut noin 1500 sivua siellä... THX Kela... ;-)
Kommentit (19)
kiitos vinkistä. Opiskelen ja ilmainen tulostaminen kelpaa kyllä minulle. Käyn heti kokeilemassa...
Täytyy sitä näköjään köyhän saada kiksinsä muutamasta eurostakin.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 10:43"]
Säästöä se on pienikin säästö.
[/quote]
Tähän mennessä olen säästänyt näin 250 € ja jos jatkan vielä vähän niin pääsen 500 €uroon. Sillä säästöllä ostan sitten talvella lennot johonkin missä on lämmintä. Voi olla että se on sulle pieni juttu. Mulle tämä on tosi iso juttu...
Eikö ne tarkista, mitä ihmiset printtaa?!
Itse olen tulostanut jo vuosia siellä. Paperikin ilmaista.
Jep. Lippuu ja lappuu kiikutetaan eestaas, vaikka kannattais pyrkiä sähköiseen asiointiin.
Kertokaa tarkemmin. Onko Kelan toimistoissa asiakkaiden käytettävissä tietokone, jolta pystyy tulostamaan mitä haluaa? Muistitikultako tulostatte?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:01"]
Kertokaa tarkemmin. Onko Kelan toimistoissa asiakkaiden käytettävissä tietokone, jolta pystyy tulostamaan mitä haluaa? Muistitikultako tulostatte?
[/quote]Minäkin haluaisin tietää.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:01"]
Ainaskin meidän Kela-toimipaikalla on tietokone, netti ja tulostin. Käyn omassa sähköpostissa ja avan tiedostot tai sitten käyn sillä sivulla mistä haluan tulostaa. Tulostin on koneen vieressä ja kaiken voi käyttää ihan vapaasti.
[/quote]Minäkin haluaisin tietää.
[/quote]
Ainaskin meidän Kela-toimipaikalla on tietokone, netti ja tulostin. Käyn omassa sähköpostissa ja avan tiedostot tai sitten käyn sillä sivulla mistä haluan tulostaa. Tulostin on koneen vieressä ja kaiken voi käyttää ihan vapaasti. -ap
No huh, olisipa ollut kiva tietää tämä, aina ravannut mummolla ja kavereilla tulostemassa sossun ja kelan lippuja.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 10:41"]
Täytyy sitä näköjään köyhän saada kiksinsä muutamasta eurostakin.
[/quote]
En ole köyhä mutta silti pyrin säästämään aina kun on mahdollista. Ja ap:n tapauksessa ei edes ollut muutamasta eurosta kyse.
Itse kyllä kävelen esimerkiksi 5 km päähän jos tiedän että siellä on vaikka joku tuote vaikka 5 euroa halvemmalla kuin lähikaupassa. Saa samalla ihan ilmaiseksi liikuntaakin.
Tälleen ku sitä mainostat niin voit olla varma että joku kateellinen laittaa stopin tälle ilmais tulostelulle. Yhteiskunnalla on rahulit vähissä :)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:45"]
Tälleen ku sitä mainostat niin voit olla varma että joku kateellinen laittaa stopin tälle ilmais tulostelulle. Yhteiskunnalla on rahulit vähissä :)
[/quote]
Ei se mua haittaa jos ne pistää stopin. Muutan kevällä kuiteskin ulkomaille... - ap
Siitähän se tullee se nimikin, Kustannuksiltaan Erinomainen Lasertulostamisen Apu
Provo.
Vartija heittää ulos. Ja pitää paperit todisteena.
Täytyyhän sitä jotain vastinetta verorahoille saada...