Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle mies sanonut Tinderissä "etsin vähän sporttisempaa naista" vain siksi kun olet ylipainoinen? Minusta törkeää

Vierailija
07.04.2022 |

Sporttisuus ei ole laihuutta

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös toi kuitenkin ole ihan nätisti sanottu.Vai miten pitäisi ilmasta että läski ei kiinnosta?

Kerrotko miksi se pitää ilmaista?

No ihan siksi, etteivät ylipainoiset turhaan laittele viestiä ja tuhlaa molempien aikaa profiileilla, joissa on pelkkä kasvokuva meikattuna imartelevasta kuvakulmasta. Kun on ensin viestien kautta kiinnostuttu, niin onhan se pettymys molemmille osapuolille, kun livenä tapaa ja mies näkeekin ettei voi millään olla kiinnostunut naisesta koska tämä on lihava. Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, että miksi ihmeessä lihavat peittelee lihavuuttaan ja toivoo, että siten saa miehen napattua suhteeseen? Kyllä se paino heti ekoilla treffeillä tulee ilmi kuitenkin, ja miksi ihmeessä muutenkaan haluaisitte suhteeseen sellaisen miehen joka ei viehäty teistä seksuaalisesti?

Vierailija
22/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös toi kuitenkin ole ihan nätisti sanottu.Vai miten pitäisi ilmasta että läski ei kiinnosta?

No yleensä ainakin naista kovasti kiinnostaa miksi ei kelpaa. Mitä ihmettä siihen oikein pitäisi vastata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin urheilullisuus tai sporttisuus ei tarkoita laihuutta sanan varsinaisessa merkityksessä. Lihavampi voi olla paljon urheilullisempi kuin 50 kiloa laihempi laiha ihminen, joka ei liiku koskaan. Tinderissä sporttisuus kyllä käytännössä tarkoittaa hoikkaa naista. Ei vaan kehdata sanoa, että ei halua ylipainoista naista.

Vierailija
24/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilullisin kaverini on tanssinopettaja. Hän liikkuu noin kuusi tuntia työpäivinään joita on 3-6 viikossa. Hän harrastaa lisäksi salilla käyntiä ja kävelylenkkejä. Hän painaa 110 kg. Toinen kaverini harrastaa uintia, ui nopeammin kuin kukaan mies, on todella pitkä ja harteikas tämän myötä. Kumpikin kaverini on kokenut tuon saman asian Tinderissä. Urheilullisuus ei tarkoita laihuutta tai edes hoikkuutta.

Mahtaa tuo 110 kg kaveri sitten viettää kaiken liikenevän ajan ruoan ääressä. Luulisi, että tuollaisella elämäntyylillä on keskikulutus päivässä huippu-urheilijan luokkaa ja täten kaverisi syö varmaan 9000 kilokaloria vuorokaudessa. Uimarin kannattaa liittyä kilparyhmiin ja saadaan seuraava olympiamitalisti. Hienosti naiset!

Mä oletan, että mies sanoo suoraan jos olen lihava hänen mielestään. Ja olen sen verran vanhanaikainen, että jos sanoo liikkuvansa aktiivisesti niin se näkyy myös kropassa. Mä en todellakaan sano liikkuvani aktiivisesti kun askeleita tulee päivässä keskimäärin sen suosituksen eli 10 000 ja salilla käyn 3-4 kertaa viikossa. Toisinaan hölkkään 6 km lenkin ja välillä laskettelen, pelaan tennistä tai sulkapalloa, joskus uin eli touhuilen vähän mitä sattuu. Olen kuitenkin normaalipainon yläpäässä. Lähinnä sanon harrastelevani erilaisia liikuntamuotoja.

Jep!

Aktiivinen liikunta ei ole sama kuin tavoitteellinen liikunta.

Eli sporttinen tarkoittaa tavoitteellisesti liikkuvaa, ei aktiivisesti liikkuvaa? Vai?

Vierailija
25/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut koskaan vastaan, vaikka sanonkin työpäiväni jälkeen liikkuvani vain jääkaapin ja sohvan väliä. Toki minulla on erottuva vyötärö, leveä lantio ja isot rinnat. Kummasti silloin tällaiset vaatimukset liikunnallisuudesta ja muusta jäävät. :D

Vierailija
26/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sille lihavammalle naiselle ehdottaa ensitreffeiksi jotain sporttista ja katsoa, miten reagoi. Lähteekö mukaan seinäkiipeilemään tai patikoimaan vai ei. Kannattaisi muuten sille hoikemmallekin, jos tuo sporttisuus oli kriteeri eikä ulkonäkö. Jos sitten ei halua lähteä mukaan, voi helposti vedota tuohon, että on erilaiset elintavat.

Vierailija
27/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

videopuhelu ennen treffejä.

Vierailija
28/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilullisin kaverini on tanssinopettaja. Hän liikkuu noin kuusi tuntia työpäivinään joita on 3-6 viikossa. Hän harrastaa lisäksi salilla käyntiä ja kävelylenkkejä. Hän painaa 110 kg. Toinen kaverini harrastaa uintia, ui nopeammin kuin kukaan mies, on todella pitkä ja harteikas tämän myötä. Kumpikin kaverini on kokenut tuon saman asian Tinderissä. Urheilullisuus ei tarkoita laihuutta tai edes hoikkuutta.

Mun on hirveän vaikea uskoa, että 110 kiloa painavan naisen tuki- ja liikuntaelimistö kestää tuollaisen tuntimäärän. Epäilen tätä ihan siksi, laadin työkseni koreografioita, tanssin balettia jne., ja koen mun kehon olevan toisinaan äärirajoilla, vaikkei mulla ole painoa kuin vajaat 50 kiloa.

29/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen vuoden 2020 Ensitreffit alttarilla Matti, joka kertoi viehättyvänsä "sporttisista bruneteista ", ja hän itse ei edes ollut kovin urheilullinen,, vaikka olikin lätkäfani.

Vierailija
30/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yleensä ainakin naista kovasti kiinnostaa miksi ei kelpaa. Mitä ihmettä siihen oikein pitäisi vastata?

No että oli kiva tavata, mutta nyt ei ollut kipinää. Miksi ihmeessä kuvittelet, että kukaan haluaisi tietää mitään sen enempää?

Vierailija
31/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä sanon sporttinen, niin tarkoitan hoikkaa naista. Muut on sitten kehopositiivisia.

Vierailija
32/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan siksi, etteivät ylipainoiset turhaan laittele viestiä ja tuhlaa molempien aikaa profiileilla, joissa on pelkkä kasvokuva meikattuna imartelevasta kuvakulmasta. Kun on ensin viestien kautta kiinnostuttu, niin onhan se pettymys molemmille osapuolille, kun livenä tapaa ja mies näkeekin ettei voi millään olla kiinnostunut naisesta koska tämä on lihava. Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, että miksi ihmeessä lihavat peittelee lihavuuttaan ja toivoo, että siten saa miehen napattua suhteeseen? Kyllä se paino heti ekoilla treffeillä tulee ilmi kuitenkin, ja miksi ihmeessä muutenkaan haluaisitte suhteeseen sellaisen miehen joka ei viehäty teistä seksuaalisesti?

Miten se yhdelle naiselle sanottu asia välittyy niille muille naisille?

Eikä kukaan halua suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei ole rakastunut juuri minuun, mutta minua ei pätkääkään kiinnosta, mikä on se syy, miksi joku tietty tyyppi ei minuun rakastu.

Vierailija
33/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilullisuus miehille tarkoittaa hoikkaa.

Vierailija
34/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderissä, mutta noin on sanottu ihan livenäkin. Tai ei nyt ihan suoraan, mutta on kummasteltu miksi en käy salilla tai ryhmäjumpissa saati juoksemassa vaan ainoastaan kävelemässä..

Vierailija
35/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mä olen itsekin lievästi ylipainoinen niin en ymmärrä miksi tuosta pitäis loukkaantua? Parempihan se on suoraan sanoa…

Vierailija
36/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilullisuus miehille tarkoittaa hoikkaa.

Ja toisaalta se hoikka näyttää vaatteet päällä sporttiselta vaikka olisi sohvis. Ainakin siis kun on tosiaan vain hoikka eikä narkkilaiha.

Toista on ylipainoisella ja etenkin jos extraa on keskivartalossa. Silloin ei näytä sporttiselta vaikka sitä oikeasti olisikin vaan näyttää ainoastaan tanakalta tynnyriltä :(

Vierailija
37/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään saa naiset syyttää koska eivät laita koko vartalo kuvaa sinne tinderiin, mistä heti huomaisi, että nyt ei natsaa. Miksi pitää ns huijata miehiä, sillä paljastuuhan totuus sitten treffeillä ja on sen jälkeen aika paljon kiusallisempaa torjua.

Vierailija
38/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt vähän vaivaannuttavaa jos lähtee lenkille ja puoliso puuskuttaa jo alkumatkasta. Takaisin tullessa pitelee kylkeään hiestä märkänä ja haisee kuin myskihärkä. Jos taas mies ei ole itsekkään yhtään sporttinen ja heittää tuollaisen kommentin, niin sitten kannattaa vaan sylkäistä silmään.

Vierailija
39/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää, kun sipsien syönti sohvalla ei ole harrastuksena samassa arvossa kuin aktiivinen liikunta. Törkeää, kun joku haluaa sporttisen kumppanin eikä rollaattorilla raahautuvaa palleroa. Tasa-arvo on vielä saavuttamatta.

Vierailija
40/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä Tinderissä voi kuitenkin itse valita, minkä näköisten ihmisten profiileista tykkää? Siis ihmettelen sitä, että miksi tuollainen asia pitäisi erikseen ilmaista, eikö voi vain olla tykkäämättä niistä ylipainoisten profiileista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän