Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle mies sanonut Tinderissä "etsin vähän sporttisempaa naista" vain siksi kun olet ylipainoinen? Minusta törkeää

Vierailija
07.04.2022 |

Sporttisuus ei ole laihuutta

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut noin.

Olisi pitänyt arvata, että kun profiilikuvissa ei näkynyt kroppaa, se tarkoittaa läskiä.

Uskoin pelkkää tekstiä, jossa puhuttiin liikuntaharrastuksista ja sporttisuudesta ja aktiivisesta elämästä.

Se tarkoittikin vaan sitä että pukeutuu salitrikoisiin 24-7 ja maataan sohvalla netflixiä katsellen.

Vierailija
2/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

Kuka enää on Tinderissä? 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen sitten vois kauniimmin ilmaista? Etsin hoikempaa naista?

Vierailija
4/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullisin kaverini on tanssinopettaja. Hän liikkuu noin kuusi tuntia työpäivinään joita on 3-6 viikossa. Hän harrastaa lisäksi salilla käyntiä ja kävelylenkkejä. Hän painaa 110 kg. Toinen kaverini harrastaa uintia, ui nopeammin kuin kukaan mies, on todella pitkä ja harteikas tämän myötä. Kumpikin kaverini on kokenut tuon saman asian Tinderissä. Urheilullisuus ei tarkoita laihuutta tai edes hoikkuutta.

Vierailija
5/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Olen sanonut noin.

Olisi pitänyt arvata, että kun profiilikuvissa ei näkynyt kroppaa, se tarkoittaa läskiä.

Uskoin pelkkää tekstiä, jossa puhuttiin liikuntaharrastuksista ja sporttisuudesta ja aktiivisesta elämästä.

Se tarkoittikin vaan sitä että pukeutuu salitrikoisiin 24-7 ja maataan sohvalla netflixiä katsellen.

Yksi sadasta ilman kroppakuvaa ei ole ylipainoinen LOL

Vierailija
6/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Kai mies saa haluta jotain tietyntyyppistä naista treffeille. Aivan kuten nainenkin.

Vierailija
7/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Kai mies saa haluta jotain tietyntyyppistä naista treffeille. Aivan kuten nainenkin.

Törkeää pinnallisuutta tuijottaa läskejä

Vierailija
8/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on vaikka mamil, joka tykkäisi ajaa naisystävän kanssa polkupyörällä ylämäkeen tai seikkailija, joka etsii kumppania kiipeillä alpeilla.

Vierailija
9/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilullisin kaverini on tanssinopettaja. Hän liikkuu noin kuusi tuntia työpäivinään joita on 3-6 viikossa. Hän harrastaa lisäksi salilla käyntiä ja kävelylenkkejä. Hän painaa 110 kg. Toinen kaverini harrastaa uintia, ui nopeammin kuin kukaan mies, on todella pitkä ja harteikas tämän myötä. Kumpikin kaverini on kokenut tuon saman asian Tinderissä. Urheilullisuus ei tarkoita laihuutta tai edes hoikkuutta.

Mahtaa tuo 110 kg kaveri sitten viettää kaiken liikenevän ajan ruoan ääressä. Luulisi, että tuollaisella elämäntyylillä on keskikulutus päivässä huippu-urheilijan luokkaa ja täten kaverisi syö varmaan 9000 kilokaloria vuorokaudessa. Uimarin kannattaa liittyä kilparyhmiin ja saadaan seuraava olympiamitalisti. Hienosti naiset!

Mä oletan, että mies sanoo suoraan jos olen lihava hänen mielestään. Ja olen sen verran vanhanaikainen, että jos sanoo liikkuvansa aktiivisesti niin se näkyy myös kropassa. Mä en todellakaan sano liikkuvani aktiivisesti kun askeleita tulee päivässä keskimäärin sen suosituksen eli 10 000 ja salilla käyn 3-4 kertaa viikossa. Toisinaan hölkkään 6 km lenkin ja välillä laskettelen, pelaan tennistä tai sulkapalloa, joskus uin eli touhuilen vähän mitä sattuu. Olen kuitenkin normaalipainon yläpäässä. Lähinnä sanon harrastelevani erilaisia liikuntamuotoja.

Vierailija
10/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kanssa puolalainen kuulantyöntäjä naisystävänä.

Oli sporttinen, mutta helkkarin ruma ja läski.

Vierailija
11/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa tuo 110 kg kaveri sitten viettää kaiken liikenevän ajan ruoan ääressä. Luulisi, että tuollaisella elämäntyylillä on keskikulutus päivässä huippu-urheilijan luokkaa ja täten kaverisi syö varmaan 9000 kilokaloria vuorokaudessa. Uimarin kannattaa liittyä kilparyhmiin ja saadaan seuraava olympiamitalisti. Hienosti naiset!

Mä oletan, että mies sanoo suoraan jos olen lihava hänen mielestään. Ja olen sen verran vanhanaikainen, että jos sanoo liikkuvansa aktiivisesti niin se näkyy myös kropassa. Mä en todellakaan sano liikkuvani aktiivisesti kun askeleita tulee päivässä keskimäärin sen suosituksen eli 10 000 ja salilla käyn 3-4 kertaa viikossa. Toisinaan hölkkään 6 km lenkin ja välillä laskettelen, pelaan tennistä tai sulkapalloa, joskus uin eli touhuilen vähän mitä sattuu. Olen kuitenkin normaalipainon yläpäässä. Lähinnä sanon harrastelevani erilaisia liikuntamuotoja.

Jep!

Aktiivinen liikunta ei ole sama kuin tavoitteellinen liikunta.

Vierailija
12/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa rehellinen kokovartalokuva profiiliin, eli siis tuore kuva eikä kymmenen vuotta sitten otettu. Karsii heti pois kaikki, jotka eivät ole kiinnostuneita ylipainoisista. Turha siitä on uhriutua. Haluaisit luultavasti itsekin itsellesi kumppanin, jota ei liikakilot haittaa? Sitten kannattaa olla rehellinen. Minä olen langan laiha luikku mieheksi, eikä lihaksia oikein ole. En silti väitä kaikille pelkällä kasvokuvalla, että käyn salilla ja olen urheilullinen, vaikka joskus kymmenen vuotta sitten siellä yhdesti kävin. Ehei, Istun sohvalla katsomassa sitä kuuluisaa suoratoistoa ja syön muutenkin todella vähän. Olen kotonani patalaiska ja myöntäisin sen kyllä deittiprofiilissani ihan rehellisesti, koska en elättele toiveita kumppanista, jota elämäntyylini vaivaa.

Vierailija
13/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin siroa, gasellimaista naista mutta norsun lähettivät 😅

Vierailija
14/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen sitten vois kauniimmin ilmaista? Etsin hoikempaa naista?

No normaali hyväkäytöksinen ihminen ei mitenkään. Kiitos, oli kiva tavata, mutta tästä ei taida tulla sen enempää. Hyvää jatkoa!

Vierailija
15/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin siroa, gasellimaista naista mutta norsun lähettivät 😅

Spinner on termi.

Vierailija
16/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttinen on tinderin koodikieltä. Ei sillä tarkoiteta sporttista vaan se on kaunistelumuoto hoikasta.

Vierailija
17/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko muka parempi, jos mies laittaisi profiiliin jotain tyyliin "etsin hoikkaa naista, lihavat älkää vaivautuko"? Tuo "sporttinen" nyt on vaan paljon kohteliaampi tapa ilmaista, että etsii hyvässä fyysisessä kunnossa olevaa tyyppiä. Lihava ei ole hyvässä kunnossa, vaikka harrastaisikin jonkinlaista liikuntaa usean kerran viikossa. Hän myös syö aivan liikaa, koska pysyy lihavana.

Vierailija
18/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös toi kuitenkin ole ihan nätisti sanottu.Vai miten pitäisi ilmasta että läski ei kiinnosta?

Vierailija
19/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset ovat keksineet "tavoitteellisen urheilun/treenin", jota on ennen sanottu vain kuntoiluksi. Urheilu-sanaa käytetään silloin kun on ammattiurheilija.

Vierailija
20/75 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös toi kuitenkin ole ihan nätisti sanottu.Vai miten pitäisi ilmasta että läski ei kiinnosta?

Kerrotko miksi se pitää ilmaista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi