Onko teillä ollut työkaveria joka on sabotoinut teitä tai jonka epäilette yrittävän sabotoida työtänne?
Tuntuu vähän vainoharhaiselta mutta välillä parista työkaverista tulee sellainen tunne, että he yrittävät tahallaan saada minua huonoon valoon muun työyhteisön silmissä. Jätetään kutsumatta kokouksiin, pimitetään tietoa.
Onko kellään kokemusta samankaltaisesta?
Kommentit (25)
Menkää ruotsin laivalle töihin. Siellä näette ihmisten luonteita hyvässä ja pahassa.
Tällaista kokouksiin kutsumattomuutt jne on mutta lopulta se kaikki kuitenkin kostaantuu sabotoijien omaan nilkkaan. En tiedä asioista joista pitäisi tietää koska minua ei ole kutsuttu kokouksiin.
On sitä tapahtunut ryhmänä. Joku aloittaa dissaamisen ja kaikki jatkaa. Kuinka kehtaavat, luulisi hävettävän edes jälkeen päin.
Eräs controllerina toimiva ex-työkaveri halusi minusta eroon. Olin taloushallinnon assari ja yksi vastuualueeni oli tarkistaa laskut. Tämä tiimi”kaveri” oli pimittänyt multa laskuja ja esimies ihmetteli miksi en ollut tarkistanut niitä. Sain vakavan varoituksen, koska ei minua uskottu. Savustus jatkui henkisellä väkivallalla kunnes en enää jaksanut ja irtisanouduin itse.
Vähän sellaisia suolaajia.Itse ohjeistavat että tee asia x näin.Sitten kun se ei ollutkaan ihan fiksua,laittavat jakelulla toimaria myöten että miksi tein noin...En mene mukaan, laitan aiemman keskustelun tälle ja kysyn mikä meni väärin...Tulee kyllä anteeksipyyntö,mutta hetken päästä sama tapahtuu taas.Seuraavalla kerralla taidan vastata koko jakelulle.