Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HOUSEN katsonneet?

Vierailija
28.09.2015 |

Lainasin kaverilta kuusi kautta ja ajattelin että se kyllä riittää mutta mähän rakastuin tohon sarjaan!Mitä mieltä olette kannattaako ostaa 7ja8 kaudet?Säilyykö sarjan taso vai lopahtaako loppua kohden niinkun monille muille sarjoille on käynnyt?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä sarja loppuun asti

Vierailija
2/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuijottaisin vaikka Big brotheria jos se äijä olis siellä että voin olla vähän jäävi vastaamaan mutta kyllä kannattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua ei oo vielä tohon mennessä alkanut häiritä se, että joka jakso menee samalla kaavalla niin katso loppuun :) Joitakin toi kuulemma häiritsee, mua ei. 

Ps. Googleta watch house md free niin ei tarvitse ostella bokseja

Vierailija
4/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:52"]Mä tuijottaisin vaikka Big brotheria jos se äijä olis siellä että voin olla vähän jäävi vastaamaan mutta kyllä kannattaa.
[/quote]
No kieltämättä olen huomannut vähän samanlaista oireilua itsellänikin kun noi levyt joskus vähän pätkii niin tyytyväisenä hetken tuijottelen pysähtynnyttä kuvaa Housesta ennen kun lähden kelailemaan etiäpäin;)

Vierailija
5/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa sen miespahan korvat soida kun siitä jokapäivä täällä jauhetaan mutta oli hyvä sarja loppuun asti!

Vierailija
6/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:04"]Mahtaa sen miespahan korvat soida kun siitä jokapäivä täällä jauhetaan mutta oli hyvä sarja loppuun asti!
[/quote]
joo housella tinnittää eikä tiedä mitä mammat juonii;)aivan ihana sarja osta pois!

Vierailija
7/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se olisi mennyt vaikka Lisan,Housen ja Wilsonin komediasarjana ilman niitä sairaustapauksia.

Vierailija
8/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisa Edelstein on nainen mun makuun!Niin kaunis nimikin.

Vierailija
9/9 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:53"]Jos sua ei oo vielä tohon mennessä alkanut häiritä se, että joka jakso menee samalla kaavalla niin katso loppuun :) Joitakin toi kuulemma häiritsee, mua ei. 

Ps. Googleta watch house md free niin ei tarvitse ostella bokseja
[/quote]
Tuskin mistään näkee suomiteksteillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi