Miehet: Mitä tekisitte, jos olisitte aamulla muuttuneet homoksi?
Kommentit (17)
Alkasin oleen parhaan kaverini kans joka on ihastunut muhun :)
Lähtisin dtm:ään tai herculekseen iskemään miestä varmaankin.
Koittaisin sopia jostain netistä vaikka treffiseuraa saman tien. Haluaisin panna perseeseen ja naida miestä suuhun. Itse tekisin samoin. Mällit tietenkin nielisin. Olen muuten täysin hetsku, mutta itsepähän kysyit saatana.
Pansisin Tervoa ja muita multikulturisteja perseeseen.
Ainakin seuran saaminen ois luultavasti paljon helpompaa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:46"]
Koittaisin sopia jostain netistä vaikka treffiseuraa saman tien. Haluaisin panna perseeseen ja naida miestä suuhun. Itse tekisin samoin. Mällit tietenkin nielisin. Olen muuten täysin hetsku, mutta itsepähän kysyit saatana.
[/quote]
Aika pitkälti tämä. Musta tulis pervoin homo ikinä. Kurlaisin viiden karhuhomon siemennesteellä kolme säkeistöä Tonava kaunoisesta ja antaisin kaikille vastaantuleville homoille persettä niin kuin maailma loppuisi seuraavana päivänä.
Valelisin itseni bensalla ja polttaisin.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:49"]
Homoksi ei synnytä tai muututa yhdessä yössä. Perversioiden harjoittaminen on jokaisen oma vapaa valinta.
[/quote]
Kokeilehan siis valita homous. Sinun mukaasi kun sen voi vain valita.
Koska eräät tahot ovat suuresti sitä mieltä, että homous on sairaus, soittaisin varmaan töihin ja ottaisin saikkua akuutin homoseksuaalisuuden vuoksi.
Ajaisin autolla kahtasataa kallioleikkaukseen.
Homoksi ei synnytä tai muututa yhdessä yössä. Perversioiden harjoittaminen on jokaisen oma vapaa valinta.
[/quote]
Eli sinäkin olet potentiaalisesti homo? Eli voit vaikka heti tosta noin vain valita, ja olet ottamassa munaa peppuun?
[/quote]
Vain biseksuaali voi tosissaan sanoa noin? Oletko tosissasi?
Itsemurhan samantien.