Hakiskohan pullon viinaa vai käyttäisi ne ~30€ herkkuihin?
Kadun toisella puolella on piseria ja kahvila. Viinakauppaan sen sijaan on matkaa kaksi kilsaa.
Kommentit (22)
Mikä viinapullo muka maksaa noin paljon???
Käy ensin pizzalla ja kahvilla, mene sitten sinne Alkoon ja osta pieni pullo lippuviinaa. Riittää rahat sekä herkkuihin että viinaksiin, jää rahaa vielä ehkä blandiksiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Käy ensin pizzalla ja kahvilla, mene sitten sinne Alkoon ja osta pieni pullo lippuviinaa. Riittää rahat sekä herkkuihin että viinaksiin, jää rahaa vielä ehkä blandiksiinkin.
Eurokossu 19,90€ ja sille seuraksi pitää ostaa tupakkiaski melkein 9€. Tuoremehupurkki lantingiksi.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eurokossu 19,90€ ja sille seuraksi pitää ostaa tupakkiaski melkein 9€. Tuoremehupurkki lantingiksi.
- ap
Aski tupakkaa 9€?? Mä ostan kokonaisen limpun 10€. Täytyy kyllä nostaa hintaa kun myyn kaverille täällä suomessa.
Jos olisi 30e niin iso pullo viinaa ja loihtisin pakastimen ja kuivakaapin varavarastojen antimista makaroonilaatikkoo, lasagnea, bolognesekastiketta, pakastepizzaa tuunattuna tai muuta mitä sieltä löytyy kun pidän aina viikon hätävarat kaapeissa. Ikinä en päästä kaappeja tyhjiksi jos sairastuu. Jotenka en tuhlaisi kalliiseen pikaruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi 30e niin iso pullo viinaa ja loihtisin pakastimen ja kuivakaapin varavarastojen antimista makaroonilaatikkoo, lasagnea, bolognesekastiketta, pakastepizzaa tuunattuna tai muuta mitä sieltä löytyy kun pidän aina viikon hätävarat kaapeissa. Ikinä en päästä kaappeja tyhjiksi jos sairastuu. Jotenka en tuhlaisi kalliiseen pikaruokaan.
Kaapit ja pakastin on kyllä turvoksissa ruokaa, mutta kerran viidessä vuodessa voin hakea tuosta paikallisesta yksityisyrittäjän puodista pitsaa eikä talouteni siihen kaadu. Alkoon olen kantanut melko paljon rahaa ja sitä voisi kyllä rajoittaa.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Litran Tapio maksaa 28,59e. Se on parasta kun jää seuraavalle päivälle vähän loivennukseen :D
Minä en mitään taskumattia lähtisi alkosta hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaapit ja pakastin on kyllä turvoksissa ruokaa, mutta kerran viidessä vuodessa voin hakea tuosta paikallisesta yksityisyrittäjän puodista pitsaa eikä talouteni siihen kaadu. Alkoon olen kantanut melko paljon rahaa ja sitä voisi kyllä rajoittaa.
- ap
Me käydään viinakaupassa joka viikonloppu ja pari kertaa kuukaudessa suunnilleen haetaan pitsaa tai kebabbia sunnuntaisin vuorotellen. Meillä on yksi lempi kebabbi paikka jota emme ole vaihtaneet ja kotipitsassa on yksi suosikki pitsa joka on iät ja ajat maistunut.
Tulee jysäri kun lukeekin näitä teidän juttuja :D
Minulla ainakin toimii niin, että jos juon sen pullon viinaa, niin ei enää tee mieli herkkuja, mutta jos syön herkkuja niin edelleen tekee mieli viinaa. Näillä perusteilla valintani osuisi viinaan.
Laita 15e viinaan ja 15e pizzaan. Sulla täydellinen ilta tiedossa 😊.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että viina loppuu kesken niin että se siitä täydellisestä illasta.
Vierailija kirjoitti:
Mun kohdallani pitäisi valita jompikumpi. Viinaa juodessa ei tule ruoka mieleen ja päinvastoin.
- ap
Halvoista pakastin pitsoista saa melkein yhtä hyvää herkkua kun tuunaa lempi juustoillaan ja ripsuttelee lempi öljyä päälle ennen uuniin laittoa saaden sitä mehevämmäksi ja maukkaammaksi. Kaupan lihapiirakoita voi tuunata samalla tyylillä ja tulee herkullista. Itse tuunaan punasipulirenkailla, aurajuustolla, maustettu majoneesi, ketsuppi, kotisinappi ja kurkkusalaatti. Miehenikin tykkää kun teen näitä.
Osta pizza ja pieni pullo valkoviiniä tai punaviiniä. Sitten nautit sivistyneesti illallisen 😁
Vierailija kirjoitti:
Halvoista pakastin pitsoista saa melkein yhtä hyvää herkkua kun tuunaa lempi juustoillaan ja ripsuttelee lempi öljyä päälle ennen uuniin laittoa saaden sitä mehevämmäksi ja maukkaammaksi. Kaupan lihapiirakoita voi tuunata samalla tyylillä ja tulee herkullista. Itse tuunaan punasipulirenkailla, aurajuustolla, maustettu majoneesi, ketsuppi, kotisinappi ja kurkkusalaatti. Miehenikin tykkää kun teen näitä.
Tässä ei nyt tuunailut kiinnosta ja valmiin pitsan hakuun menee muutama minuutti. Siis jos päädyn siihen vaihtoehtoon.
- ap
Osta irtokarkkeja, jäätelöä ja sipsiä ja dippiä. Mässäile! Huomenna on kivempi olo kun ei ole darra. Pieni Mässyähky on parempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kohdallani pitäisi valita jompikumpi. Viinaa juodessa ei tule ruoka mieleen ja päinvastoin.
- ap
Mulla taas viinaa juodessa iskee hillitön ruoan himo. Toisaalta ruokaillessa ei iske viinanhimo. Toisaalta se on ehkä tässä typeryydessä se terveellisempi vaihtoehto ruokailla viinaksien kanssa, kuin vetää paljasta viinaa. Hidastaa vähän alkoholin imeytymistä eikä tule niin paha olo aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Osta irtokarkkeja, jäätelöä ja sipsiä ja dippiä. Mässäile! Huomenna on kivempi olo kun ei ole darra. Pieni Mässyähky on parempi
Noista herkuista voisin syödä ehkä muutaman sipsin ja sen dippikastikkeen. Darran voisi väistää sillä, että eurokossusta jäisi aamuksi loiventavaa.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin toimii niin, että jos juon sen pullon viinaa, niin ei enää tee mieli herkkuja, mutta jos syön herkkuja niin edelleen tekee mieli viinaa. Näillä perusteilla valintani osuisi viinaan.
Aika jännä.
Jos juon viinaa ja erehdyn syömään mitään makeaa niin juominen alkaa tökkimään.
Mun valinta osuisi vain viinaan + suolaista syötävää.
Viinaa!