Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eka kerta

Vierailija
28.09.2015 |

Millainen oli ensimmäinen kertasi seksin äärellä? Miten ensisuudelmat sun muut vipstaakit sujuivat?

Itselläni ei pitäisi olla suurtakaan pelkoa, että joutuisin kyseisten syntisten harrastusten pariin, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Yli-ikäisenä se ensimmäinen kerta tulee jos on tullakseen, ja se siinä eniten pelottaakin jos kohdalle napsahtaa joku kokeneempi tapaus, joka osaa vaatia mieheltä osaamista näissä "tavallisissa jutuissa". Minulla ei siis ole pienintäkään seurustelukokemusta, eli todennäköisyys siihen, että joku kelpuuttaisi minut on melkoisen olematon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:46"]

Kokeneempi tapaus osaa johdatella sinua ja ottaa ohjat :) En murehtisi turhia! Ensimmäinen kerta on varmasti aina vähän kömpelö, ehkä myös muutamat seuraavat kerrat. Ei sitä pidä ottaa niin vakavasti! Ja uskon, että jos haluat, niin varmasti saat ekan kertasi ja toivottavasti mukavan sellaisen :)

[/quote]

Auttaako se ohjien ottaminenkaan kun en varmaan kestää kolmea vetoakaan. Jos nyt edes sattuu seisomaan niissä paineissa.

Ap

Vierailija
2/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kunnon suudelmaa en edes muista.. Olin kai 13-14.. Neitsyys meni 17v, kun uusi (muutaman päivän) poikaystävä oli yökylässä. Halusi muka vain vähän hieroa itseeni mua vasten, ilman housuja. Loppuun asti se meni ja ei kyllä tuntunut missään! Harmitti jälkeenpäin miksi en pystynyt sanomaan kunnolla ei. Ääliö yökötys. Vähän tämän jälkeen ottikin jo eksänsä takaisin pyöritykseen, jätin sen silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa taitaakin olla enemmän neitsyitä kuin osasin arvata.

Ap

Vierailija
4/9 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ole pelkoa joutua sänkyyn tai suhteisiin. Ikä suojaa jo sen verran tehokkaasti.

m41

Vierailija
5/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin opettaa vaikka suuseksiä, jos haluat. T. Raimo 46v.

Vierailija
6/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:38"]

Mä voin opettaa vaikka suuseksiä, jos haluat. T. Raimo 46v.

[/quote]

EI HUONO!!

Ap

Vierailija
7/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut ja olen jo yli kaksikymppinen nainen. Aivan absurdi ajatus, että saisin joskus harrastaa seksiä, vaikka haluan sitä kyllä.

Vierailija
8/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeneempi tapaus osaa johdatella sinua ja ottaa ohjat :) En murehtisi turhia! Ensimmäinen kerta on varmasti aina vähän kömpelö, ehkä myös muutamat seuraavat kerrat. Ei sitä pidä ottaa niin vakavasti!
Ja uskon, että jos haluat, niin varmasti saat ekan kertasi ja toivottavasti mukavan sellaisen :)

Vierailija
9/9 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:45"]

Ei ole koskaan ollut ja olen jo yli kaksikymppinen nainen. Aivan absurdi ajatus, että saisin joskus harrastaa seksiä, vaikka haluan sitä kyllä.

[/quote]

Aika sama, tosin en tiedä enää haluanko edes harrastaa kun ei siitä tule kuitenkaan mitään. Paras olisi ollut kun olisi päässyt seksin ja seurustelun makuun silloin teininä niinkuin kaikki normaalit ihmiset.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi