Hyi olkoon, papakoe huomenna.
Yyyyy, inhoan ja pelkään operaatiota. Nolottaakin mennä levittämään jalkoväliä jollekin tuikitintemattomalle. Olenko ainut jota inhottaa ihan hirveästi papakokeen ottaminen? Sanokaa nyt hyvät kanssasisaret jotain kannustavaa!
Kommentit (51)
Minulle papakoe oli pari ensimmäistä kertaa TODELLA kivulias. Sen jälkeen olen aina varoittanut hoitajaa, että aiemmin on ollut ongelmia. Nykyäänkin se sattuu, mutta kipu kestää vain lyhyen aikaa (taitavampia hoitajia?) ja se auttaa kestämään. Parhaita ovat ne hoitajat, jotka koko ajan kertovat mitä ovat tekemässä.
Se on niin hujauksessa ohi että hyvä jos ehdit illan kauppalistaa harkita neljää kohtaa pidemmälle.
Ei se ole niin paha. Saatpa sitten tietää, onko kaikki kunnossa eikä tarvitse miettiä gynelle menoa seuraavaan 10 vuoteen.
Se kestää sen muutaman sekunnin ja sitten se on ohi.
Mieti just vaikka kauppalistaa. Et ole sille kokeen ottajalle edes sadas jalkojen levittäjä, ei sitä kiinnosta sun värkkisi.
Tsemppiä, itsekin inhoan gynellä käyntiä ihan suunnattomasti, mutta se tilanne ei sitten ole niin kauhea kuin se ennakkoajatus siitä.
Kiitos, ootte ihan mahtavia! Kauppalista it is then. Jotenkin eniten hävettää se värkin levittäminen vaikka tietysti tiedän, että se kuuluu asiaan. Mutta kun ei se ole edes gyne vaan peruslabratyyppi(?). Pisteet tuota työtä tekevälle, en mä vaan pystyisi.
Mun mielestä se oli ihan kamalaa. Sattui ihan helvetisti :(
N21
Mulla papa ylihuomenna ja samat fiilikset! Taidan myös miettiä kauppalistaa...
Hyi ällötys, pakko olis tilata aikaa siihen inhokkiin, oon vain vältellyt koko ajatusta.
Kauppalista tai illan tv-tarjonta on hyviä miettimisen kohteita. Itse tosin voisin käydä vaikka joka viikko värkkilääkärillä kokeissa, jos sillä pääsisi hammaslääkärikäynneistä ikuisesti eroon.
Mulla tuntuu aina aivan jumalattoman hirveeltä ja hengitän kuin kuoleman kielissä siinä lörtty levällään. Ihan kamalaa. Onneksi on tosiaan nopsaan ohi. Lasken yleensä ihan numeroita vaan. Se jotenkin rauhoittaa. Ja hengitän kuin joku keuhkoahtaumapotilas.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:30"]Kauppalista tai illan tv-tarjonta on hyviä miettimisen kohteita. Itse tosin voisin käydä vaikka joka viikko värkkilääkärillä kokeissa, jos sillä pääsisi hammaslääkärikäynneistä ikuisesti eroon.
[/quote]
Uskomatonta, sillä mä mietin tätä aivan samaa aamulla! Papa anytime hammaslääkärin sijasta. Joisi vaikka skumppaa samalla.
Viimeksi tuntui suunnilleen hyttysenpiston verran ja oli hetkessä ohi. Ei siinä ehtinyt miettiä yhtään mitään.
Mä inhoon myös papa-koetta. Ei mua nolota, mutta se tuntuu niin epämiellyttävältä. Hrrr.... Mut nopeestihan se menee kuitenkin. Tsemppiä <3
Viimeksi tuntui suunnilleen hyttysenpiston verran ja oli hetkessä ohi. Ei siinä ehtinyt miettiä yhtään mitään.
Rentouta leukaa -> lantionpohja rentoutuu myös, ei satu tai tunnu niin paljon.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:30"]Kauppalista tai illan tv-tarjonta on hyviä miettimisen kohteita. Itse tosin voisin käydä vaikka joka viikko värkkilääkärillä kokeissa, jos sillä pääsisi hammaslääkärikäynneistä ikuisesti eroon. [/quote] Uskomatonta, sillä mä mietin tätä aivan samaa aamulla! Papa anytime hammaslääkärin sijasta. Joisi vaikka skumppaa samalla.
[/quote]
Mä menisin mieluummin vaikka hammaslääkärille ja papaan yhtäaikaa, jos se vapauttaisi silmälääkärillä käynnistä.
Mut inhaa se papakin on, mä just varasin ajan mut vasta parin viikon päähän. Tsemppiä ap:lle ja kauppalistaniksi käyttöön.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:37"]Rentouta leukaa -> lantionpohja rentoutuu myös, ei satu tai tunnu niin paljon.
[/quote]
Toimiiko todella? Tuossa on niin paskanjäykkänä vaikka kuinka yrittää rentouttaa. Jos tämä auttaisi!
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:34"]Nainen römpsä levällään gyne tuolissa. Seisoo ajatellessakin. Miltä ankannokan laittaminen tuntuu, kuinka pitkään gyne räplää sormilla pillua, työnnetäänkö sormi perseeseen kiihotutko jos gyne on komea mies?
[/quote]
Miksei nainen;)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 07:09"]
Jos menen yksityiselle papakokeeseen. Ja siinä on jotain vikaa. Saanko julkisella hoitoa siihen?
[/quote]
Tietysti saat julkisella hoidon, ei sillä ole merkitystä, että kävit yksityisellä. Mistä näitä luuloja tulee. Itse olen hakenut lähetteen julkiselle tutkimuksiin useamman kerran yksityiseltä,en ole ainoa.