Hyi olkoon, papakoe huomenna.
Yyyyy, inhoan ja pelkään operaatiota. Nolottaakin mennä levittämään jalkoväliä jollekin tuikitintemattomalle. Olenko ainut jota inhottaa ihan hirveästi papakokeen ottaminen? Sanokaa nyt hyvät kanssasisaret jotain kannustavaa!
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:34"]Nainen römpsä levällään gyne tuolissa. Seisoo ajatellessakin. Miltä ankannokan laittaminen tuntuu, kuinka pitkään gyne räplää sormilla pillua, työnnetäänkö sormi perseeseen kiihotutko jos gyne on komea mies? [/quote] Ankannokka tuntuu kylmältä ja vähän kurjalta. Sormet ovat emättimessä hetken. Gyne tunnustelee samalla vatsan päältä toisella kädellä. Tuntuu kurjalta. En kiihotu lääkäristä. Kiihotutko sinä, jos lääkäri tutkii peräsuoltasi pukemien varalta tai kokeilee onko kiveksissäsi kyhmyjä?
[/quote]
Uuh, olisimpa opiskellut gyneksi.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:46"]Haistatteko gynen vastaanotolla edellisen potilaan römpsän hajun?
[/quote]
Viime kerrallakin tuumin, että kah, naapurin Seija on ollut täällä ennen minua! Tunnistin hajusta.
Olen 17v ja harkitsen tosissani etten koskaan harrasta seksiä koska pelkään kaiken maailman lääketieteellisiä toimenpiteitä. Jos edes papalta voisi välttyä niin olisi ihanaa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:34"]Nainen römpsä levällään gyne tuolissa. Seisoo ajatellessakin. Miltä ankannokan laittaminen tuntuu, kuinka pitkään gyne räplää sormilla pillua, työnnetäänkö sormi perseeseen kiihotutko jos gyne on komea mies? [/quote] Ankannokka tuntuu kylmältä ja vähän kurjalta. Sormet ovat emättimessä hetken. Gyne tunnustelee samalla vatsan päältä toisella kädellä. Tuntuu kurjalta. En kiihotu lääkäristä. Kiihotutko sinä, jos lääkäri tutkii peräsuoltasi pukemien varalta tai kokeilee onko kiveksissäsi kyhmyjä?
[/quote]
Jos lääkäri on nuori ja kaunis nainen;)
[/quote]
Ehkä gynekäynnissäkin voisi olla jotain vaivaannuttavan kiihottavaa jos gynekologi sattuisi olemaan nuori ja komea mies, mutta sellaista harvinaisuutta ei ainakaan mulle ole tullut koskaan vastaan.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:56"]Kokeeseen menijät, ei muuta kuin maata retkotatte tutkimuspöydällä rentona reettana, niin homma sujuu kuin huomaamatta. Ne kokeiden ottajat ovat nähneet jos jonkinlaista römpsää, joten siitä on turha ottaa pulttia.
[/quote]
Mutta kun se sattuu :( viimeks kun olin gynellä, niin se vielä haukku mut pystyyn, kun mun silmät alkoi vuotaa kivusta.
Siis toivo ja rukoile että kaikki on kunnossa... mulla kun ei ollutkaan vaan oli löydöksi syövän esiaste.. niin siitä jatko hoidot luup.hoidolla vasta sitten olikin ihan hirveetä! Ja se kertaan viel kaks.. ja tuli sit kiire tehdä se kauan haaveissa ollut kolmas lapsi...
Helppo elämä kun tuollainen mitätön asia pelottaa. Mitäs sitten jos sulle tulee syöpä?
Just olin tulossa kirjoittamaan, että papassahan tsekataan, ettei sulle oo tulossa syöpää. Säännöllisesti kun käy papassa niin on todennäköisempää, että alkava syöpä ehditään vielä pysäyttää. Joka kolmas suomalainen sairastuu elämänsä aikana syöpään. Papa on siis HYVÄ asia, torttu esillä retkottaminen kerran vuoteen on pieni hinta siitä, mitä kaikkea sen avulla voidaan estää.
Miten pääsee papaan/gynelle? Pitääkö olla jotain vikaa että pääsee terveyskeskukseen? Vai soittamallako?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:22"]Miten pääsee papaan/gynelle? Pitääkö olla jotain vikaa että pääsee terveyskeskukseen? Vai soittamallako?
[/quote]
Mene yksityiselle.
Ihan soittamalla vaan pääset papaan..
Itsellä otettu ehkä joku 4-5 krt tähän menessä. Välillään tuntunut pienen hetken inhottava tunne, välillä ei ole tuntunut missään.. Riippuu ottajasta kai, sekä siitä, miten rentona olet..
Ja turha sitä on nolostella! Varsinkin, jos on naislääkäri/gyne.
Whuuh, mä oon käynyt tänä vuonna SEKÄ papassa ETTÄ hammaslääkärissä. Ei syöpää eikä reikiä :) Vähään aikaan ei taas tartte ruumiinaukkojaan vieraille ihmisille esitellä, ihanaa!
Itsellä oli papa-kokeen ottaminen joskus niinkin hauska kokemus että aloin nauraa räkättää täyteen ääneen tutkimuspöydällä. No tottapuhuen tuo tapahtui näytteen ottamisen jälkeen kun lääkäri tunnusteli vatsan päältä kohtua. Itkien ei silti tarvinnut olla näytteen otonkaan aikana, ja se oli nopeasti ohi. Tsemppiä naiset!
Nojaa ei oo paha. Kyllä mä niitä jalkoja oon levitelly randomien miesten edessä muutenki niin miksei jonku naisen edessäkin ja vieläpä paljon järkevämmässä tarkoitusperässä.
No entäs nuoret miehet. Eikö niidenkin pitäisi vähän tarkastuttaa sitä elintänsä joskus tautien varalta. Kun se kondomin käyttö ei innosta. HPV leviää ja syöpä voi olla tuloksena. Minkä takia miehille ei ole vastaavia seulontoja?
Viime kerralla oli kamala papakoe. Hoitaja kaiversi pihdeillä varmaan viisi minuuttia. Sattui ja vuosin verta monta päivää. Aiemmin ei ole koskaan ollut yhtä kamalaa papakoetta eikä verenvuotoa.
Jos menen yksityiselle papakokeeseen. Ja siinä on jotain vikaa. Saanko julkisella hoitoa siihen?
[/quote]
Jos lääkäri on nuori ja kaunis nainen;)