Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Walking Dead, kausi 6. OFFICIAL

Kommentit (262)

Vierailija
141/262 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ne otti Rositan kanssa auton ja häipyivät juuri ennen sitä moottoripyörän ilmestymistä siinä lopussa? Saatoin kyllä käsittää väärin :D selventäkää joku miten meni?

Mä en miettinyt sitä sen enempää, luulin vaan että ne lähti edellä jo takaisin sinne niiden kotiin. Kun alkuun näytti että homma olis hoidettu ja tilanne ohi. Mutta tää on vaan mun näkemys, voi olla että multa meni jotain ohi.

Vierailija
142/262 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ja mä en myöskään luota jesukseen. Se on satavarmasti itse negan. SE olis muuten aika hieno koukku!

Jesus ei ole Negan, Negania näyttelee Jeffrey Dean Morgan, joka ei siis ole sama tyyppi kuin Jeesuksen näyttelijä. Finaalissa tulee kuolemaan melkein varmasti Glenn. Seuraavassa jaksossa nyt kidnapatut Carol ja Maggie taistelevat itsensä vapaaksi sieppaajiltaan ennen kuin Rick ja co ehtivät edes paikalle avustamaan. Carol käyttää apunaan mm.rukousnauhaa ja sytyttää tupakan avulla yhden sieppaajista palamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/262 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ja mä en myöskään luota jesukseen. Se on satavarmasti itse negan. SE olis muuten aika hieno koukku!

Jesus ei ole Negan, Negania näyttelee Jeffrey Dean Morgan, joka ei siis ole sama tyyppi kuin Jeesuksen näyttelijä. Finaalissa tulee kuolemaan melkein varmasti Glenn. Seuraavassa jaksossa nyt kidnapatut Carol ja Maggie taistelevat itsensä vapaaksi sieppaajiltaan ennen kuin Rick ja co ehtivät edes paikalle avustamaan. Carol käyttää apunaan mm.rukousnauhaa ja sytyttää tupakan avulla yhden sieppaajista palamaan.

Joo, jos käsikirjoitus menee sarjiksen mukaan. Tähän asti ei ole mennyt..

Tuossa olis niin paljon noita muita tapettavia kuin Glenn, joka on tosi hyvä hahmo yhtäaikaa kova ja peräksiantamaton ja silti hyvin inhimillinen. Joten mieluimmin Maggie..

Toisaalta. Noi Carolin jutut olis kyllä mahtavia. Se just vois tehdäkin noin.

Vierailija
144/262 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelikö muuten kukaan muu, miten Jesuksen hiustenlatvat oli niin hyvässä kunnossa? Ehkä se hamstraa latvatippoja ja kantaa suoristusrautaa takataskussa..

Vierailija
145/262 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelikö muuten kukaan muu, miten Jesuksen hiustenlatvat oli niin hyvässä kunnossa? Ehkä se hamstraa latvatippoja ja kantaa suoristusrautaa takataskussa..

Löhinnä ihmetellyt noloja feikki tukkaa ja feikkipartaa.

Värjäileehän se hillbilly- jalkajousimies tukkaansa tuon tuosta, miksei hesuksella olisi suoritusrautaa? Erikoisen pinnallisia miehiä zombiemaailmanlopussa.

Vierailija
146/262 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika raakaa menoa. Rickin porukasta on sitten tullut kylmäverisiä murhaajia. Jopa isä Gabriel osaa nyt tappaa. Onko nuo nyt enää sankareita?

Mä ajattelin ihan samaa. Etenkin kun ne tappamispäätöstä tehdessään eivät voineet tietää, onko noissa "pelastajissa" mukana myös naisia, teinejä, lapsia.... ja vaikka jotain nössöjä, jotka ovat siinä mukana vain selviäkseen hengissä ja hoitavat tappamisen sijaan erilaisia puhdetöitä.

Eli kaksi rikollisryhmää siinä otti yhteen. 

Vierailija
147/262 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos käsikirjoitus menee sarjiksen mukaan. Tähän asti ei ole mennyt..

Tuossa olis niin paljon noita muita tapettavia kuin Glenn, joka on tosi hyvä hahmo yhtäaikaa kova ja peräksiantamaton ja silti hyvin inhimillinen. Joten mieluimmin Maggie..

Toisaalta. Noi Carolin jutut olis kyllä mahtavia. Se just vois tehdäkin noin.

Mä en tykkää Carolista, pidän sitä kierona. Se on nyt näköjään seuraavassa jaksossa taas jossain rambomoodissa. Toivottavasti se kompastuu omaan näppäryyteensä ja saa lucillen päähänsä finaalissa.

Vierailija
148/262 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas rakastan Carolia, alunperin oli niin nöyrä miehensä alistama ja hakkaama hissukka. Miten onkaan kasvanut selviytyjäksi.

Vierailija
149/262 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten harmittaisi, jos tappavat Carolin, kaikista mielenkiintoisin ja moniulotteisin hahmo - mutta keski-ikäinen nainen ei varmaan tekijöiden mielestä ole tarpeeksi seksikäs sarjan yleisölle. :( Jeesuksen hahmo epäilyttää, olisiko kuitenkin Neganin käskyläinen; jospa saivat huijattua Rickin porukan tappamaan Neganin kilpailijaryhmittymän?

Samaa mieltä, mutta Carolistahan on tullut huippusuosittu hahmo, sen piti alunperin olla vain vähän aikaa ja kuolla, mutta yleisösuosion takia hahmoa ei tapettu. Ja hyvä niin. Ja osoittaa sen, että keski-ikäinen nainen voi olla erittäin hyvä ja suosittu hahmo! Ei tarvitse olla sexy eikä nuori.

Odotin yhä Darylin ja Carolin välille suhdetta - Daryl parkahan ei oo seksiä saanut vissiin kertaakaan - mutta ei, johonkin tavisjannuun piti sen kiinnittyä. Ehkä Daryl ja Carol on enemmän sellaiset "veriveljet", parhaat kaverit. Ymmärtävät toisiaan täydellisesti.

Pelkään sairaasti että Carol tapetaan. Joten toivon, että se on Maggie. Voisin kuvitella näyttelijän haluavan jos sarjasta pois, koska häntä tituleerataan sarjan hottikseksi vai voisi saada helposti muita rooleja.

Yök, alapeukku Darylin ja Carolin romanssille. Niiden välillä on musta enemmän jonkinlaista sukulaissuhteen tapaista huolenpitoa. Ei nyt äiti-poika-suhde, mutta jotain sen suuntaista. Ja joo, tiedän että näyttelijät ja kai hahmotkin ovat melkein saman ikäisiä, mutta heidän roolihahmonsa ovat henkisesti ihan eri kaliiberia. Daryl on jopa lapsenomainen epäitsekkäässä uskollisuudessaan Rickiin ja ryhmään, Carol vaikuttaa taas oman tien kulkijalta, joka on ryhmän mukana enemmänkin siksi, että se auttaa häntä selviytymään hengissä, kuin siksi, että ryhmän jäsenet olisivat hänelle perhettä.

Rickin ja Michonnen salama kirkkaalta taivaalta-suhde oli jo ihan tarpeeksi outo. Ei kiitos romansseja walking deadiin.

Vierailija
150/262 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Minkälaisia fiiliksiä viimeisin jakso herätti?

Vierailija
151/262 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuo eilinen jakso sinänsä vähän kurja, kun ajattelee, että siinä oli joukko suht vahvoja naisia, jotka sitten kaikki listittiin lopuksi. Olisi ollut hyvä lisä Rickin joukkoon.

Carolkin näytti voivan henkisesti pahoin joutuessaan tappamaan naisen, jonka ehkä katsoi vähän itsensä kaltaiseksi. Toisaaltaan hassua sinänsä, kun ajattelee, ketä kaikkia Carol on tappanut, mm. sen pikkutytön, joka sen siskonsa tappoi.

Olisihan se outoa, jos joku keskeisistä hahmoista kuolisi sen Neganin toimesta. Vaikka onhan tässä yllättynyt aika monesti, kun joku hahmoista on otettu hengiltä.

Ihmettelisin suuresti, jos tuottajat uskaltaisivat ottaa hengiltä jonkun päähahmoista, esim. Rickin, Darylin, Carolin, Michonnen tai Glennin. Sarjan suosio kuitenkin pitkälti lepää tiettyjen hahmojen harteilla,tuo zombietouhu pidemmän päälle puuduttaa ilman hyviä hahmoja.

Jos Rick tai Daryl kuolisi, harkitsisin kyllä varmasti katsomisen lopettamista.

Edelleen tässä odottelen, milloin Daryl saa sen jousipyssynsä takaisin :), prätkähän jo löytyi. On jotenkin alaston ilman sitä, vaikka kyllähän tuota miestä katselisi alastomanakin..:)

Vierailija
152/262 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan sarja yleensä vielä kestää? Jotenkin tuntuu, että alkaa samat kuviot toistumaan, turhaa silloin on väkisin puskea kautta kauden perään. Sinänsä sarjasta kyllä pidän.

Vierailija
153/262 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänpäiväisessä jaksossa nähdään jälleennäkemisen iloa:

https://lassoyourdemons.files.wordpress.com/2016/02/daryl-missing-cross…

Vierailija
154/262 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Denise saa nuolen päähänsä ja kuolee, Carol lähtee omille teilleen ja jättää ryhmän. Morgan menee Carolin perään.

Vierailija
155/262 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sposita tapahtuu. Sen sijaan Cabin ja Tanise päättyvät yhtä nopeasti kuin alkoivatkin.

Vierailija
156/262 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veikkaus, että Abe kuolee. 

Sama veikkaus. Ne pohjustaa sitä romanssia, että ois traagisempaa.

Vierailija
157/262 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun veikkaus, että Abe kuolee. 

Sama veikkaus. Ne pohjustaa sitä romanssia, että ois traagisempaa.

Ja huutaa lopussa "SASSSSHHAAAAAA!" niin kuin Glenn sarjakuvassa Maggieta...

Vierailija
158/262 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän illan jaksossa Carol jaksokuvauksen mukaan tekee jonkun vaikean valinnan...Lähtee yksin omille teilleen?

Kauden finaalijaksossa Glenn todennäköisesti kuolee, Maggien silmien edessä. Abraham kuolee varmaan jo aiemmin.

Vierailija
159/262 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eugenella on kova purukalusto. Mahtoi Dwightin munissa tehdä kipeää.

Vierailija
160/262 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ku aloin tykkäämään Denisestä nii sen piti mennä kuolemaan 😟 Toi Eugenen kasseista pureminen oli kyl iha huippu veto 😹😹😹

Mikä tää Dwightin joukko oli, ku en nyt muista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi