Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Walking Dead, kausi 6. OFFICIAL

Kommentit (262)

Vierailija
121/262 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
122/262 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika raakaa menoa. Rickin porukasta on sitten tullut kylmäverisiä murhaajia. Jopa isä Gabriel osaa nyt tappaa. Onko nuo nyt enää sankareita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/262 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika raakaa menoa. Rickin porukasta on sitten tullut kylmäverisiä murhaajia. Jopa isä Gabriel osaa nyt tappaa. Onko nuo nyt enää sankareita?

No ennemmin on vähemmän sankari ja elossa kuin tapettu sankari

Vierailija
124/262 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pää kii su vakki

Vierailija
125/262 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jakso eilinen. Jännä nähdä kuka saa finaalissa Lucillen päähänsä, kaikki merkit viittaavat liikaakin Glenniin, ehkä tekijät yrittävät hämätä...

Vierailija
126/262 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään päähenkilöistä ei ole kuollut samalla tavalla kuin sarjakuvassa, joten se mitä ilmeisemmin ei tule olemaan Glenn. Esim. se jonka pään kuvernööri katkaisi miekalla oli sarjakuvassa Tyreese, mutta TV-sarjassa Herschel. Se "tainted meat", jonka jalkaa kannibaalit söivät nuotion äärellä oli sarjakuvassa Dale, mutta TV-sarjassa Bob. Tuo Neganin debyytti, jossa hän lyö Lucillella jonkun pään murskaksi on niin keskeinen tapahtuma, että uhrina ei voi olla mikään sivuhahmo. Rick on kaiken järjen mukaan kuolematon ja Daryl on liian suosittu hahmo kuolemaan, joten todennäköisin uhri on Maggie. Tuo olisi aikamoinen shokki, ottaen huomioon, että hän on raskaanakin. 

Vierailija
127/262 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glenn ei kestäisi ---> Maggien tappo olisi varma kuolema hänellekin

Vierailija
128/262 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten harmittaisi, jos tappavat Carolin, kaikista mielenkiintoisin ja moniulotteisin hahmo - mutta keski-ikäinen nainen ei varmaan tekijöiden mielestä ole tarpeeksi seksikäs sarjan yleisölle. :( Jeesuksen hahmo epäilyttää, olisiko kuitenkin Neganin käskyläinen; jospa saivat huijattua Rickin porukan tappamaan Neganin kilpailijaryhmittymän?

Vierailija
129/262 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaus, että Abe kuolee. 

Vierailija
130/262 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin rasittaa turha ja väkinäinen rakkaushömppä. Nyt piti Carolillekin saada sutinaa, eivätkä Rick ja Michonne vain sovi yhteen. Sitä ennen oli se blondi nainen ja Rick, teinien ihastumiset, Tara ja se lääkäri... Toisaalta Aben ja Sashan välillä odotan tapahtuvan jotain.

Ehkä Rosita kuolee, vaikkei hän mikään päähahmo olekaan. Abella on rankka ja hullu menneisyys, joten veikkaan, että sillä menee nuppi sekaisin vielä jossain vaiheessa ihan kunnolla.

Rick, Carl, Judith ja Daryl eivät voi kuolla. Ei varmaan Michonnekaan.

Vierailija
131/262 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtikö viime jaksossa Rosita ja se punertavahiuksinen mies pois, siis omille teilleen juuri ennen kuin se moottoripyörä ehti ilmestyä? Mulla meni vähän ohi toi loppu.

Vierailija
132/262 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
133/262 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin jäi epäselväksi, ehtiko se punahiuksimies naisensa kanssa pakoon ennen moottoripyörää. Mulle ylipäätään jäi epäselväksi, miksi ne halusivat lähteä pois.

Vierailija
134/262 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glenn ja Rick ovat niin keskeisiä hahmoja, että tylsää, jos häipyvät.

Vierailija
135/262 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, kelle selvisi sen punatukkaisen miehen ja Rositan häipyminen??

Vierailija
136/262 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten harmittaisi, jos tappavat Carolin, kaikista mielenkiintoisin ja moniulotteisin hahmo - mutta keski-ikäinen nainen ei varmaan tekijöiden mielestä ole tarpeeksi seksikäs sarjan yleisölle. :( Jeesuksen hahmo epäilyttää, olisiko kuitenkin Neganin käskyläinen; jospa saivat huijattua Rickin porukan tappamaan Neganin kilpailijaryhmittymän?

Samaa mieltä, mutta Carolistahan on tullut huippusuosittu hahmo, sen piti alunperin olla vain vähän aikaa ja kuolla, mutta yleisösuosion takia hahmoa ei tapettu. Ja hyvä niin. Ja osoittaa sen, että keski-ikäinen nainen voi olla erittäin hyvä ja suosittu hahmo! Ei tarvitse olla sexy eikä nuori.

Odotin yhä Darylin ja Carolin välille suhdetta - Daryl parkahan ei oo seksiä saanut vissiin kertaakaan - mutta ei, johonkin tavisjannuun piti sen kiinnittyä. Ehkä Daryl ja Carol on enemmän sellaiset "veriveljet", parhaat kaverit. Ymmärtävät toisiaan täydellisesti.

Pelkään sairaasti että Carol tapetaan. Joten toivon, että se on Maggie. Voisin kuvitella näyttelijän haluavan jos sarjasta pois, koska häntä tituleerataan sarjan hottikseksi vai voisi saada helposti muita rooleja.

Vierailija
137/262 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja mä en myöskään luota jesukseen. Se on satavarmasti itse negan. SE olis muuten aika hieno koukku!

Vierailija
138/262 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up, kelle selvisi sen punatukkaisen miehen ja Rositan häipyminen??

Eikös siinä ollut pointti että Abraham jätti Rositan, ei siis jaksanut sen kanssa enää olla pariskunta. Koska sillä on tunteita Sashaa kohtaa? Ettei se kuitenkaan olisi jättänyt porukaa tai lähtenyt omille teilleen, ainoastaan erosi Rositasta?

Vai menikö multa jotain ohi?

Vierailija
139/262 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne otti Rositan kanssa auton ja häipyivät juuri ennen sitä moottoripyörän ilmestymistä siinä lopussa? Saatoin kyllä käsittää väärin :D selventäkää joku miten meni?

Vierailija
140/262 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö että mä en erota rositaa ja sashaa toisistaan :o

Mä arvelin että sillä punatukkaisella oli vain vaikeuksia omien tunteidensa kanssa, kun on semmonen karski mies. oon koko ajan luullut että se hengaa sen yhden naisen kanssa. onko niitä siis kaksi? kenen kanssa se siellä jossain kerrostalossa kuherteli?

toivottavasti se lähti pois ja päättää palata takaisin ja pistää jesus/neganin palasiksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä