Banaanit pakastepussiin laittavat idiootit ovat idiootteja
Urpo Urponen ostaa kilon banaaneja ja laittaa ne pakastepussiin. Minkä takia ne banaanit pitää laittaa pakastepussiin? Niissä on monta kertaa hedelmäpussia paksumpi kuori suojaamassa. Silti idiootit laittavat banaanit pakastepussiin.
Pitäisikö banaanien ostajienkin alkaa moikata toisiaan kaupassa niin kuin motoristit tekevät? :)
Kommentit (55)
Laitan banaanit pakastepussiin, koska pakastan banaaninviipaleita ja minusta on sotkuista pakastaa ne viskomalla palaset pakastimeen sellaisenaan. Kaupassa laitan banaanitertun hedelmäpussiin (se ei ole sama kuin pakastepussi), koska ne tertut on usein kannastaan likaisia. En halua pestä kauppakassia jokaisen käytön jälkeen.
Mä ostan aika usein niitä irtokappaleita, eli niitä banaaneja, jotka on väkivalloin revitty irti lajitovereistaan ja hylätty jostain ihmeellisestä syystä. Kun näitä irtokappaleita on vaikka 6kpl, niin olisi aika metkaa latoa ne yksitellen siihen hihnalle kassalla. Kätevämmin ne kulkevat kaikki yhdessä pussissa.
Pussit päätyvät meillä autoon roskapusseiksi.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:14"]
Mä ostan aika usein niitä irtokappaleita, eli niitä banaaneja, jotka on väkivalloin revitty irti lajitovereistaan ja hylätty jostain ihmeellisestä syystä. Kun näitä irtokappaleita on vaikka 6kpl, niin olisi aika metkaa latoa ne yksitellen siihen hihnalle kassalla. Kätevämmin ne kulkevat kaikki yhdessä pussissa.
Pussit päätyvät meillä autoon roskapusseiksi.
[/quote]
No minä ostan 2-3 kerrallaan. Jos ei ole sellaisia nippuja, joutuu irrottamaan. Ei ne oikein monta päivää hyvänä säily, joten 5-6 kappaleen niput on liikaa ja syön enintään yhden päivässä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:29"]
Urpo Urponen ostaa kilon banaaneja ja laittaa ne pakastepussiin. Minkä takia ne banaanit pitää laittaa pakastepussiin? Niissä on monta kertaa hedelmäpussia paksumpi kuori suojaamassa. Silti idiootit laittavat banaanit pakastepussiin.
Pitäisikö banaanien ostajienkin alkaa moikata toisiaan kaupassa niin kuin motoristit tekevät? :)
[/quote] Kaikesta sitä urputetaan ja aletaan haukkua kanssaihmisiä idiooteiksi:( Hyvin on asiat, jos tämä pahin mikä kiukuttaa. Minua suututtaa tuo yletön roskaaminen kaduilla ja räkäklimppien väistely. En kuitenkaan ala idiootiksi nimittelemään.
Minä ostan banaaneja usein lapsille evääksi harrastusreissuilla jne ja laitan silloin ne 3 banaania hedelmäpussiin. Siksi, että pelikentän reunalla banaanit syötyään voivat laittaa kuoret siihen pussiin, mikä sitten viskataan lähimpään roskikseen, tai tyhjennetään kotona kompostoriin.
Ostan banaanit ja monet muutkin ilman pussia, kuten paprikan ja kaalit. Kaikki pienet teot ympäristön hyväksi muutenkin.
Pakastepussiin... :D:D:D:D:DD::D:D:D:D:D:D:D
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:06"]
Hei, minä laitan banskut pussiin koska 1) en halua niiden pyörivät ostoskassissa sikinsokin 2) ne pikkupussit ovat aivan oivallisia roskapusseja vaikkapa kotieläimen jätöksille ja biojätepussin kantopussiksi. Biopussit kun tuppaavat välillä aloittaa kompostoitumisen jo keittiössä. Terkuin Urpon vaimo.
PS. Aion jatkossakin toimia näin vaikka sata vihaista viherpiiperoa uhkaisi minua porkkanoilla. Vastapainoksi tälle kauhealle tuhlaamiselle käytän ostoskasseina kestokasseja ja ostan roskapussit rullatavarana. Kierrätän myös kaiken minkä voin.
[/quote]
Biojäte laitetaan tavalliseen muovipussiin.
Erotatko ap esim jätesäkin, minigrip -pussin, pakastepussin ym. toisistaan? on sulla pussit sekaisin...
Laitan aina banaanit kolmeen päälekkäiseen pussiin ja sen vielä muoviseen laatikkoon, ihan vain sikisi että ap saa vaahdota asiasta. lällläällläää
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:06"]
Hei, minä laitan banskut pussiin koska 1) en halua niiden pyörivät ostoskassissa sikinsokin 2) ne pikkupussit ovat aivan oivallisia roskapusseja vaikkapa kotieläimen jätöksille ja biojätepussin kantopussiksi. Biopussit kun tuppaavat välillä aloittaa kompostoitumisen jo keittiössä. Terkuin Urpon vaimo.
PS. Aion jatkossakin toimia näin vaikka sata vihaista viherpiiperoa uhkaisi minua porkkanoilla. Vastapainoksi tälle kauhealle tuhlaamiselle käytän ostoskasseina kestokasseja ja ostan roskapussit rullatavarana. Kierrätän myös kaiken minkä voin.
[/quote]
Biojäte laitetaan tavalliseen muovipussiin.
[/quote]
Ei laiteta, vaan biojätepussiin. Ainakaan meidän taloyhtiössä biojätteisiin ei saa laittaa muovipusseja!
Onko Mamu joka laittaa banaanit pussiin idiootti?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:26"]
Ostan banaanit ja monet muutkin ilman pussia, kuten paprikan ja kaalit. Kaikki pienet teot ympäristön hyväksi muutenkin.
[/quote]
idiootti! Kaikki paska tulee kotiin samalla kertaa. Kas kun et osta mansikoitakin ilman pussia.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:29"]Urpo Urponen ostaa kilon banaaneja ja laittaa ne pakastepussiin. Minkä takia ne banaanit pitää laittaa pakastepussiin? Niissä on monta kertaa hedelmäpussia paksumpi kuori suojaamassa. Silti idiootit laittavat banaanit pakastepussiin.
[/quote]
Tämä Ursula unninen ottaa niitä pusseja kissan kakkojen pusseiksi.