Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Banaanit pakastepussiin laittavat idiootit ovat idiootteja

Vierailija
28.09.2015 |

Urpo Urponen ostaa kilon banaaneja ja laittaa ne pakastepussiin. Minkä takia ne banaanit pitää laittaa pakastepussiin? Niissä on monta kertaa hedelmäpussia paksumpi kuori suojaamassa. Silti idiootit laittavat banaanit pakastepussiin.

Pitäisikö banaanien ostajienkin alkaa moikata toisiaan kaupassa niin kuin motoristit tekevät? :)

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:14"]Mä ostan aika usein niitä irtokappaleita, eli niitä banaaneja, jotka on väkivalloin revitty irti lajitovereistaan ja hylätty jostain ihmeellisestä syystä. Kun näitä irtokappaleita on vaikka 6kpl, niin olisi aika metkaa latoa ne yksitellen siihen hihnalle kassalla. Kätevämmin ne kulkevat kaikki yhdessä pussissa.

Pussit päätyvät meillä autoon roskapusseiksi.
[/quote]

Tippa linssissä täällä, kun oli niin hellyttävä kirjoitus :´)

Vierailija
22/55 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on dorka ni on dorka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussi on pussi ja kassi on kassi!

Minäkään en ole koskaan banaaneja laittanut pikkupussiin, en myöskään kaalta tai yhtä paprikaa tai vaikka sitruunaa. Niille hedelmäpusseille on aika vähän käyttöä, liian pieniä roskapusseiksi ja meillä pitää biojätteet, vaipat ja kissanhiekat laittaa mustaan pussiin.

Vierailija
24/55 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:07"]

En ymmärrä mitä pusseja te valittajat käytätte sitten roskapusseina? Mä käytän vain niitä hedelmäpusseja, ei tarvitse ostaa pusseja, ja kauppakassit on kankaisia. Eli valittajatko ostaa paksun muovipussin joka kerta ja käyttää sen roskapussina? Haloota kalloon taas!!

[/quote]

Meiltä ei kyllä tule niin paljon roskia, että jotain roskapusseja tarvitsisi ostaa. Käytän sitä isoa säkkiä roskapussina, jossa ostan wc- ja talouspaperit.

[/quote]

Teillä tulee helvetin vähän roskia, tai käytätte papereita helvetin paljon!

Vierailija
25/55 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani ei taida muutenkaan olla järin eko, kasvatuksessakin tulee muoviroskaa paljon. Saati sitten kypsyttämiset, siinä ei taida se viimeinen muovipussi paljon painaa.

Vierailija
26/55 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hedelmäpusseja, en pakastepusseja. Pidän tällä hetkellä myös kotona banaanit suljetussa pussissa, koska banaanikärpäset ovat vallanneet keittiön.

Vierailija
27/55 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua laitaa banaaniterttua irtonaisena reppuun/ostoskassiin. Saattavat muhjaantua ja sotkea muut tavarat

Vierailija
28/55 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap osaa puhua vai miksi et osaa kysyä asiaa suoraan tältä ko. henkilöltä vaan pitää täällä ihmetellä?

Vierailija
29/55 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamma on taas niin mielensä pahoittanut.

Vierailija
30/55 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihdoinkin täällä keskustellaan tärkeistä asioista!

Vierailija
31/55 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:57"]

vihdoinkin täällä keskustellaan tärkeistä asioista!

[/quote]Annas olla, kohta tämäkin ketju poistetaan. 

Vierailija
32/55 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa, etteivät lämpene?

Vierailija
33/55 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen laitoin banaanitkin hedelmäpussiin, enää en laita enkä näe syytä miksi laittaa pussiin. Pärjää ilmankin, kokeilkaa vaikka. Ja hei oon ihan maaseudun kasvatti, enkä mikään ekoihminen!

Vierailija
34/55 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän niitä koirankakkapusseina. Taidan olla pahemman luokan ympäristörikollinen ;)

Vierailija
35/55 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt kellään kiloa banaaneja pakastepussissa. Itsekin tosin laitan eväsbanaanini (yhden) (pakaste)pussiin, koska en halua ottaa riskiä että bansku mössääntyy kamojeni sekaan + kuoret saa kätevästi laitettua pussiin siksi aikaa kun ne voi heittää roskiin.

Kaupassa laitan banaanitertun pussiin, koska sitä pussia voi hyödyntää myöhemminkin, esim. eväiden kuljetuksessa (vaikka sen yhden banaanin). Näin syksyisin säilytän myös hedelmiä yleensä suljetuissa pusseissa, jotta banaanikärpäset eivät innostu turhan paljon.

Vierailija
36/55 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:00"]Haluaa, etteivät lämpene?
[/quote]
LÄMPENE?!

Vierailija
37/55 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti käyttää roskapusseja pakastepusseina? Ap?

Vierailija
38/55 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minä  laitan banskut pussiin koska 1) en halua niiden pyörivät ostoskassissa sikinsokin 2) ne pikkupussit ovat aivan oivallisia roskapusseja vaikkapa kotieläimen jätöksille ja biojätepussin kantopussiksi. Biopussit kun tuppaavat välillä aloittaa kompostoitumisen jo keittiössä. Terkuin Urpon vaimo.

PS. Aion jatkossakin toimia näin vaikka sata vihaista viherpiiperoa uhkaisi minua porkkanoilla. Vastapainoksi tälle kauhealle tuhlaamiselle käytän ostoskasseina kestokasseja ja ostan roskapussit rullatavarana. Kierrätän myös kaiken minkä  voin.

Vierailija
39/55 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä pusseja te valittajat käytätte sitten roskapusseina? Mä käytän vain niitä hedelmäpusseja, ei tarvitse ostaa pusseja, ja kauppakassit on kankaisia. Eli valittajatko ostaa paksun muovipussin joka kerta ja käyttää sen roskapussina? Haloota kalloon taas!!

Vierailija
40/55 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:02"]

Minä käytän niitä koirankakkapusseina. Taidan olla pahemman luokan ympäristörikollinen ;)

[/quote] Minä laitan lapsen kakkavaipan ko pussiin, ei heti ala haista roskissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan