Vierailija

Tehdään tästä virallinen ketju uudelle kaudelle.... 2 viikon päästä alkaa! Muita innokkaita faneja ?? :) Trailerin mukaan näyttää olevan walkerit taas isossa osassa!

https://www.youtube.com/watch?v=cgX1geb4FlA

Sivut

Kommentit (262)

MÄ uskon, että Beth palaa vielä. Bethin hautaamista ei näytetty ja jostain syystä, jota ei selitetty muu ryhmä oli joutunut lähtemään kiireellä ja pakenemaan kauas. Beth jätettiin ehkä sairaalan pihaan, jossa oli lääkäri. Entä jos luoti oli mennyt jotenkin ohi, hipaisten läpi, tms?

Bethyl 4ever!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
MÄ uskon, että Beth palaa vielä. Bethin hautaamista ei näytetty ja jostain syystä, jota ei selitetty muu ryhmä oli joutunut lähtemään kiireellä ja pakenemaan kauas. Beth jätettiin ehkä sairaalan pihaan, jossa oli lääkäri. Entä jos luoti oli mennyt jotenkin ohi, hipaisten läpi, tms?

Bethyl 4ever!!!

Häh? Jos en nyt väärin muista niin sehän muuttui zombiksi siinä sairaalan pihassa ja tapettiin heti eli kuollut se on x 2!

Ei ole näytetty mitään zombiksi muuttumista tai tappamista. Jakso päättyy siihen, että Daryl kantaa retkottavaa Bethiä sylissään, Maggie lyhistyy itkien viereen. Seuraava jakso alkaa ihan muusta paikasta ja kertoo porukasn veltamisesta vettä etsien. Näiden jaksojen aika väli on 3 viikkoa.

En jaksa enää katsoa. Rickistä ja muista on nyt viime aikoina muuttuneet enemmän hulluiksi jotka mielellään hoitavat asiat ampumalla kuin perehtymällä ongelmiin. 

Vierailija

Ei ole näytetty mitään zombiksi muuttumista tai tappamista. Jakso päättyy siihen, että Daryl kantaa retkottavaa Bethiä sylissään, Maggie lyhistyy itkien viereen. Seuraava jakso alkaa ihan muusta paikasta ja kertoo porukasn veltamisesta vettä etsien. Näiden jaksojen aika väli on 3 viikkoa.

Olin myös Bethyl fani, ja olin suunnttoman pettynyt kun Beth kuoli, mutta en todellakaan usko Bethin olevan enää elossa. Ei se luoti hipaissut, se meni leuan alta sisään ja tuli ulos takaraivosta. Ja sehän tuli hakemaan Tyreeseäkin tuonpuoleiseen niiden aikaisemmin kuolleiden tyttöjen kanssa. Eikä Emily Kinneytä ei ole nähty Walking Deadin kuvauksissakaan. 

Täällä kans yksi joka uskoo että Beth palaa sarjaan! :) Siitähän oli adressikin. Onhan salkkareissakin porukkaa palautettu henkiin, niin miksi ei tälläisessä suuren budjetin sarjassa jolle on miljoonia faneja.

Vierailija
Vierailija

Olin myös Bethyl fani, ja olin suunnttoman pettynyt kun Beth kuoli, mutta en todellakaan usko Bethin olevan enää elossa. Ei se luoti hipaissut, se meni leuan alta sisään ja tuli ulos takaraivosta. Ja sehän tuli hakemaan Tyreeseäkin tuonpuoleiseen niiden aikaisemmin kuolleiden tyttöjen kanssa. Eikä Emily Kinneytä ei ole nähty Walking Deadin kuvauksissakaan. 

Myös Merle "ilmestyi" Darylille, kun hän oli puoliksi tajuttomana -> Merle palasi.

Ja miksi Bethiä on pidetty "juonellisesti" elossa esim soittorasia metaforalla ja muilla pienillä viittauksilla ja maininnoilla kuoleman jälkeen?

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Myös Merle "ilmestyi" Darylille, kun hän oli puoliksi tajuttomana -> Merle palasi.

Ja miksi Bethiä on pidetty "juonellisesti" elossa esim soittorasia metaforalla ja muilla pienillä viittauksilla ja maininnoilla kuoleman jälkeen?

Ei se enää palaa, sitä on turha odottaa. Emily Kinney on esiintynyt ihan muissa sarjoissa ja tekee musiikkia nykyään, ei se ole ollut lähelläkään twd:n kuvauksia. Niillä maininnoilla ja soittorasioilla yms halutaan näyttää että Darylilla on sitä ikävä. 

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Beth ilmestyi Tyreeselle, joka kuoli (myös). 

Ei ole mikään viimenen kausi todellakaan mutta voi olla että siihen valmistaudutaan koska kuvauksista tulleet tiedot vaikuttais siltä että sarja ottaa isoja harppauksia sarjakuvaa kiinni taas tällä kaudella. Ne mitä on pitkään odotettu tulee nyt ;) 

Vierailija

katsoitteko eilen? :) Ensin vaikutti tosi sekavalta jaksolta, kun hypittiin menneessä ja nykyhetkessä. Sitten hommaan pääsi sisälle ja hyvä jakso oli! Lopun torven soitto oli piste iin päälle. Kuka soittaa torvea?? Sudet?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat