Liian lihava miehille!
Olen 38-vuotias sinkkunainen pk-seudulta. Harrastan liikuntaa lähes päivittäin, lajeina mm ratsastus, tennis, kuntosali ja juoksu. Treenaan salilla myös pt:n kanssa. Tenniksessä kilpailen naisten kansallisia kisoja.
Olen 167 pitkä ja painan 64kg. Deittisovelluksessa tapaamani miehet pitävät mua liian isokokoisena. Olen kuulemma pullea ja iso! Monet ghostaavat kuvien perusteella.
Syön päivittäin paljon kasviksia ja tavallista ruokaa - en siis makaa sohvalla syömässä herkkuja. Haluaisin painoni alas jotta saisin miehen! Olen kovin yksinäinen, en haluaisi olla aina sinkku. Vaikka urheilen en saa painoani alas. Miehet vierastavat mua ison kokoni ja ison kehoni vuoksi. Kuitenkin fyysinen suorituskykyni vaikkapa tenniskisoissa on ok. Miehille en vain kelpaa millään, ainakaan deittisovellusten miehille.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Sain kuulla tuota jo yläasteella, olisit hyvä jos oisit laihempi. Mitat oli 162cm ja 61kg.
Nyt 98kiloa enkä kelpaa edelleenkään suhteeseen.
Miehenä minulla oli vastaava tilanne. Laihdutin ja kelpasin.
Maailma on mitä on. Kannattaako taistella tuulimyllyjä vastaan?
Kyllä Suomessa läskejä miehiä riittää, kannattaa kokeilla niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kuulla tuota jo yläasteella, olisit hyvä jos oisit laihempi. Mitat oli 162cm ja 61kg.
Koko ajan taistelen ruokaa vastaan. Mutta se voittaa aina..
Sama
Vaikka satakiloinen nainenkin saa miehen helposti, jos tissit on ulompana kuin maha ja naama ei ole ruma. Ylipainoon vedotaan aina, mutta olen huomannut, että se ei todellakaan ole este parisuhteille. Naama merkkaa paljon enemmän. Toki jos yrität reilusti ylipainoisena saada itseäsi kevyempiä miehiä, niin haaste kyllä kasvaa. Pitää silti ymmärtää myös omat realiteetit.
Tuo viesti, jossa joku haukkui toista ihmistä manletiksi ei ole mun kirjoittama.
En deittaile mitään "laatikkoleukabodareita" vaan ihan taviksia. En mitään niin sanottuja alfoja, vaan tavallisia miehiä. Monet miehetkin ovat olleet kauan yksin mutta he vaativat hoikkaa painoa, joka multa puuttuu.
Ratsastamassa käyn max kerran viikossa ratsastuskoululla eli mitään iltatalleja ei miehen tarvitse tehdä.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan taistelen ruokaa vastaan. Mutta se voittaa aina..
Sama
Itse laihduin laittamalla jääkaapin pois päältä/käytöstä ja ostamalla aina viikoksi sapuskat kerrallaan.
Kävin myös joka päivä lenkillä tai poljin kuntopyörää. Ensin ne lenkit oli kävelyä, sitten hölkkää ja lopulta jaksoin jo juosta sen lenkin. Oli toki kivaa, kun kunto kehittyi oikeasti.
Pitää vaan ihan oikeasti päättää tehdä jotain asialle. Paino on helppo juttu. Jos on vaikka lyhyt mies, sille ei voi yhtään mitään. Itse olen 185cm pitkä, ja alussa painoa noin 105kg. Lopussa 75kg. Tuolla oli ero kuin yöllä ja päivällä, sain baaristakin ekan kerran naisen mukaani tuon jälkeen (noin 25-vuotiaana)!!
Vierailija kirjoitti:
Tuo viesti, jossa joku haukkui toista ihmistä manletiksi ei ole mun kirjoittama.
En deittaile mitään "laatikkoleukabodareita" vaan ihan taviksia. En mitään niin sanottuja alfoja, vaan tavallisia miehiä. Monet miehetkin ovat olleet kauan yksin mutta he vaativat hoikkaa painoa, joka multa puuttuu.
Ratsastamassa käyn max kerran viikossa ratsastuskoululla eli mitään iltatalleja ei miehen tarvitse tehdä.
Ap.
Poista sitten profiilistasi maininnat hevosista, ettei kukaan luule, että vietät kaiken aikasi tallilla
Kuka hullu tehtailee näitä samoja surkeita provoja taas päivät pitkät?
Eikö sulla Pena ole muuta tekemistä?
Mä taas nimenomaan makaan sohvalla syömässä herkkuja ja painan 50 kiloa. En tiedä kelpaisinko "liikunnallista" naista etsivälle miehelle kun en ole tinderissä, mutta olisi hauska kokeilla.
Voisko sinulla olla huonot kuvat? Tai näytät kuvissa lihavammalta, kuin olet? En usko että pariutumisesi on painostasi kiinni. Olet selkeästi normaalipainoinen.
Typerä provo.
Miten jopa hoikka hoikka voi väittää olevansa liian lihava miehille?
Ala syödä vähemmän kuin kulutat. Silloin on fysiikan lakien vastaista olla laihtumatta. Kukaan ei pakota ylimääräistä energiaa sisuksiisi, sinä ihan itse valitset syödä liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö. Et todellakan ole noilla mitoilla ja elämäntavoilla "pullea ja iso", ja tiedät sen itsekin. Minä olen 165 cm ja 105 kg, ja ei ole estänyt miestä saamasta. Aina on mies löytynyt ja nytkin olen pitkässä parisuhteessa ollut jo monta vuotta.
Olet varmaan kasvoilta kaunis ja ylipaino keskittyy ehkä takapuoleen eikä rintoihin ja vatsaan kuten mulla (170 cm/100 kg). Mä olen meikattuna korkeintaan melko hyvännäköinen, miehet kavahtaa jättirintoja, kukaan ei mua ole halunnut tässä painossa. Silloin taisin vielä menetellä, kun olin 80 kg.
Olisit exäni unelmien nainen ja varmaan vedet silmissä itkisi onnesta jos saisi olla kanssasi. Mutta en suosittele häntä kun on ihan hirveä luonne.
Vierailija kirjoitti:
Ala syödä vähemmän kuin kulutat. Silloin on fysiikan lakien vastaista olla laihtumatta. Kukaan ei pakota ylimääräistä energiaa sisuksiisi, sinä ihan itse valitset syödä liikaa.
Joo tiedän että syön aivan LIIKAA kun olen yli 60kg mikä on monille miehille painoraja. Jos syön tosi niukasti olen hirveän huonovointinen kun verenpaineeni menee niin alhaiseksi. Mun pt sanoi niukasta syömisestä ettei se laihduta vaan vie kehon säästöliekille. Kasviksia syön paljon, oikeastaan pitäisi jättää hiilarit kokonaan pois jos haluaisin vielä hoikemmaksi.
Joku kysyi tässä ketjussa olenko ajatellut siirtyä moukarinheittäjäksi. Täytyypä laittaa harkintaan, toistaiseksi nyt kuitenkin tykkään omista harrastuksistani enemmän. ;D
Eli ehdotatko valehtelua? Ei ne hepat poistu elämästä kuvia poistamalla.