Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian lihava miehille!

Vierailija
07.04.2022 |

Olen 38-vuotias sinkkunainen pk-seudulta. Harrastan liikuntaa lähes päivittäin, lajeina mm ratsastus, tennis, kuntosali ja juoksu. Treenaan salilla myös pt:n kanssa. Tenniksessä kilpailen naisten kansallisia kisoja.

Olen 167 pitkä ja painan 64kg. Deittisovelluksessa tapaamani miehet pitävät mua liian isokokoisena. Olen kuulemma pullea ja iso! Monet ghostaavat kuvien perusteella.

Syön päivittäin paljon kasviksia ja tavallista ruokaa - en siis makaa sohvalla syömässä herkkuja. Haluaisin painoni alas jotta saisin miehen! Olen kovin yksinäinen, en haluaisi olla aina sinkku. Vaikka urheilen en saa painoani alas. Miehet vierastavat mua ison kokoni ja ison kehoni vuoksi. Kuitenkin fyysinen suorituskykyni vaikkapa tenniskisoissa on ok. Miehille en vain kelpaa millään, ainakaan deittisovellusten miehille.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, uskon että monille miehille toi pituus-painosuhde on ihan ok. Vaikea uskoa että olet pullea. Tietty jos katselet vain ripattuja 0-rasvaprosenttimiehiä, niin heidän näkökulmasta varmaan normaali ja sopiva nainen on fitneskisakunnossa oleva nainen.

Mutta noin yleensä, niin iso osa naisista asettaa treffipalveluissa miehille kohtuuttomia vaatimuksia, pitää olla koulutus siitä tai tästä, tulotaso kunnossa, pituutta vähintään 180, ei vatsaa, leveät hartiat ja laatikkoleuka jne jne. - toki miehetkin sitten vastaavasti voivat esittää vaatimuksia kumppanille. Jokainen peräkammarin sohvaperunapoikamies voi vaatia vaikka parikymppistä satojatuhansia tienaavaa fitneskissaa. Se on eri juttu sitten kohtaako miesten ja naisten tiukat vaatimukset.

Vierailija
22/55 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että noilla elämäntavoilla olisi helppo pudottaa se viis kiloa jos on este onnellisuudelle. Olisiko vika korvien välissä tai provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis että noilla elämäntavoilla olisi helppo pudottaa se viis kiloa jos on este onnellisuudelle. Olisiko vika korvien välissä tai provo.

Ongelma on just siinä etten saa painoani enää tämän alemmas millään. Miehet eivät halua yli 60kg naista.

Ap.

Vierailija
24/55 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö höpö. Et todellakan ole noilla mitoilla ja elämäntavoilla "pullea ja iso", ja tiedät sen itsekin. Minä olen 165 cm ja 105 kg, ja ei ole estänyt miestä saamasta. Aina on mies löytynyt ja nytkin olen pitkässä parisuhteessa ollut jo monta vuotta.

Vierailija
25/55 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painolla ole mitään tekemistä asian kanssa. Itse kerroit syyn jo aloituksessasi; hevosharrastus! Yksikään täysijärkinen mies ei ota heppatyttöä koska mies jää siinä suhteessa aina kakkoseksi. Poista nyt ainakin kaikki heppakuvat tinderprofiilistasi!

Vierailija
26/55 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankki mikä tankki. Oletko moukarinheittoa ajatellut aloittaa?

Vierailija
27/55 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö. Et todellakan ole noilla mitoilla ja elämäntavoilla "pullea ja iso", ja tiedät sen itsekin. Minä olen 165 cm ja 105 kg, ja ei ole estänyt miestä saamasta. Aina on mies löytynyt ja nytkin olen pitkässä parisuhteessa ollut jo monta vuotta.

Olet varmaan kasvoilta kaunis ja ylipaino keskittyy ehkä takapuoleen eikä rintoihin ja vatsaan kuten mulla (170 cm/100 kg).  Mä olen meikattuna korkeintaan melko hyvännäköinen, miehet kavahtaa jättirintoja, kukaan ei mua ole halunnut tässä painossa. Silloin taisin vielä menetellä, kun olin 80 kg.

Vierailija
28/55 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvikaan kelvata miehille, vaan miehelle

Vierailija
29/55 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

198cm ja 113 kiloinen Stepanie Towerskin on aika herkku joten et sinä nyt lihavalta voi näyttää

Vierailija
30/55 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi sä muka edes haluaisit ukkelin joka asettaa naiselle painorajoja? Miten teille edes tulee sun paino kilon tarkkuudella puheeksi niiden kanssa? Lukeeko se sun profiilissa. Multa ei ole kukaan tinderissä kysynyt painoa. Ehkä osin siksi että matcheja tuli itseäni kiinnostavien fiksujen kulttuurinörttimiesten kanssa eikä minkään kehonrakentajien. Nykyään olen parisuhteessa yhden heistä kanssa. Ja olen kyllä sua paljon tuhdimpi. Jos ei normaalipainoinen nainen kelpaa niin sen miehen ei pitäisi kelvata sulle. Turha mennä tuhannelle mutkalle jonkun äijän mieliksi jolle ei mikään riitä. Etsi mies jota kiinnostaa naisessa muut asiat enemmän kuin paino.

Vierailija
31/55 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet neitsyt ja koronapiikitön ja lihansyöjä? Jot et niin ....seuraava

Vierailija
32/55 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailetko joidenkin 125-senttien viidakkopygmien kanssa kenties?

Vierailija
33/55 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan plussanaiset,

Nykyajan saundi on että laatikkoleukaisille bodarijuristeille ei vaan enää kelpaa kuin suosittu gymi-insta-fittnesskimma.

Sitten jos plussanaiselle ei kelpaa kuin yli 180cm tuuhea tukkainen ja partainen Audi/Bmw-kundi niin ollaan yksin, ollaan onnettomia.

Vierailija
34/55 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on harastukset .löytää seuraa livenä.Ei tarvitse etsiä mikään netti palsta miestä. Siellä on ne jotka tykitetään ravintolat , paarit ,harrastusmaailma tylysti naiset,tytöt: Ei kiitos!Vonkaavat vaan sitä yhtä naista arvostamatta.

Vierailija
35/55 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 165 cm / 120 kg kun tapasin mieheni. Kivaa on ollut yhdessä viimeiset 10 vuotta. Nykyään painan melko tasan 100 kg.

Ja ei, en ole ns. kurvikas, vaan enemmänkin tynnyrin muotoinen.

Vierailija
36/55 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painolla ole mitään tekemistä asian kanssa. Itse kerroit syyn jo aloituksessasi; hevosharrastus! Yksikään täysijärkinen mies ei ota heppatyttöä koska mies jää siinä suhteessa aina kakkoseksi. Poista nyt ainakin kaikki heppakuvat tinderprofiilistasi!

Ei hevostelijoita, aina pitää mennä tekeen iltatalli. Joka päivä, juhlapäivät arkisin aina. Mihinkään ei lomalla voi lähteä kuin lähipuistoon penkille, kun se iltatalli pitää tehdä.

Vierailija
37/55 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin lähteä pelaamaan sun kanssa tennistä jos asut pääkaupunkiseudulla.

T. M36 178/89 (atleettinen)

Kiitos mutta ei kiitos, olet manletti.

Ap

Tää olikin provo. Ok

Vierailija
38/55 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan kelpaa niille alfa-miehille, jotka kelpaisivat sinulle (<0.01% tarjonnasta)?

Vierailija
39/55 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuulla tuota jo yläasteella, olisit hyvä jos oisit laihempi. Mitat oli 162cm ja 61kg.

Nyt 98kiloa enkä kelpaa edelleenkään suhteeseen.

Vierailija
40/55 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin veikkaan että syy on ihan joku muu. Varsinkin, jos olet koko aikuisiän eli 20 vuotta ollut tahtomattasi sinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi