Gallup: Mikä on oudoin asia mitä pelkäätte?
Kommentit (119)
Lukkeja. Ihan hirveästi, itse asiassa jo kolmen metrin etäisyys lukkiin saa paniikin iskemään. Ja kaikkien tuttujeni mielestä nämä otukset on kauniita ja jänniä, eivätkä he voi millään uskoa, että muka pelkäisin niitä. Luulevat, että esitän.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:58"]
Mulla on tosi paha trypofobia:/
[/quote]Mikä tää on? En halua googlettaa kun se heittää kuitenkin jotain öllöjä kuvia.
Mä pelkään peilejä salilla, hississä, parturissa yms. Kun lähden kotoa, ajattelen, että nyt on kaikki ok ulkonäössä. Sit kun erehdyn katsomaan hissin peilistä itseäni niin petyn :DD jotenkin ne peilit ja valotus jne. on ihan erilaisia. Pieni finni paistaa selvästi, tummat silmänaluset näkyy voimakkaasti, hiukset ihan eriväriset :D
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:58"]
Mulla on tosi paha trypofobia:/
[/quote]Mikä tää on? En halua googlettaa kun se heittää kuitenkin jotain öllöjä kuvia.
[/quote]en ole se, jolle vastasit, mutta trypofobia = reikäpelko
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:48"]
Porkkanoita. Pitäisiköhän tästä hakeutua hoitoon...
[/quote]
Nimeä Minna.
En edes tunne ketään Minnaa
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:48"]
Porkkanoita. Pitäisiköhän tästä hakeutua hoitoon...
[/quote]
[/quote]EI JUMALAUTA! AAAAARGH!!!!
Lokkeja. Pulssi nousee, jos joutuu kesällä liikkumaan jossain torilla tai rannalla, missä hullut ja röyhkeät lokit päivystävät ja odottavat pääsevänsä iskemään pahaa-aavistamattomien ihmisten kimppuun. Tai paskomaan päälle. No jotkin muutkin linnut voivat vähän ahdistaa, lähinnä varikset, pulut, harakat ja vastaavat ja etenkin jos niitä on useampia kytiksellä.
Pelkään hysteerisesti sanaa 'porvoo'. Aina kuullessani sen saan kauhean paniikkikohtauksen.
Ja anteeksi, minun täytyykin nyt käydä ottamassa muutama rauhoittava...
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:21"]Lokkeja. Pulssi nousee, jos joutuu kesällä liikkumaan jossain torilla tai rannalla, missä hullut ja röyhkeät lokit päivystävät ja odottavat pääsevänsä iskemään pahaa-aavistamattomien ihmisten kimppuun. Tai paskomaan päälle. No jotkin muutkin linnut voivat vähän ahdistaa, lähinnä varikset, pulut, harakat ja vastaavat ja etenkin jos niitä on useampia kytiksellä.
[/quote]Olisin voinut itse kirjoittaa tuon.
Tämä ei ole varsinaisesti pelko, mutta jostain syystä suurin osa painajaisistani liittyy hisseihin.
Korkeita paikkoja. Humalaisia miehiä. Syvää vettä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:28"]Minulla on nekrofobia. Tosin on sen verran yleinen, ettei voi kovinkaan omituiseksi peloksi sanoa.
[/quote]
Sama :(
Eh..
-Pellejä
-Käärmeitä
-Hämähäkkejä (pienet on ok)
-Lukkeja
-Pikku lintuja (=kaikki variksia pienemmät)
-Korkeita paikkoja
-Oksentamista
Ja lisäksi mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko
Ilmapallot/heliumpallot. Kuumailmapallot on kauniita, uljaita. Lasten synttäreiden suosikit eli muotoon taitellut ilmapallot ovat pahimpia D:
N20
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:00"]Itse pelkään kultakaloja :D tiedä sitten miksi
[/quote]alapeukutus by kultakala
Ei niin omituinen, mutta kaikkia kaduilla olevia viemärin kansia ja ritilöitä. Tai lähinnä sitä, jos joudun astumaan niiden päälle.
Porot :D