Gallup: Mikä on oudoin asia mitä pelkäätte?
Kommentit (119)
Ihmisiä esittäviä maalauksia. :D
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:18"]Ihmisiä. Enimmäkseen vanhempia miehiä. Varsinkin humalaisia.
[/quote]Humalainen vanhempi mies on alapeukuttanut tätä.
Pelkään auki olevia kaapinovia. Päivällä ne ärsyttävät mutta yöllä en pysty nukkumaan jos vaatekaapinovi on edes hieman raollaan.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:43"]Pelkään auki olevia kaapinovia. Päivällä ne ärsyttävät mutta yöllä en pysty nukkumaan jos vaatekaapinovi on edes hieman raollaan.
[/quote]Sama täällä :D
Ahvenruohoa, se on niin kamalaa jos veden alla jalkaan osuu jotain ihan mitä tahansa!!
Sammakoita. Samaistun kyllä myös yksin uimiseen ja veden alla oleviin asioihin.
Autolla ajamista. En luota muihin ihmisiin liikenteessä.
Porkkanoita.
Pitäisiköhän tästä hakeutua hoitoon...
Pelkään valtameriä ja niiden syvyyksiä sekä avaruutta. Pahin pelkoni olisi olla avaruudessa töissä ja jonkun ihmeen takia joutua avaruuteen leijailemaan kohti ei mitään ja kohti kuolemaa :D Gravity leffassa George Clooneylle kävi niin.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:45"]Pitkiä sanoja.
[/quote]hippopotomonstroseskippedaliofobia
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:45"]Pitkiä sanoja.
[/quote]hippopotomonstroseskippedaliofobia
[/quote]Älä nyt jumankauta pelottele muita!
Itse pelkään isoja kaloja ja valaita sekä sameassa vedessä uimista
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:58"]Mulla on tosi paha trypofobia:/
[/quote]googletin ja pistin vahingossa kuvahakuun.
Ei kiva :/
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:18"]Ihmisiä. Enimmäkseen vanhempia miehiä. Varsinkin humalaisia.
[/quote]Humalainen vanhempi mies on alapeukuttanut tätä.
[/quote]
Ja tätä
Kamerat. Ei siis sellaisissa tapauksissa missä sitä käytetään, vaan esim. Webkamera on aina pakko peittää tai kääntää, vaikka tiedän sen olevan poissa päältä....
Pelkään ampiaisia, olen todella allerginen ja kuljen epipen laukussa kaiken aikaa. Pelkään myös pimeää, meillä on makkarissa sellaiset jouluvalotyyppiset koristevalaisimet, koska en vaan voi nukkua pimeässä.