IHANAA kylmempää kesää luvattu!!
Toivon ja rukoilen, että pitää paikkansa. Vaikka olenkin ateisti. Helteet on hirveitä, vie yöunet ja energiat.
Kylmä kesäkin sopisi, paljon tunnelmallisia sateita ja luontokin kiittäisi!
Kommentit (200)
Saa nähdä mitä tulee. Kylmä kevät nyt on jo ainakin. Jos tulee kesää ollenkaan? Sataa tälleen lunta vielä juhannuksenakin.
Toivon 20-26 asteista kesää mutta mun toiveet toteutuu harvoin.
Näin Motonetissä sellaisen myyjän (nainen), joka varmasti haluaisi paljastella itseään kuumassa kesäsäässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ensinnäkin laiha, mutta kuvittele sinä rauhassa, että kaikki, jotka eivät halua helteitä on läskejä. Paljastat oman mustavalkoisuutesi.
Naurettavaa, että intoiluni ja toiveeni kesästä ilman hirveitä helteitä ottaa tuntemattomia päähän. :D Kyllä minä tiedän, että ennustuksiin ei täysin voi luottaa, mutta jos haluan edes jostain iloni repiä, siihen lienee minullakin oikeus.
Miksi teitä haittaa, että haluan kesälläkin nukkua kunnolla ja olla energinen eli äänestän EI helteille? Jotenkin ihan surkuhupaisaa.
Minäminäminäminä...valivalivali...
Reilu 20 astetta on maksimilämpötila ja sitäkin saisi olla vain satunnaisesti. Pystyy tekemään vielä töitä ja vapaa-ajan harrastuksetkin sujuvat. Kuumassa ei voi kuin kärsiä.
Ensi kesänä saattaa Suomeen tulla kuumat oltavat muutenkin kuin sään puolesta. Merkit viittaavat siihen.
Ei kannata kaivaa biksuja esiin vaan voimassa oleva passi ja ottaa suunta mahdollisimman kauas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä! En ole lihava ja en myöskään tykkää olla hikinen.
Suomessa kuuluu olla viileä kesä enkä haluaisi hankkia mitään viilentimiä.Koronan ollessa nyt jo vähän helpommassa vaiheessa niin menkööt ne helteiden rakastajat sinne, missä niitä helteitä on. Siis ne, jotka ei vähääkään piittaa ilmastosta ja lentelevät sinne tänne.
En enää ikinä halua olla siinä meteorologien mainostamassa "käristekupolissa"!
Onneksi olen syntynyt tänne pohjan perukoille, jossa toivottavasti hirmuhelteet on poikkeusta.
Anteeksi vaan mutta viestistäsi paistaa läpi reilu ylipaino, ei kukaan muu kuin läski ole noin itsekäs.
Älä suotta pyytele anteeksi. Olen kuitenkin laiha sohvaperuna.
Eipä ollut yllätys ett olet laiska sohvapottu.
Vierailija kirjoitti:
Olen ensinnäkin laiha, mutta kuvittele sinä rauhassa, että kaikki, jotka eivät halua helteitä on läskejä. Paljastat oman mustavalkoisuutesi.
Naurettavaa, että intoiluni ja toiveeni kesästä ilman hirveitä helteitä ottaa tuntemattomia päähän. :D Kyllä minä tiedän, että ennustuksiin ei täysin voi luottaa, mutta jos haluan edes jostain iloni repiä, siihen lienee minullakin oikeus.
Miksi teitä haittaa, että haluan kesälläkin nukkua kunnolla ja olla energinen eli äänestän EI helteille? Jotenkin ihan surkuhupaisaa.
Sä et halua olla liian kuuma, mutta entäs jos mä en vaihteeksi halua palella? Miksi se sua haittaa? Jotenkin ihan surkuhupaisaa.
Vierailija kirjoitti:
Menkää talvihullut ulos nauttimaan talvesta. Kesä on suomessa lyhyt niin se saisi olla lämmin.
Juu, lämmin.
Mutta ei hellettä viikkokausia putkeen.
Kaksi eri asiaa.
Koska MINÄ en tykkää minäminäminä muut voi muuttaa afrikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et halua olla liian kuuma, mutta entäs jos mä en vaihteeksi halua palella? Miksi se sua haittaa? Jotenkin ihan surkuhupaisaa.
Sä voit pukea jos paleltaa, mennä vielä lisäksi peiton alle.
Kun kämpässä on lähemmäs 30 astetta lämmintä ja alastikin tuntuu paistuvansa, ei ole samoja mahdollisuuksia vaikuttaa siihen olotilaan.
EI niitä sääennustuksia vielä kesään asti pysty ennustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto teitä, paleletko jos on 20 astetta? Haloo lämmin voi olla ilman helteitäkin.
Nyt on hyvä aika varautua kesän kuumuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Ensi kesänä saattaa Suomeen tulla kuumat oltavat muutenkin kuin sään puolesta. Merkit viittaavat siihen.
Ei kannata kaivaa biksuja esiin vaan voimassa oleva passi ja ottaa suunta mahdollisimman kauas.
Samaa mieltä. Tiedän tämän, kun satun tuntemaan ihmisiä, jotka sattuu tuntemaan näitä asioita vaikka niistä eivät voi julkisesti huudellakaan.
Onneksi ei ole jälkeläisiä, joista pitäisi olla huolissaan ja onneksi olen saanut elää jo näinkin kauan. Tilanne saattaa olla instapyllistelijöille ihan eri.
Tarvittais pitkä aurinkoa, mutta sadettakin sisältävä kesä. Kylmää kesää toivovat eivät tiedä mitä toivovat, katokesää!
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hyvä aika varautua kesän kuumuuteen.
Joo. Selvitä, missä on lähin väestönsuoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä voit pukea jos paleltaa, mennä vielä lisäksi peiton alle.
Kun kämpässä on lähemmäs 30 astetta lämmintä ja alastikin tuntuu paistuvansa, ei ole samoja mahdollisuuksia vaikuttaa siihen olotilaan.
Miten niin ei ole? Hanki tuuletin ja nuku jääpalojen seassa ammeessa.
Ja arvaa kuinka usein kuulen tuota ”sä voit laittaa lisää päälle”. Joo, ei auta ja en ehkä aina halua kulkea makuupussi päällä kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Tarvittais pitkä aurinkoa, mutta sadettakin sisältävä kesä. Kylmää kesää toivovat eivät tiedä mitä toivovat, katokesää!
Eivät pysty ajattelemaan MITÄÄN muuta kuin itseään, sen voi lukea tästäkin ketjusta.
Meteorologi sanoo itsekin tuossa jutussa, että ei noin pitkällle voi luotettaavsti ennustaa, mutta tällä hetkelllä näyttäisi siltä.
Ihanaa 🥳