Ihmiset jotka tahrii yleisten vessojen lavuaarit paskalla!
Hyi hitto tulin juuri töihin, menin vessaan ja huomasin että taas pytyn viereisen lavuaarin reunalla oli paskaa. Siis paskassa olevalla sormella oli vedetty paskaviiva siihen. Meinasin oksentaa. Eikö ihmisillä ole mitään tapoja? Jouduin pyyhkimään paskaraidan pois paksulla paperitukulla koska en olisi voinut pissata se näköpiirissäni. Oksettavaa.
Kommentit (12)
Mielenterveyspotilaita. Kaikilla ei ole ihan joka lego kohdillaan.
Mun työpaikalla muslimimiehet käyttää naistenvessoja. Niiden jälkeen sotku on melkoinen. Ta on alkanut laittaa oviin lukkoja, joihin avaimet vain naisilla.
Onneksi en ole tuollaiseen koskaan törmännyt. YÄK
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:03"]
Jotain kiksejähän nämä tapaukset näistä saa. Itse törmäsin pari kuukautta sitten aikaisin aamulla huoltoaseman vessaan joka oli vuorattu paskalla. Siis pönttö kokonaan, vetonuppi, lattia ja seinä vyötärön korkeudelle. Eihän tota enää millään järjellä selitä. Käsillä tossakin oli pitänyt nostella seinille.
Sanoin henkilökunnalle ja tilasivat siivojaan. Ei ollut kuulemma ensimmäinen kerta. En ottanut kuin kahvin ja jatkoin matkaa. Noutopöytä jäi meidän osalta kun mietin josko tämä paskaterroristi on sielläkin käynyt.
[/quote]
Itse kyllä vältän myös noutopöytiä, joku mieleltään sairas voi tahallaan sotkea noutopöytääkin.
Missä olet töissä? Monikulttuuria?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:42"]Missä olet töissä? Monikulttuuria?
[/quote]
Laitostyössä. Emme onneksi käsittele elintarvikkeita. Mutta ei se silti tämän kuvottavuutta poista...
Miksi joku haluaa dipata sormensa kakkaan? Mitä häh.
Ja usein vieläpä naiset! Paskasia ämmiä, joilla ei mitään tapoja.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:50"]Miksi joku haluaa dipata sormensa kakkaan? Mitä häh.
[/quote]
Arvaa ihmettelenkö minäkin tätä. Ja täällä pyyhitään myös räkää seiniin. Yhdenkin vessan seinältä löytyi varmaan 50 räkäpalloa.
Kamerat! Olis kiva nähdä millainen hienostorouva noin tekee.
Jotain kiksejähän nämä tapaukset näistä saa. Itse törmäsin pari kuukautta sitten aikaisin aamulla huoltoaseman vessaan joka oli vuorattu paskalla. Siis pönttö kokonaan, vetonuppi, lattia ja seinä vyötärön korkeudelle. Eihän tota enää millään järjellä selitä. Käsillä tossakin oli pitänyt nostella seinille.
Sanoin henkilökunnalle ja tilasivat siivojaan. Ei ollut kuulemma ensimmäinen kerta. En ottanut kuin kahvin ja jatkoin matkaa. Noutopöytä jäi meidän osalta kun mietin josko tämä paskaterroristi on sielläkin käynyt.
:[