Miksi taloyhtiön huoltomies viipyy??
Tässä yhtiössä on ollut viime kevääseen asti nopea ja hyvä palvelu. Mutta sitten, vikailmoituksen jättämisen jälkeen menee päiväkausia kunnes huoltomiestä näkyy!
Nyt pitäisi patterit ilmata ja perjantaina soitin jo onko se mun ilmoitus edes tallentunut? Oli joo ja "jos ei se tänään tule niin maanantaina ainakin."
Argh. Eikö voisi ilmoittaa edes sitä päivää milloin on tulossa? Onko muilla yhtä epämääräistä menoa?
Kommentit (20)
Huoltomiestä varmaan vaan vituttaa, kun asukkaat on niin kädettömiä, että tarvitset parin minuutin yksinkertaiseen hommaan huoltomiestä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:10"]
Huoltomiestä varmaan vaan vituttaa, kun asukkaat on niin kädettömiä, että tarvitset parin minuutin yksinkertaiseen hommaan huoltomiestä.
[/quote]
No jos nyt unohdetaan se mistä heille palkkaa maksetaan, niin on sellainenkin juttu että kaikkia juttuja ei saa asukas tehdä :)
Huoltomiehissä on todella suuria eroja !! Sekä kätevyydessä, ammattiosaamisessa että palvelualttiudessa, ahkeruudessa ja sosiaalisissa taidoissa! Hyvä huoltomies on taloyhtiön aarre!!!
Sillä loppu kunto kesken kun pitää niin monen paineita tasata
[/quote]Itse asiassa kylppärin patteria ei edes voi itse ilmata.
Soittaisko uudestaan huoltoon ja vaatisin että ilmoittaa mulle päivän?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:28"]Soittaisko uudestaan huoltoon ja vaatisin että ilmoittaa mulle päivän?
[/quote]
Mikset voi odottaa?:D
Huoltomies ilmaamaan patterit, haloo sen voi tehä itsekkin. Vie huikeat 15 sek.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:28"]Soittaisko uudestaan huoltoon ja vaatisin että ilmoittaa mulle päivän? [/quote] Mikset voi odottaa?:D
[/quote]Kyllä voin odottaa ei se oo siitä kiinni. Mutta se epätietoisuus on stressaavaa, kun teen kotona nyt töitä ja en voi keskittyä, kun on sellanen oltava valmiina koko päivän-fiilis. En muutenkaan tykkää jos on joku tulossa kylään eikä se ilmoita edes suurinpiirtein aikaa.
Sit sun ois pitäny sanoa että pitää ilmoittaa kun tulee... simple as that
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:32"]
Huoltomies ilmaamaan patterit, haloo sen voi tehä itsekkin. Vie huikeat 15 sek.
[/quote]Ei voi tää on erilainen kuin olkkarissa, kylpyhuoneen patteri. Siitä ei voi termostaattiakaan ite säätää se on laitettu sellaseks.
http://www.lammitysrakentaja.fi/images/uploaded/nysse_patteri.jpg
Ei ole mun patteri kuvassa mutta saman tyyppinen. Oli vesikatko ja sen jälkeen se kylmeni. Se on ehtinyt pitämään kovaa ääntää tässä muutama päivä.
Viitisen vuotta sitten tein huoltoyhtiöön kolme kertaa kiireellisen ilmoituksen, ja kaikkeen täysin kyllästynyt päivystäjä kertoi joka kerralla, että huoltomies on matkalla tai tulee maanantaina. Lopulta yksityinen sähkömies kävi korjaamassa vian ja estämässä sähköpalon taloyhtiön piikkiin. Huoltoyhtiön toiminta on kuulemma parantunut omistajanvaihdoksen jälkeen, mutta omia havaintoja minulla ei ole.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:39"]
[/quote]No ei ne yleensä ilmota kun 10 minuuttia ennen. Se ei paljon mua auta. Pitäis olla vähintään päivää ennen.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:39"]
[/quote]No ei ne yleensä ilmota kun 10 minuuttia ennen. Se ei paljon mua auta. Pitäis olla vähintään päivää ennen.
[/quote]
Kyllä ne ilmoittaa. Mä pyydän aina huoltomiestä soittamaan ja sovitaan MOLEMMILLE sopiva aika.
En todella halua kotiini ketään, jos en itse siellä ole. Sotkujen takia ja muutenkin.
Joskus sotkeneet wc:n siihen kuntoon, kun remontoivat. Kengät jalassa... Nyt kun ollaan kotona joka kerta niin kengätkin jää eteiseen.
Meillä meni joskus opiskelija-asunnossa jääkaappi rikki, ja soitettiin huoltomies sitä katsomaan. Huoltomies tuli, oli kovassa humalassa ja yritti saada jääkaappia päälle vaikka sanoin, että eihän johtokaan ole seinässä.
No itse olen tehnyt pari vikailmoitusta vuosi sitten. Keväällä kyselin niiden perään, ovat "työn alla". Maaliskuussa tein uuden vikailmoituksen, sekin on edelleen "työn alla". Useamman kerran olenkin sitten korjannut vian joko itse tai pyytänyt tuttuja korjaamaan puutteet.
Mukavinta oli kun ulkovarastojen ovi ei auennut lainkaan. Valmistujaisjuhliin tarvittavat kukkaruukut yms. olivat siellä verkkokopissa. Oven lukko korjattiin sitten 10 pv:n päästä vikailmoituksesta - 3 päivää valmistujaisjuhlien jälkeen.
Se ei ole vieläkään käynyt. Harkitsen uutta soittoa.
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:26"]
[/quote]Itse asiassa kylppärin patteria ei edes voi itse ilmata.
[/quote]
Juu, ei voikaan, vain Bon Jovi voi ilmata vessan patterit.
Ihan yhtä epämääräistä menoa oli itsellänikin. Mutta tuli se viikon sisällä.