Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei Päivi S! Lopeta niiden kirjojen myyminen!

Vierailija
28.09.2015 |

Ottaa päähän, kun alueen FB-kierrätyssivusto on täynnä kirjojasi, joita kukaan ei osta. Ja miten monta vuotta aiot myydä tuhansia kirjojasi? Eivätkö ne koskaan lopu!? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistin juuri järkyttävän myyntitilastosi. Sinulla on tällä hetkellä yli 60 myynti-ilmoitusta pelkistä kirjoista ja useimmissa, melkein kaikissa ilmoituksissa on 3-10 kirjaa. 

Oletko ryöstänyt jonkun pikkukunnan kirjaston? Vie kirjat takaisin.

Vierailija
2/10 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin lukutaitoisilla on kirjoja, satoja tai tuhansia. Antikvariaatit eivät ota myyntiin useimpia kirjoja ollenkaan, joten ainoa vaihtoehto on myydä niitä itse, jos ei halua kantaa roskalaatikkoon suoraan koko kokoelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yli 3000 kirjaa, ihan on itse hankittuja.

Vierailija
4/10 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:01"]

Joillakin lukutaitoisilla on kirjoja, satoja tai tuhansia. Antikvariaatit eivät ota myyntiin useimpia kirjoja ollenkaan, joten ainoa vaihtoehto on myydä niitä itse, jos ei halua kantaa roskalaatikkoon suoraan koko kokoelmaa.

[/quote]

Kyllä, meilläkin on satoja ja satoja kirjoja. Isovanhempani ja vanhempani olivat opettajia. Olen perinyt kaikki heidän kirjansa. 

Ongelma ei ole kirjojen myyminen sinänsä, vaan se, että koko kierrätyssivu on täynnä noita kirjoja. Kaikki muut ilmoitukset hukkuvat alle, kun kirjoja tulee lisää ja lisää ja lisää. Ja niitä upataan ja upataan ja upataan. Jos olisi fiksu, pitäisi kotikirppiksen kirjoillensa tai laittaisi yhteen myynti-ilmoitukseen kommentteina kaikki miljoonat kirjansa. Mutta ei. Myydään kolmen tai kymmenen kappaleen erissä, vaikkei noissa paketeissa ole edes saman aihealueen kirjoja. Kuka haluaa ostaa keittokirjan, englanninkielisen pokkarin ja lastenkirjan pakettihintaan 7 euroa!?

ap

Vierailija
5/10 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:04"]

Meillä on yli 3000 kirjaa, ihan on itse hankittuja.

[/quote]

Mutta myisitkö ne asuinalueesi FB-kirpputorilla yksittäin? Tuskin.

Vierailija
6/10 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Eikö ne kirjat lopu koskaan :( 

ap

Vierailija
7/10 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi vinkata ihan suoraan siellä fb:ssä myyjälle itselleen?

Vierailija
8/10 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedänkin tän Fb kirppiksen, ja joo....sen 0.50c pyyntöhintaa ja useita uppailuja, jokainen omana kohteenaan. Jollakin aika ei maksa näköjään mitään

Vierailija
9/10 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kannattaisi vinkata ihan suoraan siellä fb:ssä myyjälle itselleen?

Sille on sanottu. Mutta ei ketään voi kieltää myymästä kirjoja. Yp rajoitti myymistä niin, että korkeintaan kymmenen uutta myynti-ilmoitusta saisi tulla päivässä. Tai uppausta. Silti, tuntuu vain rajoituksista huolimatta siltä, että joku on jo vuoden myynyt jotain maakuntakirjastoa.

Vierailija
10/10 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat ovat ongelmajätettä