Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumana naisena Tinderissä

Vierailija
07.04.2022 |

Olen ollut Tinderissä nyt parisen viikkoa ja saanut kolme matchia. Ensimmäinen ei aloittanut keskustelua, joten poistin matchin (mielestäni miehen tulee aloittaa keskustelu ja aloittaa sen kyllä jos on kiinnostunut). Seuraaville kahdelle matchille minä sitten aloitin keskustelut, mutta kumpikaan ei vastannut; poistin matchit. Että näin. Mites te muut vähemmän kauniit naiset, tuleeko matcheja/aloittaako miehet keskustelut/vastaavatko teidän aloituksiin?

Kommentit (169)

Vierailija
141/169 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa naiset itse noita Jason Momoaa käsitteleviä ketjuja ja lopettakaa saivartelu, että miehet tekevät sitä ja tätä, ja katsovat sen ja sen naisen kuvia. Ette ole yhtään sen parempia, päinvastoin.

Vierailija
142/169 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen deittaillut Tinderistä muutamaakin erittäin rumaa naista, koska en ole itsekään keskivertoa kummempi. En edes yrittäisi Tinderissä vähääkään viehättäviä naisia, koska algoritmi suuttuu. Joten ei se ulkonäkösi voi olla syy, miksei sinulle tule matcheja. Todennäköisesti oma swaippaamisesi ei nyt kohdistu niihin miehiin, jotka voisivat sinun kanssasi keskustelun aloittaa tai ylipäätään edes mätsätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/169 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi poistat mätsejä? Mitä haittaakaan siitä on että vaikkei sillä sekunnilla juttu luistais tai mieheltä ei tule viestiä, pitää sen mätsin kuitenkin?
Olen kaunis nainen ja saan paljon mätsejä Tinderissä. Keskustelun aloittaa ehkä 1/10 mätsistä ja silloinkin useimmiten keskustelu on todella tyhjänpäiväistä Ellen itse keksi jatkuvasti jotain kysyttävää tai järkevää puhuttavaa. Tähän asti (Tinderöintiä takana 4kk) olen saanut lähes pelkästään seksinvonkausta, vaikka ilmoitan profiilissani etten hae ONS tai muuta vastaavaa vaan etsin ihan aikuisten ihmisten parisuhdetta.
Olen ihan viittä vaille heivata koko sovelluksen koska se tuntuu olevan täysin tunnevammaisten, luku- ja kommunikointitaidottomien miesten temmellyskenttä.

En tajua tätä, miten lähes jokainen nainen voi sanoa, että "olen kaunis nainen yms..." Miten minusta ei olisi ikinä sanomaan itsestäni, että: "Olen komea mies..." Tuskin todellisuus kuitenkaan ihan noin kaunista on, jos 1/10 aloittaa keskustelun.

Vierailija
144/169 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder perustuu vain ja ainoastaan ulkonäköön. Se on pinnallinen ja täysin typerä sovellus.
Jos on ruma, ei kannata olla Tinderissä.
Jos on kaunis ja haluaa pinnallisen miehen, kannattaa olla Tinderissä.

Kyllä ulkonöllä on ihan samalla tavalla merkitystä ihmisille Tinderin ulkopuolellakin. Ero on siinä, että Tinderissä matchin, jutteluyhteyden ja treffit voi saada pelkillä kuvilla, kun taas Tinderin ulkopuolella habituksen pitää olla kokonaisuudessaan kunnossa. Ei riitä että näytät filttereiden kanssa hyvältä.

Vierailija
145/169 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en aloita keskustelua  nainen pitää itse aloitaa jos on kiinnostunut

en ala nar                 tu                  ille                                                                     antaa huomioo

jos nainen on tarpeeksi kiinnostava voi tehdä aloiteen mutta semmosia naisia on tosi vaikea löytää

Vierailija
146/169 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mielestäsi miehen täytyy aloittaa keskustelu? Miksei se, joka on kiinnostunut/ehtii ensin voi yhtä hyvin aloittaa? Mitä muuta miehen täytyy tehdä vain koska on mies? Mitä mielestäsi naisen täytyy tehdä vain siksi, koska on nainen? 

Valitan kysymystulvaa, olen utelias tietämään miksi osa ihmisistä on kykenemättömiä tekemään mitään aloitetta ja yrittävät sysätä sen toiselle puolelle. 

Se, joka huomaa matchin ekana, vastaa ekana. Mitä vaikeaa siinä on.

Vierailija
147/169 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille ainakin käy flaksi tinderissäkin vaikka voisi luulla toisin. Ottakaa mallia!

https://imgur.com/a/NP19vvG

Vierailija
148/169 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on aina katsojan silmässä.
Lohdutan sua kertomalla, ettei se nätti naama takaa sitä, että Tinderistä parisuhde löytyy.
Mun kaverilla on tuhansia tykkäyksiä miehiltä. On ollut sinkku kahdeksan vuotta ja yrittänyt pariutua tuhansia kertoja. Hän on hoikka, pitkä, monen mielestä kaunis kasvoiltaan, urheilullinen kroppa ja isot silikonitissit. On kuitenkin luonteeltaan niin hlvetin hankala ja hyökkäävä, että treffikumppanit eivät halua jatkaa tapailua. Haukkuu sitten järjestäen nämä miehet somessa eikä yhtään ymmärrä, että vika olisi hänessä itsessään.

"Kauneus on aina katsojan silmässä" Tekisi mieli nielaista ruuvimeisseli joka kerta, kun kuulen tuon lauseen.

Vierailija
149/169 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan hakisi tinderistä ketään vaan kävisin baareissa jos kumppania hakisin. En viitsisi aikaani kuluttaa mihinkään feikki treffeihin jonkun kuvan ja sätin kanssa ja kuunnella mitään satuja, liirum laarumia jostain mikä ei pidä paikkaansa lopulta. 

Vierailija
150/169 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en koskaan hakisi tinderistä ketään vaan kävisin baareissa jos kumppania hakisin. En viitsisi aikaani kuluttaa mihinkään feikki treffeihin jonkun kuvan ja sätin kanssa ja kuunnella mitään satuja, liirum laarumia jostain mikä ei pidä paikkaansa lopulta. 

... Kävisit baareissa etsimässä ja tajuaisit vain joutuvasi aivan samaan tekstailupeliin, mitä Tinderissäkin. Ilmeisesti olet nainen, joten siinä tapauksessa olet toki itse vastuussa, tekstaillaanko vai mennäänkö suoraan sänkyyn ilman tekstailuja.

Vierailija
151/169 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder perustuu vain ja ainoastaan ulkonäköön. Se on pinnallinen ja täysin typerä sovellus.

Mutta eihän nainen itse menisi Tinderiin, ellei hän olisi myös pinnallinen. Mitä se miehen pinnallisuus sitten haittaisi?

Vierailija
152/169 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi poistat mätsejä? Mitä haittaakaan siitä on että vaikkei sillä sekunnilla juttu luistais tai mieheltä ei tule viestiä, pitää sen mätsin kuitenkin?
Olen kaunis nainen ja saan paljon mätsejä Tinderissä. Keskustelun aloittaa ehkä 1/10 mätsistä ja silloinkin useimmiten keskustelu on todella tyhjänpäiväistä Ellen itse keksi jatkuvasti jotain kysyttävää tai järkevää puhuttavaa. Tähän asti (Tinderöintiä takana 4kk) olen saanut lähes pelkästään seksinvonkausta, vaikka ilmoitan profiilissani etten hae ONS tai muuta vastaavaa vaan etsin ihan aikuisten ihmisten parisuhdetta.
Olen ihan viittä vaille heivata koko sovelluksen koska se tuntuu olevan täysin tunnevammaisten, luku- ja kommunikointitaidottomien miesten temmellyskenttä.

En tajua tätä, miten lähes jokainen nainen voi sanoa, että "olen kaunis nainen yms..." Miten minusta ei olisi ikinä sanomaan itsestäni, että: "Olen komea mies..." Tuskin todellisuus kuitenkaan ihan noin kaunista on, jos 1/10 aloittaa keskustelun.

No ehkä sä et ole komea mies 😂 Harmittaako jos nainen tietää olevansa kaunis ja sanoo sen ääneen?

En todellakaan ole komea mies. Mutta tuskin on ihan kaikki naisetkaan, jotka kuvittelevat olevansa niin järjettömän kauniita. Tinderissä ei ole mitään ongelmia saada miehiä ihan mihin suhteeseen tahansa, jos oikeasti olet kaunis. En ole koskaan kuullut kauniilla naisilla olevan minkäänlaisia vaikeuksia löytää suhteita kaupan kassajonosta tai Tinderistä. Osa kauniista naisista ei edes tarvitse Tinderiä.

Vierailija
153/169 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... Kävisit baareissa etsimässä ja tajuaisit vain joutuvasi aivan samaan tekstailupeliin, mitä Tinderissäkin. Ilmeisesti olet nainen, joten siinä tapauksessa olet toki itse vastuussa, tekstaillaanko vai mennäänkö suoraan sänkyyn ilman tekstailuja.

No baarissa näen heti mitä otan niin ettei tarvitse aikaa kuluttaa turhaa lässytykseen. 

Vierailija
154/169 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No baarissa näen heti mitä otan niin ettei tarvitse aikaa kuluttaa turhaa lässytykseen. 

Sinä naisena päätät missä tahansa olosuhteissa, kuinka paljon haluat lässyttää. 

Vierailija
155/169 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ulkonöllä on ihan samalla tavalla merkitystä ihmisille Tinderin ulkopuolellakin. Ero on siinä, että Tinderissä matchin, jutteluyhteyden ja treffit voi saada pelkillä kuvilla, kun taas Tinderin ulkopuolella habituksen pitää olla kokonaisuudessaan kunnossa. Ei riitä että näytät filttereiden kanssa hyvältä.

Tähän lisään vielä, että koin itse olevani liian pinnallinen Tinderiin. Ei mulle riitä että miehestä saa hyviä kuvia, hänen pitää ihan oikeasti näyttää hyvältä. Kuvista pystyy lopulta päättelemään tosi vähän, ne voivat huijata älyttömästi. Ei kiinnostanut päätyä enää yksillekään treffeille, joissa vastassa onkin linnunluinen, nippa nappa 170-senttiä pitkä, ryhditön ja tyylittömästi pukeutunut kaveri. Niinpä poistuin Tinderistä, enkä ole enää menossa.

Vierailija
156/169 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän lisään vielä, että koin itse olevani liian pinnallinen Tinderiin. Ei mulle riitä että miehestä saa hyviä kuvia, hänen pitää ihan oikeasti näyttää hyvältä. Kuvista pystyy lopulta päättelemään tosi vähän, ne voivat huijata älyttömästi. Ei kiinnostanut päätyä enää yksillekään treffeille, joissa vastassa onkin linnunluinen, nippa nappa 170-senttiä pitkä, ryhditön ja tyylittömästi pukeutunut kaveri. Niinpä poistuin Tinderistä, enkä ole enää menossa.

Sinun tasoisesi nainen tuskin siis edes tarvitsee Tinderiä. Lähestymisiä tulee varmasti joka päivä muutoinkin.

Vierailija
157/169 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on kamalat ulkonäkövaatimukset niin ei löydä ketään jonka kanssa luonteet sopivat yhteen ja jää sitten yksinäiseksi lopun ikää. Sitten naisilla pitää se pakko kakara vaan jonkun kanssa tehdä suvun jatkamiseksi. 

Koko iän on ulkonäkö vaatimukset mikä johtaa siihen ettei löydy koskaan ketään. 

Vierailija
158/169 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole lihava, et ole kyllä oikein rumakaan.

Voi miten yksinkertainen ajatusmaailma. En nyt sano, että ulkonäön arvostelu olisi mikään ylevä tavoite, mutta ulkonäkö on paljon muuta kuin paino.

Itse olen ollut vakavasti alipainoisena ihan yhtä ruma kuin nyt ylipainoisenakin - syy on kasvoissa olevassa rakenteellisessa viassa. Ei se paino ole pelastanut missään vaiheessa.

Vierailija
159/169 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan aina +99 tykkäystä pienessä hetkessä. Luulin ennen, että se on sellainen, joka tulee kaikille XDDDDDDDD. Sitten erään kerran sain ahaa-elämyksen ja älysin, että ne ovat ihan oikeasti tykkäyksiä eikä se ole mikään vakkarijuttu, joka näkyy kaikille käyttäjille omassa profiilissa XDDDDDD.

Vierailija
160/169 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa naiset itse noita Jason Momoaa käsitteleviä ketjuja ja lopettakaa saivartelu, että miehet tekevät sitä ja tätä, ja katsovat sen ja sen naisen kuvia. Ette ole yhtään sen parempia, päinvastoin.

Miksi mun pitäisi mennä Momoa-ketjuun kun se ei kiinnosta minua vähäisemmässäkään määrin? En mä kiistä etteikö se olisi joidenkin naisten mieleen, mutta minä en ole vastuussa muiden naisten tunteista, teoista enkä ajatuksista. Onhan olemassa naisia jotka harrastavat irtosuhteita ja en ole vastuussa siitäkään kun minä en ole eläessäni toiminut noin - enkä toimi. Ei se määritä minun moraalia tai miesihannetta, mitä muut tekevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän