Paras aika palstailla on 7-12 kun kaikki työttömät on vielä nukkumassa
Juttujen taso laskee roimasti aina puolilta päivin
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, herään just 7:ltä laittamaan lasta valmiiksi päiväkotiin. : p
T: työtönMiksi lapsesi on päiväkodissa hoidossa jos olet työtön?
Jotta pystyn vastaanottamaan työtä tarvittaessa, hupsu. Eskari ei myöskään ole vapaaehtoista.
Tämä. Työkkäri vaatii että lapsi ei ole kotona hoidettavana, koska se on este työllistymiselle.
No ei vaadi. Mä olen työtön ja lapsi ei ole päiväkodissa.
Saatko lapsesi päivähoitoon heti mikäli tulee soitto nyt että ylihuomiseksi on töitä? Et varmasti saa. Päiväkotipaikat on rajalliset.
No kuule missään et saa töitä parin päivän päästä.
Ja työkkäri ei edes tiedä että mulla on lapsia. Ei kuule sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella lapsella on oikeus tulla varhaiskasvatetuksi. Varhaiskasvatuksella on keskeinen merkitys mm. lapsen tulevalle koulumenestykselle ja syrjäytymisen ehkäisylle.
Höpöhöpö juttu joka on uponnut otolliseen maaperään eli vanhempiin jotka eivät itse viitsi hoitaa jälkikasvuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella lapsella on oikeus tulla varhaiskasvatetuksi. Varhaiskasvatuksella on keskeinen merkitys mm. lapsen tulevalle koulumenestykselle ja syrjäytymisen ehkäisylle.
Höpöhöpö juttu joka on uponnut otolliseen maaperään eli vanhempiin jotka eivät itse viitsi hoitaa jälkikasvuaan.
Jep tekosyitä vaan,noita tunne ja sosiaalisen puolen juttuja oppii parhaiten kotona kun vanhemmat opettaa esim kirjastossa,kaupassa yms käynti ja jos on aikaa ja halua niin opetellaan sanomaan kiitos,ole hyvä ,yms. Parhaiten oppii kotona kuin kymmenien huutavien ja riehuvien lapsien keskellä jotka ei edes tottele aikuisia,täysi kaaos.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikset itse ole töissä?
Voi olla sellainen työ jossa ei tarvitse tehdä mitään. Jää kivasti aikaa työttömien haukkumiseen. Itse herätän teinin joka aamu 7-7.30 riippuen siitä onkon etä vai läsnäpäivä. Ei mulla riitä untakaan kuin 8 asti jos saan nukkua.
Yksi minkä olen huomannut niin aamuisin on yleensä hitusen lievempi sensuuri. Ei paljoa mutta ihan pikkiriikkisen lievempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep tekosyitä vaan,noita tunne ja sosiaalisen puolen juttuja oppii parhaiten kotona kun vanhemmat opettaa esim kirjastossa,kaupassa yms käynti ja jos on aikaa ja halua niin opetellaan sanomaan kiitos,ole hyvä ,yms. Parhaiten oppii kotona kuin kymmenien huutavien ja riehuvien lapsien keskellä jotka ei edes tottele aikuisia,täysi kaaos.
Patriarkaatti kiittää kun naiset jää himaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten vie lastasi hoitoon. Ikinä ja missään tilanteessa. Lupaan että mieli muuttuu. Kokemuksesta sanon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikset itse ole töissä?
Voi olla sellainen työ jossa ei tarvitse tehdä mitään. Jää kivasti aikaa työttömien haukkumiseen. Itse herätän teinin joka aamu 7-7.30 riippuen siitä onkon etä vai läsnäpäivä. Ei mulla riitä untakaan kuin 8 asti jos saan nukkua.
Yksi minkä olen huomannut niin aamuisin on yleensä hitusen lievempi sensuuri. Ei paljoa mutta ihan pikkiriikkisen lievempi.
Voi olla että ne keskusteluja poistattavat häiriköt/sekoilijat ovat liikkeellä vasta myöhemmin.
Päivähoitoa kritisoivat: otatteko lapset mukaan työkkärin tapaamisiin, kursseille, terveystarkastuksiin jne.?
Oletko menossa aloiteen tekijä päivävuoron vai ilta vuoron työsi?Vai vienyt lapset päiväkotiin talteen 8h ,Heti aamulla?
Vierailija kirjoitti:
Päivähoitoa kritisoivat: otatteko lapset mukaan työkkärin tapaamisiin, kursseille, terveystarkastuksiin jne.?
En ota. Onkait niitä muitakin hoitajia kuin päiväkoti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota. Onkait niitä muitakin hoitajia kuin päiväkoti.
Iskää tai isoäitiä vaivaat? Itse pitää hoitaa!
Tämä on aivan totta. Moni mielisairas ketju alkaa sykkiä toden teolla vasta lähempänä puolta päivää ja sitten työttömien ja syrjäytyneiden tykittely jatkuu kunnes palsta sulkeutuu, kuten esimerkiksi transaiheiset vihapuheketjut osoittavat.
Vierailija kirjoitti:
Työtön voi olla vaikka työvoimakoulutuksessa, työkokeilussa tai opiskella omatoimisesti. Lapset sillä aikaa hoidossa.
paino sanoilla "voi olla"
Ap mikä on työtilanteesi kun olet chattailemassa 7-12?
Jos työsi painottuu iltaan ja yöhön kannattaisi ehkä nukkua vähän pitempään.