Flirttailu ja kiinnostus
Tapasin työpaikallani kiinnostavan miehen. Olen itse eroamassa huonosta suhteesta. Teimme miehen kanssa jonkin verran yhteisiä projekteja. Mutta harvoin juttelimme paljoa. Aina kun näimme niin meillä oli pitkä katsekontakti ja mies loi todella pitkiä katseita minuun. En uskaltanut tehdä aloitetta, vaikka ihastuin mieheen todella palavasti. Viestittelimme työasioista aina välillä ja kun minut siirrettiin toiseen työprojektiin, niin mies oli siitä todella pahoillaan. Hän toivotti minulle hyvää jatkoa ja tsemppasi minua. Olin jotenkin häkeltynyt miehen viesteistä. Meni aikaa noin 3 kk ja joudun miehen kanssa tekemään yhden työprojektin ja rohkaistuin ja laitoin hänelle työhön liittyvän viestin mikä oli humoristinen. Ei mikään flirttaileva. Hän ei vastannut viestiin. Mutta jos näemme työpaikalla hän jatkaa edelleen minulle flirttailua. En ymmärrä miehen käytöstä? Miksi hän kiusaa minua ja leikkii minun tunteilla?
Kommentit (14)
Ei oo kiinnostunut. Ei flirttaile.
Ootko varma, että sai sun lähettämän viestin?
Mies katsoo yleisesti naisen suuntaan = luo pitkän katseen.
Miehen ulkonäöstä ja statuksesta sitten riippuu onko se flirttailua vai ahdistelua.
Mies itse ei edes tiedä tekevänsä kumpaakaan, hän katsoo naisen ohi
Kyllä näissä katseissa tunsi sen sähkön välillämme ja ne katseet kesti kauan.
Laita hänelle nimetön lappu. Kuumaa sellainen.
En voi laittaa, enkä kehtaa. Mies vain jäi ajatuksiini.
Taas tää "pitkiä katseita" hullu. Räpsyttikö tämäkin ripsiään?? Luovuta jo
Mitä nyt kukakin flirttailuna pitää. Itse en koe flirttailevani kenenkään kanssa, eikä kukaan flirttaile minun kanssa. Kerran hämmästyin, kun Sokoksen myyjä tuntui flirttailevan. Kysyin eksältä, että oliko flirtti kyseessä. Eksä totesi, että en vain huomaa saamaani flirttailua.
Älä tuhoa miehen elämää.