Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä järkeä elämässä on?

Vierailija
06.04.2022 |

Ihan hirveää ollut jo vuosikaudet ja loppua ei näy.
Ja ennenkuin joku sanoo että harrasta jotain ja nauti ulkoilusta, niin sairaus estää melkein kaiken liikunnasta harrastamisen josta ennen nautin ja toista tärkeää asiaa on hyvin vaikea järjestää nykyisissä olosuhteissa, ja olosuhteiden muuttamiseen tarvitsisi rahaa, jota ei ole. En koe mielekkääksi alkaa väkisin aloittaa jotain uutta, mikä ei kiinnosta yhtään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUOMIMIES! Kieltäydy puolustamasta tätä maata ASEIN! Oot jo huonossa jamassa muutenkin! Tänne palkka-armeija, jota ei makseta meidän verorahoilla, vaan hankkijat kustantakoot itse, tai sitten ei mitään armeijaa!

Ihan sama kuka meidät ottaa! Me tiedämme keitä olemme ja pysymme yhdessä, jos joku meidät ottaa - ei ota Ruotsi, ei Balttia, ei Puola, ei Saksa, ei Ranska, eikä mikään muukaan Euroopan maa! Presidentti Putinin hoitoon ei tarvita aseita. 

Se Perkele, joka tänne tupaamme on tulossa on sellainen, että se on jo muutenkin täällä sisällä ja on ollut jo 100 vuotta! MIHINKÄÄN SISÄLLISSOTAAN EMME KUITENKAAN AIO RYHTYÄ!!! 

Menkööt naiset sotaan, jos kerran ovat niin kovia ja tykkäävät häärätä aseilla ja että asein voidaan asioita hoitaa! 

Ja kaikki VÄHÄNKIN AFROT ulos Suomen armeijasta! Jos jossain soditte, niin se on sitten Afrikassa jossain sodassa, josta emme tiedä yhtään mitään! USAn sotkuihin ette kuulu! Vähänkin aasialaiset sun muut - tekään ette kuulu Suomen armeijaan!

Mutta menkää vaan kaikki kertausharjoituksiin (myös afrot ja aasialaiset sun muut) niin opitte sodankäynnistä ja saatte kuntoa ja vähän leiriytymis- ja erätaitoja... Ottakaa se semmoinen harjoitus sitten niin kuin viihdelomana! 

Mutta jokainen kansalainen ampumaharjoituksiin ampumaklubeille niin että voivat ampua itsepuolustuksena, jos joku heitä uhkaa - myös hyväkuntoiset eläkeikäiset! Ja pistooli jokaiselle kansalaiselle kotiin tyynyn alle!

ME OLEMME PUOLUEETON MAA JA ALUE! SE JOKA YRITTÄÄ TEHDÄ MEISTÄ JOTAIN MUUTA ON SITTEN SEURAUKSISTA ITSE HENKILÖKOHTAISESSA VASTUUSSA!

Joku laittoi tämän: https://eroa-armeijasta.fi/

06.04.2022

Vierailija
2/11 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä. Itse lopetan tämän järjettömyyden viimeistään digi-ID:n myötä junan alle kävelemällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on joitakin ihmisiä, jotka yrittävät muuttaa rauhanomaisin keinoin maailmaa parempaan suuntaan noissa mainitsemissanne asioissa, vaikka se olisi vähemmistö. En tiedä lohduttaako se yhtään. Yritetään mahdotonta, mutta joskus käy niin että se positiivinen onnistuu.

Vierailija
4/11 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirjoja. Kirjasto on ilmainen ja kaikilla kirjasovelluksilla on ilmainen kokeilujakso. Euron tarjouksia myös tulee useita vuodessa.

Muuten ehdottaisin pleikkaria ja nintendoa, mutta ne maksavat. Jos sinulla on tietokone, niin lataa Steam ja kyttää tarjouksia, vanhoja pelejä saa muutamalla eurolla joskus ja pyörivät vähän huonommillakin koneilla.

Ja sitten on tietysti tv. Netistä löytyy ilmaistakin katsottavaa hyvin, ja kokeilujaksot kannattaa tässäkin käyttää.

Pitkälti näillä saan itse ajatukset pois muuten melko kurjasta elämäntilanteesta, joka myös jatkunut jo vuosia eikä loppua näy.

Vierailija
5/11 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausittainen kirja tai kirjatilaus. Kirjan kirjoittaminen? Jonkin uuden keksiminen paperille.

Vierailija
6/11 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään. Siksi moni lisääntyykin ja siirtää vastuun merkityksellisyydestä taas seuraavan harteille. Samalla pääsee itse hänen avullaan siitä merkityksettömyydestä eroon.

Vierailija
7/11 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä velvollisuuksia, kyse ei ole siitä että jotain ajankulua pitäisi keksiä. Ilo ja merkitys puuttuu, kun velvollisuudet ja elämänlaatu ovat kurjia, ja niitä asioita joita haluaisi, ei saa.

Voisin saada jotain muuta, kuten koettaa kirjoittaa kirjan, mutta en tunne halua ja kutsumusta. Miksi sellaista haluaisin tehdä? Ainoa motiivi jonka keksin on raha, mutta siihen kirjan kirjoittaminen on yksi huonoimmista keinoista. Ap

Vierailija
8/11 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mitään. Siksi moni lisääntyykin ja siirtää vastuun merkityksellisyydestä taas seuraavan harteille. Samalla pääsee itse hänen avullaan siitä merkityksettömyydestä eroon.

Ei minulla tullut lisää merkitystä, elämästä tuli vaan vaikeampaa. Ap

Vierailija
9/11 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä millään on ikuisuudessa?

Nythän elämme tilapäisessä olomuodossa.

Masentavassa itsekkyyden ja pahuuden kehdossa.

Vierailija
10/11 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään. Synnytään, sitten meistä vuosikausia yritetään koulia orjia, sen jälkeen vuosikymmeniä ollaan orjia kunnes meidät hylätään käyttökelvottomina kuolemaan. Jos emme kelpaa orjiksi, on kohtalo vieläkin kauheampi.

Vierailija
11/11 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämässä ole järkeä. Se voi olla syy miksi ihminen on aina ollut päihdehakuinen. Voi edes viihtyä sen aikaa kun elää.