Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tällaisesta viestinvaihdosta?

Vierailija
28.09.2015 |

Minä: Hei, haluatko tulla kylään ensi viikolla? Voisimme juhlistaa samalla valmistumistasi ja juoda sen kunniaksi kahvit :-)

Vastapuoli: Kahvipannu lämpiää kyllä meidänkin kotona. Odotan, että tulette meille.

Mitä olet mieltä, ajatuksia?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on suuttunut ja olen oikeastaan varma, että hän vihoittelee minulle nytkin. Olemme hyvin vähän ylipäätään tekemisissä ja tätä viestiä yritin päänavauksena positiiviseen suuntaan. Hänellä ei ole siis tulossa juhlia eli mä itse nostin tuon asian sillä ajatuksella, että koetan huomioida häntä henkilökohtaisesti. Mutta kun vastaus oli tuo, niin kutsun sijaan mietin, että onko tuo pohjimmiltaan rivienvälistä riidanhaastamista.

ap

Vierailija
22/30 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 09:42"]

Joo, on suuttunut ja olen oikeastaan varma, että hän vihoittelee minulle nytkin. Olemme hyvin vähän ylipäätään tekemisissä ja tätä viestiä yritin päänavauksena positiiviseen suuntaan. Hänellä ei ole siis tulossa juhlia eli mä itse nostin tuon asian sillä ajatuksella, että koetan huomioida häntä henkilökohtaisesti. Mutta kun vastaus oli tuo, niin kutsun sijaan mietin, että onko tuo pohjimmiltaan rivienvälistä riidanhaastamista.

ap

[/quote]

No mistä hän on sitten suuttunut? Riippunee pitkälti siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Jos olisin halunnut huomioida ystävää henkilökohtaisesti. Olisin viestillä onnitellut häntä valmistumisen johdosta. Kysynyt sopisiko hänelle tulla kylään to klo 17 tai sopiiko että tuon joku päivä valmistujaislahjan/-uistamisen hänelle kotiin.

Vierailija
24/30 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Jos te olette hyvin vähän tekemisissä, niin saattaahan hän ottaa sinun viestisi tungettelevana.

Lienee helpointa ottaa uudelleen yhteyttä ja selvittää asia. Ei sitten tarvitsisi päätä nyrjäyttää ehkä täysin irrelevantilla pohdiskelulla.

Vierailija
25/30 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa pitää valmistujaisjuhlat itse ja kutsua juhliin ystävänsä. Mielestäni ehdotuksesi oli hieman töksähteleväinen ja pääsekään. En olisi itsekkään tuollaisesta viestistä kovin innostunut. Anna nyt asian olla ja jää kiltisti kutsua oottelemaan. :)
Et voi muuten kuin vain hävitä ;)

Vierailija
26/30 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi ei halua vaivata päätään lahjalla, vaan tarjoaa "lahjaksi" kahvit. Outoa käytöstä joka tapauksessa.

Sanoisin, etten voi tulla, koska sulla on ne mainitswemasi kahvikestit kotona ja hyvästä syystä.

Vierailija
27/30 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:12"]

Kaverisi ei halua vaivata päätään lahjalla, vaan tarjoaa "lahjaksi" kahvit. Outoa käytöstä joka tapauksessa.

Sanoisin, etten voi tulla, koska sulla on ne mainitswemasi kahvikestit kotona ja hyvästä syystä.

[/quote]

Häh? Apn KAVERILLA on valmistujaiset, ei aplla.

Vierailija
28/30 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:12"]

[/quote]

Häh? Apn KAVERILLA on valmistujaiset, ei aplla.

[/quote]

Jep, huomasin kun luin uudestaan.

Vierailija
29/30 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikin kaverisi pitää outona, että menisi toisen luo juhlimaan omia juhliaan. Niin minäkin pitäisin, ellei kyse olisi läheisestä ihmisestä. Vastaus oli niin hyytävä, että jättäisin asian sikseen.

Vierailija
30/30 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveristasi tuntuu oudolta ajatus tulla juhlistamaan valmistumistaan sun luokse. Minuakin kyllä tuo määräävä sävy ihmetyttää. Ehkä se sitten vaikuttaa, että välillänne on ollut kitkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän