Toinen tyttö tulossa ja olen pettynyt:((
meille kun ei enempää lapsia oman sairauteni vuoksi tule joten olisin todellakin halunnut myös poikalapsen. Pojilla ja äideillä on kuulema ihan erilainen ja jotenkin " syvempi" ja helpompi suhde keskenään ja sen huomaa kuulema varsnkin murrosiässä.
Harmittaa vietävästi!!
Kommentit (15)
on tulossa 3. poika ja olen iki onnellinen (varmasti olisin ihan samoissa onnenfiiliksissä tytöstäkin), MUTTA jokaiselle, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kenelle olen tulevan lapsen sukupuolen kertonut, ovat sanoneet tällaisia kommentteja: No voi harmi kun ei ole tyttö, no kyllä teidän täytyy vielä neljäs TEHDÄ että saatte sen tytönkin, harmittaako sua kun et saanut tyttöä jne. TODELLA typerää, moukkamaista ja loukkaavaa.
Mulle on tullut välillä sellainen olo että haluaako kukaan muu tätä poikaa maailmaan kun me??? Olen niin vilpittömän onnellinen, en ole kertaakaan ajatellut että voi kun tulisi tyttö. Mutta ihan varmasti olisin yhtä onnellinen ollut tytöstä, tämä on meidän oma rakas baby ja ihan sama kumpi on.
Mutta en tietenkään tuomitse heitä ketä haluaa jompaa kumpaa, täysin sallittua =)
Minä olisin veljen sijaan tahtonut siskon. Veljen kanssa ei ole mitään yhteistä. Siskon kanssa olisi kiva ollut touhuta ja varmaan läheisiäkin oltaisiin. Veli ei ole oikein samalla aaltopituudella ja vaimokin sillä on aivan kummallinen.
haluaiskohan joku vaihtaa sun kanssa...?
ennen kuin teet hallaa tyttärillesi. Jos ajattelet jo valmiiksi, että teillä on huono suhde, niin sellainen varmasti tuleekin.
Nauti tytöistäsi! Tytöt on ihania! Minulla on niitä onneksi kaksi.
T. 3 km takana ja ikionnellinen ihan mistä tahansa vauvasta
En ole kuullutkaan että äideillä ja pojilla olisi erityinen, syvempi suhde kuin tytöillä ja äideillä. Poikkeuksena takertuvat äidit ja mammanpojat. Sitäkö kaipaat?
Ennemminkin tytöllä ja äidillä on läheisemmät välit, koska äiti on ollut tyttö itsekin ja ymmärtää enemmän tyttöjä oman kokemuksen puhjalta kuin poikia.
Ainakin esikoisen vaatteet ja lelut sopivat myös nuoremmalle.
Ja jos pojan välttämättä haluat ja olette kykeneviä kasvattajia, aina on pulaa sijaisvanhemmista.
En tiiä säälinkö vai halveksinko...
Minulla 5 tyttölasta ja 1 poika. Eikä läheisyys ole erilainen sukupuolen mukaan. Jokainen lapsi erilailla läheinen.
Minä luulin aikanaan etten saisi tyttöä ja kuvittelin saavani monta poikaa. Todellakin haaveilin saavani sen pojan, mutta nyt tuntuu että näin kuuluikin olla että meillä akkavaltainen talo. Ja poika saa isältään erikoiskohtelua, ei niinkään minulta.
Toivottavasti opit asennoitumaan tyttöön positiivisesti. Kaikki lapset ansaitsevat tulla haluttuna tähän maailmaan.
Monetkaan eivät olisi pahoillaan, vaikka kuulisivatkin toisen lapsensa olevan samaa sukupuolta kuin edellinen lapsi on....
Kaikki kun eivät saa sitä ensimmäistäkään,
molet eivät sitten sitä toista...
Hyvää jatko Sinulle. Toivottavasti selviät pettymyksestäsi.
Joku edelliseen sukupuoliaiheiseen ketjuun kyrsiintynyt poikalasten äiti siellä lämpimikseen kirjoittelee.
:D
Toisesta liitosta kaksi tyttöä, joista ensimmäistä odottaessani toivoin tyttöä ja myös toisesta tyttöä ja syynä tähän pieni ikäero ja se että leikit kävisi yksiin.
Lapset ovat yhtä rakkaita olipa kumpaa sukupuolta tahansa.
Näitä asioita ei pitäisi saada valita vaan tapahtukoon niin kuin tarkoitettu on.
Ymmärrän tunteesi ap.
Enkä tarkoita sitä ettenkö rakastaisi uutta tulevaa tyttöä yhtä paljon!
Musta ihan normaalia et jos on jo tyttö haluaa seuraavaksi pojan. Musta ainakin kiva kun on molemmat sukupuolet.
ja jonkun edellisen kirjoitukseen vastaan, että meillä äidillä ja pojalla läheisemmät välit kuin äidillä ja tytöllä. Eivät ole tommoset asiat sukupuolesta kiinni.
Jos katsot kaikkia tilastoja, niin tytöllä on kyllä niin paljon paremmat mahdollisuudet pärjätä ja " epäonnistumisen" riskit on paljon pienemmät. vrt. itsemurhatilastot, rikostilastot (murhat, seksuaalirikokset esim. pedofilia, huorissakäynti), elämässä syrjäytyminen yliopistosta valmistuneet.
Ajatuksesi on tosi kauhea!! Tommosia asioitako oikeasti mietit?
ja tytöistä on toisilleen seuraa.
miehesi on sis taitava rakastelija... ;)