Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että ulostamisen tarve tulee niin nopeasti, että vessaan päästävä heti?

Vierailija
06.04.2022 |

Olen vuosia kärsinyt ummetuksesta, suoli toiminut ehkä 2xvko.

Nyt olen alkanut liikkua enemmän ja syömään terveellisemmin. Ulostetta tulee joka 2. päivä ja paineella. Vessaan on päästävä nopeasti, hetken pystyn pidättämään, mutta en esim yli 5-10 min. Uloste ei ole löysää tai ripulia. Pehmeämpää toki kuin aiemmin.

Onkohan tämä ihan normaalia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aiemmin olen esim töissä pystynyt pidättämään ja menemään vessaan vasta kotona. Nyt ei onnistu, kesken kokouksenkin voi joutua säntäämään vessaan.

Vierailija
2/7 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele pidättelemään.

Pidä paska sisällä, kyllä se siitä

Vierailija
4/7 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Ulostetta pitäisi tulla useita kertoja päivässä. Yhtä monta kertaa kuin syö. Sinulla on vieläkin ummetusta.

Vierailija
5/7 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin mielenkiintoinen keskustelu!

Onkos se normaalia, jos kesken koiralenkin pitää kyykätä puskassa? Näin käy vähintään kerran kuussa. Paska tulee paineella, vaikkei olekaan ruikulia. Pakottava ulostustarve. Pari kertaa tullut paskat housuunkin. Näin siis käy itselleni.

Vierailija
6/7 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee. Joskus osa jopa tullut housuihin. Ikäviä tilanteita, kun vaikka kaupassa iskee hätä. En pysty pidättelemään. Lähimpään vessaan ja kuin räjähdys pönttöön. Kai jotain ärtyneen suolen oireyhtymää :(

Vierailija
7/7 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan sama, kun jollain ilveellä ensin pääsen siitä ummetuksesta. Kaupungillakin pitää etsiä yleinen vessa ja äkkiä. En tiedä onko normaalia, mutta ainakin minulla on sama ilmiö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme