Olen ihan rakastunut Ukrainan kansaan!
Ovat mielestäni enemmän meidän suomalaisten veljiä ja siskoja, kuin venäläisten. Yhtä suoria, urheita, rehellisiä, kauniita ja sisukkaita kuin me.
Kommentit (73)
Tämän sodan keskellä ovat kyllä voimakastahtoinen, periksiantamaton, yhtenäinen kansa.
Tunnen paljon ukrainalaisia ihmisiä ja normielämässä he ovat erilaisia.
Miksi muut maat sielläpäin tai muualla ei käy?
Vierailija kirjoitti:
No eivät kyllä ole kauniita, jos rehellisiä ollaan. Päinvastoin, ovat aika rumia. Pienikalloisia. Mistä johtuu, etteivät kykene kansana organisoitumaan.
Vera Farmiga ja Mila Kunis alkuperältään Ukrainalaisia. Ihan nättejä, normaaleja naisia ovat. Varsinkin Mila on tosi nätti :) Kykenevät kyllä hyvin organisoitumaan, kun ovat fiksuja eurooppalaisia.
Ovat mielestäni enemmän meidän suomalaisten veljiä ja siskoja, kuin venäläisten. Yhtä suoria, urheita, rehellisiä, kauniita ja sisukkaita kuin me.
Olen samaa mieltä kuin ap. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät kyllä ole kauniita, jos rehellisiä ollaan. Päinvastoin, ovat aika rumia. Pienikalloisia. Mistä johtuu, etteivät kykene kansana organisoitumaan.
Vera Farmiga ja Mila Kunis alkuperältään Ukrainalaisia. Ihan nättejä, normaaleja naisia ovat. Varsinkin Mila on tosi nätti :) Kykenevät kyllä hyvin organisoitumaan, kun ovat fiksuja eurooppalaisia.
Milla Jovovich on myös ukrainalainen.
Meille Järvenpäähän tulee noita ihania neitoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakastella ukrainan kauniita tyttölapsia.
Minä myös!
Minä taas ZELEN kanssa, hitaasti ja nautinnolliseti , pitkään, koko yön.
Sillä on tosi jumalainen vaimo, olethan tiedostanut näissä teoreettisissa unelmissasi.
Kyllä, hän on kaunis ja ihana perhe kaikiaan....mutta kun katsot sinäkin niitä tanssivideoitaan, niin kuinkas käykään... saahan sitä haluta paljonkin, sellaistakin mitä ei ikinä saa... ja tosipaikan tullen en todellakaan haluaisi rikkoa kenenkään perhettä enkä pettää myöskään puolisoani.
On vaan niin kiihottava mies.
Ei yhtään kiihota 150cm korruptoitunut ääliö.
Ei niin. Sinua kiihottaa vain johanbekin paskamaha.
Minä taas olen ihastunut muutamaan Zelenskyin henkivartijaan. Aah, mitä alfamiehiä!
Kauniita ihmisiä ja ennen kaikkea rohkeita ja urheita.
Slava Ukraini!
Nyt on liian vahvat lääkkeet aapeella.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita ihmisiä ja ennen kaikkea rohkeita ja urheita.
Slava Ukraini!
Kuulostat hullulta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat seonneita. Voi vttttu.
Eiköhän kyse oo ukrainatrollista joka täällä palstaa terrorisoi päivästä toiseen. Aina samat jankutukset ja zeletykset liekkihymiöineen. Joku mt-tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kuin ap. <3
Eli peesaat itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kyse oo ukrainatrollista joka täällä palstaa terrorisoi päivästä toiseen. Aina samat jankutukset ja zeletykset liekkihymiöineen. Joku mt-tapaus.
Pitää sitä jotain olla putinistien kiusaksi...sitäpaisi nämä on hauskoja.
Olen rakastunut naapurin Mirkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se trolleja ärsyttää, että meitä on oikeasti paljon, jotka tykkäävät Zelenskyistä ja joka tapauksessa enemmistö on todellakin Ukrainan ja ukrainalaisten puolella.
Valitettavasti ei ole kaikki ihan rehellisiä, jos katsotaan korruptiolistauksia.