Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotteko herätä katsomaan kuunpimennystä?

Vierailija
27.09.2015 |

Mulla on kello soimassa puoli kuudelta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska luultavasti menen niin myöhään nukkumaan, etten jaksa herätä tuolloin.

Vierailija
22/29 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden mukaan se on parhaimmillaan, eli siis kai punaisimmillaan jo neljän jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden muutenkin duuniin siihen aikaan ja matkalla on just sopiva maisema, mistä se saattais näkyä. Toivon, ettei ole pilvistä. Oon nähnyt kuunpimennyksen kauan aikaa sitten (ei vissiin ollut täydellinen) ja se oli todella vaikuttava näky. Silloin en tiennyt etukäteen, katsoin vaan työpaikalle kävellessä ylöspäin ja tadaa! Tuli epätodellinen olo hetkeksi, ihan kuin olis ollut vieraalla planeetalla oudon näkymän ääressä. Luen paljon scifiä ja tuli makee mielleyhtymä yhteen kirjaan, jonka just olin lukenut. Siinä kuvattiin tarkkaan oudon planeetan maisemia ja tää näytti hyvin samankaltaiselta =)

Vierailija
24/29 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ilmansuuntaan pitää tähyillä?

Vierailija
25/29 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En herää. Huomenna on iltavuoro.

Vierailija
26/29 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ajattelin nousta, vaikka iltavuoro on minullakin. Voihan sitä mennä sitten takaisin nukkumaan. Yleensä aina pyrin katsomaan, jos taivaalla jotain tapahtuu, ne on hienoja juttuja ja tämä superkuun ja kuunpimennyksen kombinaatio näkyy melko harvoin, vain 5 kertaa viime vuosisadalla.

tässä iltasanmien jutun yhteydessä on hyvä video siitä. Ja muistakaa, se pilvipeite voi repeillä.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1443316050950.html

Vierailija
27/29 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuussa on myös elämää

Vierailija
28/29 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska oon vauvan kanssa yksin, tekis kyl kovasti mieli mut en ihan viitti sekottaa viikoks unirytmii hänelle et äiti vois mennä kattelee vähä kuuta kantorepun kera. Mutta voin mä sälekaihtimia raottaa jos vauva herää niihin aikoihin.

Vierailija
29/29 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollenkaan varmaa, näkyykö täällä edes, koska pilvinen sää. Tällä hetkellä Kuu tosin kauniisti loistaa tuolla taivaalla.

On tuota pilvistä säätä ollut niin paljon jo tälle vuodelle, että pitäisi se pilvinen sää edes kuunpimennyksen mittaisen tauon.