Onko kukaan mies koskaan fantasioinut rikollisesta naisesta?
Toisen ketjun innoittamana kysyn tätä. Kun aina puhutaan että jotkut naiset fanatsioivat pahiskundeista. Pitänee paikkansa. Mutta sitten kysyttiin että miksei ole ns.tunnettuja rikollisnaisia? Miehiä vetää rikollisuuden pariin pillun saaminen. Naisrikollinen on lähtökohtasesti epäviehättävä käsite, jotain todella väärää. Vai mitä pojat?
Kommentit (29)
Näista "ihanista" naisrikollisista esimerkkinä voisi olla vaikkapa:
Brenda Ann Spencer (s. 3. huhtikuuta 1962, San Diego, Kalifornia) on yhdysvaltalainen nainen, joka yritti verilöylyä Cleveland Elementary Schoolissa San Diegossa 29. tammikuuta 1979.
Spencer oli saanut joululahjaksi isältään kiväärin, jolla hän haavoitti kahdeksaa lasta ja yhtä poliisia sekä surmasi rehtori Burton Wraggin ja päävartija Mike Sucharin. Hänellä ei ollut antaa teolleen motiivia; hän kommentoi viranomaisille ainoastaan, että "ei pidä maanantaista".
Boomtown rats teki tämä teon inspiroimana kappaleen "I don´t like mondays".
41v m - En osaa ihannoida, en pidä "vahvana" naisena, jolla on "munaa".
Kyllä tiedän heitä .. Siis miehiä jotka haluavat "pahis" naisen.. Mutta ne miehet on melkein kaikki nistejä tai työttömiä juoppoja..
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:16"]
Kyllä tiedän heitä .. Siis miehiä jotka haluavat "pahis" naisen.. Mutta ne miehet on melkein kaikki nistejä tai työttömiä juoppoja..
[/quote]Nistit on cool -ap
En ole kiinnostunut rikollisista naisista. Mua enemmän kiinnostaa just se toinen ääripää, nössöt kiltit tytöt. Rikollisen kanssa en uskoisi että mulla vois olla mitään yhteistä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:39"]
Miehenä sanon ettei rikollisnainen kiihota. Säälittää vaan. Mitä rikoksentekokyvyssä nyt on niin hienoa?
[/quote]Nössö -ap
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:05"]
Miehenä sanon ettei rikollisnainen kiihota. Säälittää vaan. Mitä rikoksentekokyvyssä nyt on niin hienoa?
[/quote]Nössö -ap
[/quote]
Ei se ole rohkeutta ottaa epäedullista puolisoa, vaan tyhmyyttä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:05"]
[/quote]Nössö -ap
[/quote]
Kaipa tuota erästä naista voisi rikolliseksi sanoa, onhan hänellä useampi ehdollinen tuomio. Säälittävintä on juuri se, kun hän ja tiuhaan vaihtuvat miesystävänsä kutsuvat minua nössöksi, kun noudatan lakia. Sitten itketään, kun on taas puheaika loppu (itsellä laskutusliittymä joten ei voi koskaan loppua), puhelin hajos eikä ole varaa uuteen (itse voin ostaa osamaksulla, kun on luottotiedot), kun kämppä lähti alta (itsellä on asunto ja he eivät sinne tule), kun paha poliisi vei taas syyttömänä putkaan (ja itse istun baarissa huurteisella). Ei tulis mieleenkään varastaa kaupasta sitä kaljakeissiä tai matkustaa metrossa pummilla. Sakot on maksettava tai hyvästi luottotiedot. Ja luottotietojen mukana menee paljon valtaa. Sitten itkisin heidän kanssaan, kun on taas prepaidistä puheaika loppu.
Ne joiden mielestä on miehien heikkoutta, etteivät ihaile rikollisia naisia, niin voisitte laittaa esimerkkijä näistä "ihailua ansaitsevista" rikollisnaisista.
41v m