"Naiset on mulle vähän niinkuin leluja, mut ei silleen pahalla" Tuli Tteffeistä tosi karmiva intuitio
Jotenkin aistin tässä mielessä pahan. Sanoi, kuinka tykkää pitää naisia hyvänä ja sitten vähän säikäyttää. Kun hän vei minut treffeillä kotiin, laittoi lapsilukon päälle autossa. Menin jo paniikkiin, kun alkoi nauraa ja avasi ovet. Millä tekosyyllä voin jatkossa olla tapaamasta tyyppiä enää?
Kommentit (31)
Mikä ihmeen intuitio se on, jos toinen suoraan puhuu kuin sarjamurhaaja? :D
Ei siihen minusta mitään intuitiota tarvita, ihan kuuloaisti ja suomen kielen ymmärrys riittävät.
Todella hälyyttävää. Sano, ettet halua enää tavata, ei tarvitse selittää mitään ja sitten estot päälle puhelimessa.
Eräälle mieslajille naiset ovat joko pantavia tai halvalla pantavia.
Vierailija kirjoitti:
Jos ukko vaikuttaa uhkaavalta, yrittäisin hommata lähestymiskiellon. Tosin sitä tuskin noilla perusteella saa.
Oikeasti, yrittäisit hankkia lähestymiskiellon ihmiselle, jonka olet tavannut yhden kerran, ja joka ei ole mitenkään yrittänyt lähestyä sinua tahtomattasi? Ymmärrätkö ollenkaan, miten oikeus- ja pakkokeinojärjestelmä toimivat? Et tietenkään voi rajoittaa toisten ihmisten perusoikeuksia (liikkumisen vapaus) ennakoivasti varmuuden vuoksi, koska he sinun mielestäsi "vaikuttavat uhkaavilta".
Mitä ihmeen tekosyitä tuossa tilanteessa tarvii?
Lukitsiko hän siis auton etu- ja takaovet silloin kun olit nousemassa pois autosta? Etkä päässyt heti ulos?
Tuo on outoa ja pelottavaa. En tapailisi enää häntä. Ei sinun tarvitse hänelle mitään syytä kertoa.
Voi jeesuksen pallit, ei tuossa mitään tekosyitä tarvita! Jätät vastaamatta tai jos jotain haluat vastata, kerro että et ole kiinnostunut ja et enää toivo yhteydenottoja.
Joissain automerkeissä autonovet napsahtavat automaattisesti lukkoon tietyn ajan kuluttua liikkeelle lähdöstä. Tosin ei sillä tavoin lukkoon, etteikö niitä saisi itse normaalisti auki avatessaan oven eli ei ole lapsilukko.
"Kerroit ensitapaamisellamme itsestäsi kaiken tarpeellisen, joten minulla ei ole enää mitään syytä tavata sinua eikä pitää yhteyksiä."