Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Naiset on mulle vähän niinkuin leluja, mut ei silleen pahalla" Tuli Tteffeistä tosi karmiva intuitio

Vierailija
06.04.2022 |

Jotenkin aistin tässä mielessä pahan. Sanoi, kuinka tykkää pitää naisia hyvänä ja sitten vähän säikäyttää. Kun hän vei minut treffeillä kotiin, laittoi lapsilukon päälle autossa. Menin jo paniikkiin, kun alkoi nauraa ja avasi ovet. Millä tekosyyllä voin jatkossa olla tapaamasta tyyppiä enää?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa, sanot hänelle, ettet halua enää tavata. Aika karmiva tyyppi!

Vierailija
2/31 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukko vaikuttaa uhkaavalta, yrittäisin hommata lähestymiskiellon. Tosin sitä tuskin noilla perusteella saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö joku treffeillä 2022? 😮😂🤣

Vierailija
4/31 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele, että exäsi otti yhteyttä (joka on pitkä ja iso mies) ja oletkin nyt väleissä hänen kanssaan ja hän tulee sun luo kylään "selvittelee vanhoja juttuja". 

Ja että et nyt oikein voisi pitää yhteyttä ja otat itse yhteyttä, kun tilanne rauhoittunut, mutta et sitten ikinä otakaan yhteyttä.

Ei äijä sitten uskalla sua lähestyä.

Sit sopivan tilaisuuden tullen blokkaat. Ja unohdat.

Vierailija
5/31 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ekat treffit tuollaiset? Ei kyllä kannata tavata enää... Ehkä kannattaa vain sanoa suoraan, ettei sinua kiinnosta enää nähdä enää. Tai sanot syyksi, ettet pidä säikyttelystä. Jos hänestä ei kuulu mitään, niin anna vain olla.

Vierailija
6/31 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kantsii aina luottaa intuitioon! Jos ap sun vaistos sanoo, että tossa äijässä on jotain mätää, niin silloin siinä oikeesti on.

Vierailija
7/31 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse mitään tekosyytä, ketään ei tarvitse tapailla, ellei itse halua. Helpoimmin se käy niin, ettet enää vastaa viesteihin.

Vierailija
8/31 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata antaa uuden tutun nähdä missä asut.

Vierailija
9/31 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä intuitio. Voi sanoa ettei halua jatkaa ja estot.

Vierailija
10/31 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se intuitio on lähes aina oikeassa ja noiden asioiden kanssa ei kannata pelleillä, etenkin jos satut olemaan itse vielä herkempi tyyppi. Tuommoinen käytös ei missään mielessä ole normaalia, edes vitsinä. 😯

Pitäisin outona käytöksenä myös pitkäaiselta kumppanilta. Tulisi heti mieleen, että onko ukolla jo uusi ja funtsii jo minun lihoiksi pistämistä. 😬

Vierailija
11/31 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi istuit takapenkillä?

Vierailija
12/31 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo oletus, että tarvitse tekosyyn kun on oikeakin syy. Sanot vaan ettet pidä hänestä.

Vierailija
13/31 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti.

Vierailija
14/31 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikutat creepyltä enkä halua olla kenenkään miehen lelu. Heihei ja hyvää jatkoa". Luuri korvaan ja numero estoon. Esimerkiksi tuolla tavalla.

Vierailija
15/31 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa allunnunelmalta, "vähän säikäyttää", "pikkusen kutittaa" ja sitä rattaa.

Vierailija
16/31 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä oli teffit 😂

Vierailija
17/31 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:llä oli teffit 😂

Tarkoittanet tteffit?

Vierailija
18/31 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi tekosyitä eikä edes intuitiota. Äijä itse omin sanoin kertoi tykkäävänsä säikytellä ja myös säikytteli sinua. Kirkuvan punainen red flag, poista sen yhteystiedot.

Vierailija
19/31 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee se hullu tanskalainen sukellusvenemurhaaja tosta tekstistä mieleen. 🤔

Vierailija
20/31 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi, en lähtisi vieraitten tyyppien autoon, enkä ajattaisi heitä kotiosoitteeseeni.

Estot päälle puhelimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi