Outo kaverini
Minulla on tällainen kamu, Ripa, ollaan tunnettu jo tosi monta vuotta. Nyt kerron vähän hänestä. Ripa joutui tässä pari päivää sitten vauva.fi keskustelussa kunnon kiusaamisen ja draaman kohteeksi, ja on siis syystä vihainen. Hän kertoo siitä, miten haluasi muljuttaa ja kuristaa kiusaajiaan, ja koska en ole yhtä tuohtunut, hän otti sen aika syvästi. Olen itse Ripaan verrattuna aika tunteeton ja laimea ihminen, kunnes hän taas värikäs persoona ja temperamenttisempi. Ripa sanoo aina, että pitää elää täysillä. Hän hakee säpinää, jolla tarkoittaa outoja juttuja kuten noloihin tilanteisiin menemistä ja julkisilla paikoilla piereskelyä. Olen varmaan Ripan mielestä aika jäykkis ihminen, mutta ei voi mitään, että joskus nuo ideat on outoja. Ripa käy mun luona lähes joka päivä, jolloin hän toivoo minulta jalkahierontaa ja ripottelee räkää maahan. Myönnetään, itsekin joskus ripottelen. Yleensä me myös katsellaan yhdessä tubea tai sarjoja. Ripa tykkää villasukista ja hänen jaloissaan on outo cheerios-murojen haju, jonka hän kieltää. Ripa aika usein testaa, miten reagoin joihinkin asioihin kysymällä olevinaan "viattoman" kysymyksen. Pitää välillä varoa, mitä Ripalle sanoo, koska hän ei sitä unohda. Muuten ystäväni on tosi suorapuheinen, eikä pelkää kertoa vääryyksistä. Siksi saankin usein kuulla, että puhun tyhmiä asioita, mitä en voi kieltää. Ripa on tosi spontaani ihminen. Joskus tuntuu ettei Ripa ole ihan itsetietoinen, mutta samaa voin olla minäkin. Ripa on omalaatuinen, mutta silti rakas. Miltä vaikuttaa? Houkuttelisiko olla Ripan kaveri?
Ihana Tuo Ripa!