Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että kun mä inhoan sovituskoppeja

Vierailija
27.09.2015 |

Siis niitä, joissa on vain paksu kangas edessä. Sinne sivuun jää aina joku rako, josta koko väki näkee mit sovittamassa rintsikoita.
Ylistys niille vaatekaupoille, joilla on sisäänpäin kääntyvä ovi kopeissa! Sen saa nopeasti kiinni jos joku erehtyy avaamaan oven. Kangas sen sijaan vetäistään sekunnissa sivuun...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätän aina noissa "kangas-ovisissa" kopeissa kengät pilkottamaan kankaan alta, että muut tajuavat sen olevan varattu. Lapset on kuitenkin niitä pahimpia urkkijoita, kub eivät tajua mitään. Ei tunnu menevän perille kub sanot, että -mene pois- tai -varattu-.

Vierailija
2/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin just! En tajua miks kaikissa kaupoissa ei vois olla ovia. Niinku vanerilevy riittää, kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ollessani Forumin KappAhlissa sovittamassa mekkoa ja rintaliivejä, tuli äiti joku 7v lapsensa kanssa sovituskopeille. Tietenkin tämä kakara riuhtaisi minun koppini verhon äidin laimeasta kiellosta "Ei mennä siihen" välittämättä. Koppien edessä on iso peili, jota kautta hyvin moni kaupassa ollut näki minut lähes alasti kopissani mm.työnantajani, kolme naureskelevaa miestä ja joitain naisia..

Tämä kakaran äiti vaan toteaa kopissaan vieressä että "Ei tarvitse huutaa", pennulleen ei sano mitään, ei toru ei mitään. Aivan varmasti korotan ääntäni jos joku idiootti tulee riuhtomaan verhoa.

Jäi kyllä vielä niin monta asiaa sanomatta tälle äidille.

Pointtini on se, että opettakaa pentunne käyttäytymään!!

Vierailija
4/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku on vetässy kangasta vähän sivuun mutta muuten ei minua ne sellaset "ovet haittaa .olet aika nipottaja

Vierailija
5/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:21"]Kerran ollessani Forumin KappAhlissa sovittamassa mekkoa ja rintaliivejä, tuli äiti joku 7v lapsensa kanssa sovituskopeille. Tietenkin tämä kakara riuhtaisi minun koppini verhon äidin laimeasta kiellosta "Ei mennä siihen" välittämättä. Koppien edessä on iso peili, jota kautta hyvin moni kaupassa ollut näki minut lähes alasti kopissani mm.työnantajani, kolme naureskelevaa miestä ja joitain naisia..

Tämä kakaran äiti vaan toteaa kopissaan vieressä että "Ei tarvitse huutaa", pennulleen ei sano mitään, ei toru ei mitään. Aivan varmasti korotan ääntäni jos joku idiootti tulee riuhtomaan verhoa.

Jäi kyllä vielä niin monta asiaa sanomatta tälle äidille.

Pointtini on se, että opettakaa pentunne käyttäytymään!!

[/quote]

Toivottavasti tämä äiti lukee viestin ja tunnistaa itsensä.

Vierailija
6/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ollaanhan sitä uimrannallakin vähissä vaatteissa...

Vierailija
7/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:37"]Noh, ollaanhan sitä uimrannallakin vähissä vaatteissa...
[/quote]

En käy uimarannoilla juurin sen vuoksi, tällöin en mielellään myöskään esittele lähes alastonta vartaloani puolelle kaupan asiakkaista.

Vierailija
8/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein käännyn ja lähdrn kaupasta heti, kun huomaan kangaskopit. On sattunut näitä tilanteita liian usein ja olrn traumatisoitu

Vierailija
9/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangas on halvenpaa?

Vierailija
10/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 18:24"]Kangas on halvenpaa?
[/quote]
N?

Vierailija
11/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia häiritsee sinua etkä saa verhoja vedettyä keskeltä limittäin niin, että näkökenttä peittyy, ota mukaasi muutama pyykkipoika ja laita niillä verhot limittäin yhteen. Ei pitäisi näkyä.

Itse kyllä saan verhot vedettyä niin ettei välistä näy. Pitää vetää reilusti. Toki jos ovat kovin kapeat se saattaa olla mahdotonta ilman, että verhojen ulkonurkat jää tyhjiksi. Siksipä suosittelen pyykkipoikia.

Vierailija
12/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 18:28"]Jos asia häiritsee sinua etkä saa verhoja vedettyä keskeltä limittäin niin, että näkökenttä peittyy, ota mukaasi muutama pyykkipoika ja laita niillä verhot limittäin yhteen. Ei pitäisi näkyä.

Itse kyllä saan verhot vedettyä niin ettei välistä näy. Pitää vetää reilusti. Toki jos ovat kovin kapeat se saattaa olla mahdotonta ilman, että verhojen ulkonurkat jää tyhjiksi. Siksipä suosittelen pyykkipoikia.
[/quote]

Harvemmissa sovituskopeissa on kahta verhoa, ne onkin helpot. Usein on vaan yksi ja sekin niin kulunut/taittunut reunoilta niin, että se ei millään riitä peittämään koko aukkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi