Äijä puhuu unissaan kuolemasta
Mumisee mm. sanoja "tapan itseni", "tapan" ja "vihaan". Mitäs teen vai teenkö mitään?
Kommentit (16)
Joko mies näkee unia tai joku henki puhuu miehen kautta. Osaako rauhoittaa unen esim. illalla. Alkoholi, kofeiini, ruokavalio, tv, puhelin?
Aikoo tehdä itsarin. Oletko siihen varautunut? Taloustilanne? Lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Huolestu. Mies saattaa hautoa itsemurhaa.
Onko se paha?
Sillä on patoumia, vihaa, turhaumista jne. Pahimmassa tapauksessa hautoo niitä ongelmiaan kunnes päättää pistää koko perheen tai puolison kylmäksi. Näitähän aina välillä tapahtuu.
Kuulostaa kyllä pelottavalta...Pitäisikö sun herättää se ja kysyä, mitä unta näki? Mun mies näkee paljon unia ja puhuu unissaan, mutta yleensä vaan jotain työjuttuja. Tekee siis öisinkin töitä?
Ketäpä ei nykyään ahdistaisi. Monilla ne asiat tunkee uniin. Avuksi voi saada mielialalääkkeitä mutta ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mä puhun tolleen itsekseni. Onneksi asun yksin.
Voisin puhuakin, en vaan tiedä.
Tv. Ei kumppania 400 km sisällä.
Tuo on seurausta naisten ylläpitämästä toksisesta maskuliinisuuden kulttuurista. Miehet ei saa avoimesti puhua ongelmistaan koska se on nössöä ja naismaista. Jos mies on surullinen, häpeissään tms. niin sitä pidetään epämiehekkäänä ruikuttamisena ja olisi parempi kuin olisi vain hiljaa tai menisi muualle ulisemaan. Näinhän täälläkin kehotetaan miehille kun kertovat murheistaan.
Mullakin mies puhu noin unissaan, mutta nyt kun mä annan liukastettua kakkosta joka päivä niin se nukkuu kuin pikkulapsi.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on patoumia, vihaa, turhaumista jne. Pahimmassa tapauksessa hautoo niitä ongelmiaan kunnes päättää pistää koko perheen tai puolison kylmäksi. Näitähän aina välillä tapahtuu.
Kyllä se on nainen joka tässä asiassa kunnostautuu. Miehet lopettavat vain itsensä.
Siis suomalaiset miehet. Nämä tietyn kulttuurin ukot on erikseen.
On siinäkin vaimo. Äijittelee ja kysyy että "teenkö mitään" kun puolisolla paha olla.
Elä tee mitään, se vaan keskustelee unissaan putinin kanssa.