60-v mies, joka katsoo päivittäin Kummelia ja Vintiöitä
Ja toistelee koko ajan niitä ”vitsikkäitä” juttuja joka väliin. Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (12)
Parasta A-ryhmää! Mutta sinä olet tumpelo.
Palaa nuoruutensa vuosiin. Vitsien toistelu on kyllä outoa. Kerran hauska, toistelemalla typerä.
Seinää potkii täysii.
Onneksi vielä pappanakin voi olla hauska ja nuorekas.
Jonkunlainen kehityshäiriö persoonassa luultavasti. Ehkä jäänyt jumiin johonkin vaiheeseen, josta ei sitten enää kehity tai kypsy aikuisemmaksi. Ei välttämättä hyvä asia, jos on kovin lapsellinen mieleltään mutta ei tajua sitä itse. Säälittävä lähinnä.
Hundkarusellen hundkarusellen...sit jotain mitä en osaa....hundkarusellen
Ruotsin ope meinas saada raivarit! Rimaa hipoen läpäisen kurssit.
Vierailija kirjoitti:
Seinää potkii täysii.
Onneksi vielä pappanakin voi olla hauska ja nuorekas.
Asiaa, papparane on kingi.
Vierailija kirjoitti:
Jonkunlainen kehityshäiriö persoonassa luultavasti. Ehkä jäänyt jumiin johonkin vaiheeseen, josta ei sitten enää kehity tai kypsy aikuisemmaksi. Ei välttämättä hyvä asia, jos on kovin lapsellinen mieleltään mutta ei tajua sitä itse. Säälittävä lähinnä.
Se on eräänlaista heikkolahjaisuutta jämähtää siihen yhteiskunnan asettamaan "kypsytysmuottiin", jossa 60v ei saa enää pitää hauskaa.
Jos olen hengissä ja hyvkuntoinen vielä 60v, aion olla totaalisen "sekaisin".
Vierailija kirjoitti:
Hundkarusellen hundkarusellen...sit jotain mitä en osaa....hundkarusellen
Ruotsin ope meinas saada raivarit! Rimaa hipoen läpäisen kurssit.
Ruotsin opettajan hulluksi ajaminen on suorastaan kansalaisvelvollisuus. Ei tänne voi toistaa mitä tuli hoettua.
Ei hutto, kummelit on ihan parasta, mutta nyt pääsiäisen korvilla kannattaa katsoa Velipuolikuun ohje, kuinka valmistetaan pääsiäishanu.
Tässä tuomionpäivän kitaratablatuuri.
https://mmagdalena.tripod.com/KUOLEMA.HTM
Skittakauppaan mars. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on eräänlaista heikkolahjaisuutta jämähtää siihen yhteiskunnan asettamaan "kypsytysmuottiin", jossa 60v ei saa enää pitää hauskaa.
Jos olen hengissä ja hyvkuntoinen vielä 60v, aion olla totaalisen "sekaisin".
Sama homma jos vielä 10 vuotta pysyn hengissä niin sekoilen ihan kybällä kuuskymppisenä. Mitä vanhempi niin sitä vähemmän tarvii välittää mistään.
Nuorekkaana pysynyt huumorimies!