Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoruudessa jollain tavalla hyväksikäytetyt, miten seurustelukumppani suhtautui kuultuaan?

Vierailija
06.04.2022 |

Mulla on ikäviä muistoja nuoruudesta, kun jouduin sukulaismiehen kopeloitavaksi useamman kerran.

Asia vaikutti myöhemmin elämääni, vaikka olen asian noin muuten käsitellytkin. Eli ihan normaalisti elän ja olen tasapainoinen ihminen.

Haluaisin kertoa tästä nyt eräälle miehelle, mutta pelottaa miten suhtautuu...näkeekö mut jotenkin inhottavana kun annoin sen tapahtua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös kommentoida miten itse suhtautuisit tällaiseen? Tuskin meitä on palstat täynnä kuitenkaan. Ap

Vierailija
2/6 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kertonut 2 kertaa seks väkivallasra, ja tullut tulokseen että ei olisi kannattanut. Ensimmäinen lyttäsi minut täysin, niin että asia olisi ollut minun syyni. Toinen kertoi asiaa eteenpäin kaikille tutuilleen ja sukulaisilleen, se oli todella nöyryyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka jätti kahden vuoden seurustelun jälkeen kun kerroin joutuneeni s.hyväksikäytetyksi ja raiskatuksi lapsena.

Toinen oli ensin suojeleva, mutta rupesi myöhemmin kyseenalaistamaan kertomaani. (Ei varmasti voinut olla niin pahaa kuin kerroin, miksei äitini puuttunut ym.)

Nykyään en tiedä viitsisinkö kertoa koko asiasta tai ehkä vain mainitsin tällaista tapahtuneen ilman mitään yksityiskohtia. Vaikka tapahtuneella on ollut peruuttamattomia vaikutuksia terveyteeni.

Vierailija
4/6 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavalle ihmiselle voit kertoa.

En usko, että näkee sinua inhottavana.

Vierailija
5/6 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut meinas namusetä tappaa pienenä.

Jääny sen vuoksi vain verenhimo kaikkia pedoja kohtaan.

Vierailija
6/6 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin tapahtuneen vasta yli 50-vuotiaana. Hyväksikäyttäjä ja äitini olivat jo kuolleet siinä vaiheessa. En ole kertonut kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi