Mistäköhän löytäisin tällaisen tyttöystävän? :)
Hei,
mistäköhän voisin löytää tyttökaverin joka täyttäisi seuraavat kriteerit:
- luotettava ja rehellinen
- ei biletä paljon vaan viihtyy mieluummin kotona vaikka leffan ääressä tms.
- tykkää laittaa ruokaa mun kanssa :)
- 18-24-vuotias
- musikaalinen
- ihan ok näköinen, ei ylipainoa ainakaan paljon
Ei nyt kaikkia kriteereitä tarvitse täyttää, mutta hyvä jos mahdollisimman monta :)
t. M21
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:00"]Entäs minulle, onko tarjokkaita:
24-26 vuotta
Tiedekorkeakoulututkinto
Kunnianhimoinen uraihminen tai sellaisen alku
Hyvin urheilullinen, ymmärtää urheilun, ravinnon ja levon pyhän kolminaisuuden - tämä näkyy siis myös ulkonäössä
On naisellisen näköinen nainen
Ei kuitenkaan makaa aina kotona, vaan pitää kivoista ravintola-illoista sekä satunnaisesta juhlimisesta
On yleisesti aktiivinen, sosiaalinen ja iloinen
On hyvin seksuaalinen, kokeilunhaluinen ja ymmärtää seksin merkityksen parisuhteelle
[/quote]
Piti korjata vielä sen verran että ikä ei ole niin justiinsa - itse olen 31.
[/quote]
Joo, minä! Olen tosin 35. Tienaan yli 60 t/v. (unohdit listasta vuositulot)
[/quote]
Minulla 120k:) tosin olet vähän vanha - haluaisin perheen mutta en ihan vielä. Tosin, en ole siitäkään niin varma että en tuomitse sinua todellakaan tämän perusteella. Miten saan sinuun yhteyden?
Mene lähimmälle yliopistolle kahvilaan lukemaan jotakin varhaiskasvatukseen tai musiikkikasvatukseen liittyvää kirjaa ja odota nälkäisiä kasvatustieteilijöitä jotka tulevat iskemään sinua.
Minähän se! Tosin musikaalinen lähinnä kuuntelumielessä.
Ap kuulostaa söpöltä :)
Täällä myös N18 joka täyttää kaikki kriteerit :) Kuulostat kyllä aivan ihanalta tyypiltä, mistä sun kaltaisia ihmisiä voi löytää??
Hei AP ! Täällä on vaikka kuinka moni ilmottautunut. Onko sua oikeasti olemassakaan? Mikset vastaile tytöille. Ja jos jotain vakavampaa jonkin kanssa tulee, ilmoittele meille muillekin uteliaille:)
Just niinkuin minä olin nuorempana ja varaamattomana, ei ollenkaan pahat vaatimukset. Varmasti tuollainen tyttö löytyy.
Entäs minulle, onko tarjokkaita:
24-26 vuotta
Tiedekorkeakoulututkinto
Kunnianhimoinen uraihminen tai sellaisen alku
Hyvin urheilullinen, ymmärtää urheilun, ravinnon ja levon pyhän kolminaisuuden - tämä näkyy siis myös ulkonäössä
On naisellisen näköinen nainen
Ei kuitenkaan makaa aina kotona, vaan pitää kivoista ravintola-illoista sekä satunnaisesta juhlimisesta
On yleisesti aktiivinen, sosiaalinen ja iloinen
On hyvin seksuaalinen, kokeilunhaluinen ja ymmärtää seksin merkityksen parisuhteelle
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:37"]
Eipä tuo haittaa, mutta olisi kiva jos kuuntelisit mielelläni tekemiäni sävellyksiä :)
AP
[/quote]
Minusta tämä on jo ihan eri juttu kuin musikaalisuus. Haluat siis itsellesi jonkinlaisen fanitytön, joka jaksaisi kuunnella ja ihastella musiikkiasi, joka ei välttämättä ole mistään kotoisin. Mehän emme tiedä oletko todellinen lahjakkuus vai joku wannabe muusikonrenttu.
Jos musiikkisi ei ole mistään kotoisin, niin musikaalinen ihminen ei pysty sitä arvostamaan. Jos musiikkisi on hyvää, niin sitä osaa varmaan arvostaa, vaikkei itse olisi musikaalinen.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 15:36"]Hei,
mistäköhän voisin löytää tyttökaverin joka täyttäisi seuraavat kriteerit:
- luotettava ja rehellinen
- ei biletä paljon vaan viihtyy mieluummin kotona vaikka leffan ääressä tms.
- tykkää laittaa ruokaa mun kanssa :)
- 18-24-vuotias
- musikaalinen
- ihan ok näköinen, ei ylipainoa ainakaan paljon
Ei nyt kaikkia kriteereitä tarvitse täyttää, mutta hyvä jos mahdollisimman monta :)
t. M21
[/quote]
Täällä! Olen lisäksi kaunis, älykäs, huumorintajuinen, kiltti mutta tuhma makuuhuoneen puolella. ;)
Täältä! :) olen kyllä varattu :D hauskaa, että kerrankin täytin jonkun kriteerilistan (muunkin kuin oman avopuolison :D).
N23
Ihanan positiivinen ketju ja mukava lukea tuollainen lista! Se oli kuin kuvaus itsestäni n. 10 vuotta sitten. Nykyisin minulla on tuollainen ihana mies, jonka laulua ja soittoa ihastelemaan on lisäkseni liittynyt kaunis lapsemme.
Kymmenisen vuotta sitten minut olisi löytänyt yliopistolta, salilta, kirjastosta, kahvilasta, leffateatterista, keikalta, ruokakaupasta, ulkoilemasta...
Tsemppiä Ap ja vastailemaan tytöille sieltä!
Minut löytää Oulun yliopiston humanistisesta tiedekunnasta. Kaikki kohdat osui. Etsin miestä samoilla ominaisuuksilla, mutta en tunnu kelpaavan kellekään tällaisena vaan pitäis lähteä kaikkiin bileisiin ja juoda.
Öö no kannattaa eka tsekata kansalaisopiston valikoimista, paikallisesta pikkukahvilasta tai kaupungin opiskelija-asunnoista, siellä tollasset yleesä nyhvää
Meillä asuu pari tuollaista. Tuu valitsemaan :)
t. niiden äiti
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 15:42"]
Haittaako jos muuten kriteerit täyttyy, mutta iässä on aika paljon liikaa?
[/quote]No kyllä siitä voidaan joustaa. Minkäs ikäinen olet jos saa udella? :D
t. AP
[/quote]
72 v.
täältä löytyy, osaan tarvittaessa rummuttaa formaliinista ottamillani sääriluilla Terminator kakkosen alkutahdit ja kokkaan mielelläni uuniruokia.
#isopahapuumasusi
No minä olisin täällä, mutta mulla on jo mies!